صفر تا صد سفر به شیراز + راهنمای رزرو تور شیراز از مشهد

تور لحظه آخری-کاماپرس

شیراز یکی از شهرهای اصیل و تاریخی ایران است که سفر به آن رنگ و بوی یک سفر هیجان‌انگیز به قلب تاریخ و فرهنگ و طبیعت زیبای ایران را دارد. شیراز به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی، یکی از مقاصد مهم گردشگری در ایران محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری و تفریح اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیراز شهری مملو از آثار تاریخی و اماکن تفریحی و امکانات رفاهی متعدد است و برنامه‌ریزی برای گشت و گذار در این شهر و بازدید از تمام این مراکز تا حدی چالش برانگیز است. از این رو بهترین گزینه برای سفر به شیراز رزرو تور از شهرهای مختلف مانند رزرو تور شیراز از مشهد و سایر شهرهاست. ضمن این‌که بهتر است پیش از رزرو تور شیراز ، آشنایی مختصری با این شهر جذاب و هیجان‌انگیز داشته باشید. کاماپرس در ادامه به ارائه راهنمایی برای سفر به شیراز می‌پردازد.

بهترین زمان برای رزرو تور شیراز

شیراز دارای آب و هوایی معتدل بوده و میانگین دمای آن در طول سال حدودا 18 درجه است. هوای شیراز در ماه‌های سرد سال مانند دی و بهمن به سردترین میزان و در ماه‌های گرم مانند تیر و مرداد به گرم‌ترین میزان خود می‌رسد.

با وجود این، با فرا رسیدن فصل بهار، آب و هوای شیراز رفته رفته معتدل شده و هوای شهر بسیار مطلوب و دلنشین است. از این رو، بهترین زمان برای سفر به شیراز در فصل بهار و به‌ویژه اردیبهشت ماه است. با سفر به شیراز در اردیبهشت می‌توانید در آب و هوایی بسیار معتدل، از زیبایی‌های طبیعی شهر همچون گل‌های زیبا و چشم‌نوازی چون گل محمدی، بابونه، نرگس و رز بهره‌مند شوید. شیراز در اردیبهشت با شکوفه‌های خوش‌عطر بهار نارنج، جلوه‌ای خوشرنگ و خیال‌انگیز پیدا می‌کند.

راز آسمان پایتخت

در شیراز از کجاها دیدن کنیم؟

شیراز با توجه به قدمت و نقش مهم آن در گذشته تاریخی ایران، دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی است. به‌طوری که سفر به شیراز، نه‌تنها یک سفر تفریحی است، بلکه یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در دل تاریخ و فرهنگ است.

از جمله مراکز دیدنی شیراز که هرگز نباید دیدن آن‌ها را از دست دهید می‌توان به سعدیه، حافظیه، تخت جمشید، دروازه قرآن، حمام وکیل، ارگ کریم خان زند، مدرسه خوان، آرامگاه خواجوی کرمانی، مسجد وکیل، مسجد نصیرالملک، مسجد جامع عتیق و بی‌شمار مرکز تاریخی دیگر اشاره کرد. ضمن این‌که شیراز، برای عاشقان فرهنگ و هنر دارای موزه‌های جذابی چون  موزه هنرهای تجسمی در خانه فروغ‌الملک، موزه مادام توسو در ایران، موزه سنگ و گوهر دریای نور، موزه آواها و نواها و غیره است

رستوران گردی در شیراز و غذاهای جذاب محلی

شیراز به‌عنوان شهری تاریخی و مهم در ایران، همواره دارای آداب و رسوم و فرهنگ مخصوص به‌خود از جمله غذاهای محلی و خوشمزه بوده است. پس بهتر است در سفر به شیراز امتحان کردن غذاهای لذیذ و جذابی چون شیرازی پلو، شکر پلو، هویج پلو، رب پلو، قرمه به، کوفته هلو و غیره را از دست ندهید.

پاساژ گردی و مراکز خرید در شیراز

خرید کردن و پاساژگردی، یکی از بخش‌های جذاب هر سفر است. خرید کردن در سفر به شیراز نیز به‌واسطه برخورداری از بازارهای سنتی و مراکز خرید مدرن جذاب، یکی از تفریح‌هایی است که نباید از دست دهید. بازدید از مراکزی چون بازار وکیل، سرای مشیر، بازار حاجی شیراز، بازار مسگرها، مجتمع تجاری زیتون، ستاره فارس و غیره خالی از لطف نیست.

بهترین تور شیراز را از کجا رزرو کنیم؟

سپهر سیر به‌عنوان مجموعه‌ای معتبر و باسابقه در حوزه گردشگری، ابزاری را فراهم کرده تا مسافران و کاربران بتوانند به‌راحتی و با خیال راحت، مقدمات سفر خود از جمله انتخاب مقصد و دیگر امکاناتی چون رزرو تورهای مختلف، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و غیره را انجام دهند.

مجموعه سپهر سیر در حال حاضر به برگزاری رویدادی تحت عنوان تور شیراز با هواپیما پرداخته که گزینه‌ای اقتصادی و ایده‌آل برای سفر در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مشهد به شیراز است. با رزرو تور شیراز از مشهد سپهر سیر می‌توانید تا مقصد با هواپیما سفر کرده و سپس در شیراز از خدمات ویژه این مجموعه بهره‌مند شوید.

چرا تور شیراز از مشهد ؟

پکیج تور شیراز از مشهد سپهر سیر شامل بلیط پرواز رفت و برگشت در مسیر مشهد و شیراز، سه شب اقامت در هتل انتخابی همراه با صبحانه، ترانسفرهای فرودگاهی با اتومبیل‌های لوکس، گشت شهری شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری و همچنین گشت آپشنال، مشاوره رایگان جهت برنامه‌ریزی کامل سفر و سایر گشت‌ها، بیمه مسافرتی و غیره است.

انتهای پیام

مرتبط با : سپهرسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز