شرایط مهاجرت به عمان

مهاجرت به عمان چه مراحلی دارد
لست سکند

این روزها افراد به دلایل مختلفی اقدام به مهاجرت به کشور‌های مختلف می‌کنند، اما در اکثر مواقع به دلیل نداشتن اطلاعات کافی با مشکلات و دردسر‌هایی در این مسیر مواجه می‌شوند. یکی از این کشورها عمان است که اخیرا مهاجرت به آن در بین ایرانیان بیشتر شده است. عمان، یکی از همسایگان جنوبی ایران است که به دلیل نزدیکی به ایران، شرایط اقتصادی رو به پیشرفت، طبیعت بکر و چشم‌نواز، مردمان خونگرم و آب و هوای دل‌انگیز می‌تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت باشد.

کاماپرس در این گزارش، شرایط مهاجرت به عمان و انواع روش‌های اخذ اقامت این کشور را بررسی کرده است.

مهاجرت به عمان از طریق کار

یکی از روش‌های مهاجرت به عمان، استخدام و یافتن کار در این کشور است که برای انجام آن افراد باید حداقل 21 و حداکثر 60 سال سن داشته باشند. برای گرفتن ویزای کار قبل از هر چیز افراد باید از یک کارفرمای عمانی پذیرش بگیرند و سپس با طی کردن مراحل امنیتی مانند انگشت‌نگاری، گواهینامه NOC خود را دریافت کنند. از جمله مهم‌ترین شرط‌هایی که در اخذ ویزای کاری عمان باید به آن توجه کرد، نداشتن سابقه کیفری و برخورداری از مدرک تحصیلی مناسب یا سابقه کار قابل قبول است.

کار در عما-کاماپرس

مهاجرت به عمان از طریق تحصیل

تحصیل در عمان نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای مهاجرت به این کشور به حساب می­آید که اتفاقا افراد زیادی که در سن تحصیل هستند، این روش را انتخاب می‌کنند. سیستم آموزشی کشور عمان از سطح خوبی برخوردار است و به دو زبان عربی و انگلیسی ارائه می‌شود. البته تحصیل در این کشور برای افراد خارجی هزینه­بر است. همچنین برخی از دانشگاه‌ها هم برای پذیرش دانشجوی جدید امتحان ورودی برگزار می‌کنند و معمولا افراد برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و مهندسی باید در آزمون ورودی شرکت کنند تا موفق به گرفتن پذیرش و ویزای تحصیلی شوند.

راز آسمان پایتخت

مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری

ادر صورتی که افراد از تمکن مالی و تجربه‌های مدیریتی خوبی برخوردار باشند، می‌توانند مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری را انتخاب کنند و ویزای سرمایه‌گذاری خود را در کشور عمان دریافت کنند. علاوه بر آن کشور عمان به افرادی که قوانین را رعایت می­کنند و طرح‌های تجاری قوی و پربازده ارائه می­دهند، ویزا اعطا و از آنان استقبال هم می‌کند. سرمایه‌گذاران برای انجام این کار حتی می‌توانند وام با بهره پایین هم دریافت کرده و تحت شرایط خاصی از پرداخت مالیات نیز معاف شوند.

مهاجرت به عمان از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به عمان برای بانوان، ازدواج با یک مرد عمانی تحت شرایط خاص است که منجر به اخذ اقامت آن کشور می‌شود. اگر یک زن با مرد عمانی ازدواج کند و 10 سال همراه همسرش در این کشور زندگی کند، در صورت یادگیری زبان عربی و همچنین به دنیا آوردن فرزند پسر، موفق به اخذ اقامت عمان خواهد شد.

ازدواج در عمان

مهاجرت به عمان از طریق تولد

عمان از جمله کشورهایی است که از قانون خون پیروی می‌کند و به کودکانی که در این کشور متولد می‌شوند، تابعیت و اقامت عمان را اعطا می‌کند. همچنین اگر یک کودک غیرعمانی توسط پدر و مادری که اهل عمان هستند، به سرپرستی گرفته شود، او هم امکان دریافت اقامت خواهد داشت. همچنین تولد یک فرزند در عمان به صورتی که والدین و تابعیت او کاملا نامعلوم باشد هم منجر به اخذ اقامت برای آن کودک می‌شود.

نوزاد عمانی-کاماپرس

مهاجرت به عمان با «توسعه کار»

موسسه مهاجرت، اخذ اقامت و کاریابی بین‌المللی توسعه کار، با داشتن مجوز رسمی از نهادهای قانونی توانسته صدها پرونده موفق از اقشار و صنوف مختلف جامعه و کشور با سطح تحصیلات مختلف را به سرانجام برساند. این موسسه بین‌­المللی با برخورداری از مجرب‌ترین وکلای رسمی عضو انجمن مهاجرت و داشتن دفاتر معتبر، در حوزه کشور اوکراین و کشورهای عضو اتحادیه اروپا (شینگن) و اخذ اقامت عمان نیز فعالیت می­‌کند. علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به وبسایت https://iranmigration.com  مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند و در صورت نیاز با شماره تلفن 02188623158 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : توسعه کار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز