صفر تا صد صفرشویی خودرو + قیمت دستگاه صفرشویی

بسیاری از مالکان خودرو تمایل دارند تا حداقل سالی یکبار اتومبیل خود را صفرشویی کنند. این کار باعث می‌شود تا تمام آلودگی‌ها و نواقص سطحی یا عمیق خودرو از بین برود و ماشین مانند روزی که از کارخانه بیرون آمده به نظر برسد! صفرشویی خودرو به صورت تخصصی در کارواش‌ها و مراکز تخصصی شست و شوی ماشین صورت می‌گیرد؛ اما همه افراد می‌توانند با تهیه چند ابزار کاربردی از جمله دستگاه صفرشویی ، این کار را در منزل و با کم‌ترین هزینه انجام بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ دیتیلینگ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دستگاه صفرشویی یکی از لوازم بسیار کاربردی برای تمیزکاری قسمت‌های داخلی اتومبیل است. اما سوال بسیاری از افراد این است که مراحل صفرشویی خودرو چگونه انجام می‌شود و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ در این مطلب به پاسخ این سوالات پرداخته خواهد شد.

صفرشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

صفرشویی خودرو در واقع تمیزکاری اساسی تمامی قسمت‌های خارجی، داخلی، زیرین و موتور خودرو است. این کار با استفاده از بهترین مواد و دستگاه‌ها صورت می‌گیرد و تمامی خط و خش‌های بدنه خودرو رفع می‌شود. در حقیقت، ترمیم قسمت‌های آسیب‌دیده در کنار شست و شوی تخصصی خودرو صورت می‌گیرد تا جلوه ظاهری اتومبیل چندین برابر بهتر شود. تمیزکاری بخش‌های داخلی خودرو یکی از مراحل اساسی در صفرشویی است که نیازمند تخصص و مهارت است. در ادامه، مراحل شست و شوی داخلی خودرو توضیح داده می‌شود؛

راز آسمان پایتخت

جارو زدن و شستن کفی اتومبیل

در اولین مرحله از صفرشویی داخلی خودرو باید صندلی‌ها، کفی ماشین، صندوق عقب و سقف را جارو زد. همچنین باید کفی‌های اتومبیل را بیرون آورده و پس از جارو زدن آن، با استفاده شامپو و فرچه آنها را کاملاً تمیز کرد. به علاوه، استفاده از دستگاه بخارشو نیز اثربخشی کار را چند برابر خواهد کرد.

تمیز کردن سقف کابین

سقف خودرو یکی از مناطقی است که به مرور زمان تغییر رنگ داده و آلودگی زیادی را به خود جذب می‌کند. جنس اغلب سقف‌ها از پارچه‌های وینیل یا تار و پوددار است که معمولاً با نام موکت سقف شناخته می‌شوند. برای تمیز کردن این پارچه‌ها باید از مواد شوینده مناسب به همراه پارچه‌های میکروفیبر استفاده کرد. اما باید توجه داشت که مواد شوینده قوی یا نامناسب می‌تواند باعث پوسیدگی سقف شود.

جرم‌گیری صندلی و تمیز کردن داشبورد

برای تمیزکردن صندلی‌ها بهتر است از پارچه نرم و مواد شوینده مخصوص استفاده کرد تا به روکش صندلی آسیبی وارد نشود. داشبوردها نیز یکی از مناطقی هستند که منافذ زیادی دارند و تمیز کردن آنها بسیار وقت‌گیر است. با این حال، به کمک مواد شوینده نانو و دستگاه صفرشویی می‌توان به راحتی این قسمت‌ها را مثل روز اول تمیز کرد.

نکته مهمی که باید در هنگام صفرشویی داخلی خودرو به آن توجه کرد این است که به هیچ وجه نباید قسمت‌های داخلی در هوای آزاد خشک شوند. این کار باعث ایجاد لک روی سطوح مختلف می‌شود. بنابراین، استفاده از پارچه‌های میکروفایبر برای خشک کردن قسمت‌های مختلف خودرو بسیار اهمیت دارد.

خرید دستگاه صفرشویی

با کمک دستگاه صفرشویی می‌توان در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، سطوح داخلی اتومبیل را تمیز کرد. از این دستگاه برای تمیز کردن چرم، پارچه، جیر، پلاستیک، لاستیک، موکت و… کاربرد دارد. این دستگاه‌ها و انواع دیگر لوازم دیتیلینگ، مراقبت و نگهداری خودرو در مجموعه گنجی پخش با ضمانت اصالت کالا و کمترین قیمت قابل خریداری است. فروشگاه اینترنتی گنجی پخش دارای نمایندگی رسمی برندهای مختلف محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو در سراسر کشور است. کسانی که مهارت یا تخصص کافی در این زمینه ندارند می‌توانند از مشاوره‌های رایگان کارشناسان گنجی پخش بهره‌مند شوند.

در جدول زیر، قیمت برخی از این محصولات قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : گنجی پخش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز