شرایط بیمه تکمیلی سامان چیست؟

بانک سامان-کاماپرس
لست سکند

بیمه درمان تکمیلی سامان به افرادی که دستگاه کارت‌خوان آنها متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سامان است، تعلق می‌گیرد. دستگاه کارت‌خوان باید به سپرده قرض‌الحسنه یا سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت بانک سامان متصل باشد.

شرط مهم استفاده از این نوع بیمه، داشتن یک بیمه‌گر اولیه همانند تأمین اجتماعی یا بیمه خدمات درمانی است. بیمه درمانی سامان خدمات درمانی مختلفی را تحت پوشش قرار می‌دهد. در ادامه کاماپرس خدمات تحت پوشش بیمه تکمیلی سامان و سایر شرایط آن را معرفی و بررسی می‌کند.

پوشش درمانی بیمه تکمیلی سامان

بالاترین سقف پوشش بیمه سامان مربوط به جبران هزینه‌های اعمال جراحی مهم مربوط به مغز و اعصاب مرکزی، نخاع، سرطان، قلب، ستون فقرات، پیوند ریه، کبد و … است. سقف هزینه‌ای که بیمه تکمیلی برای این‌گونه خدمات پرداخت می‌کند، 90 میلیون تومان است.

رده دوم جبران هزینه‌ها مربوط به هزینه‌های بستری، آنژیوگرافی قلب، انواع سنگ‌شکن در بیمارستان، هزینه آمبولانس و … است. سقف پوشش بیمه برای این موارد 45 میلیون تومان است.

بیمه سامان هزینه‌های زایمان اعم از سزارین و طبیعی را جبران می‌کند. حداکثر هزینه‌ای که بیمه برای این نوع خدمت پرداخت می‌کند، 5 میلیون تومان است. موارد دیگری هم‌چون انواع اسکن، سونوگرافی، انواع رادیوگرافی، آندوسکوپی، انواع تست ورزشی و تنفسی تحت پوشش این بیمه هستند. از دیگر مواردی که بیمه تکمیلی سامان پوشش می‌دهد، می‌توان به جبران هزینه‌های نوار مغز، مثانه و قلب، گچ‌گیری، ختنه، بخیه، برخی خدمات دندان‌ پزشکی و هزینه‌های ویزیت و دارو اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

مزایای استفاده از بیمه سامان

از مزایای مهم این طرح می‌توان به امکان پرداخت ماهیانه حق بیمه اشاره کرد. چنانچه فرد سپرده برداشت حق بیمه به بانک معرفی کند، حق بیمه پرداختی هر ماه به صورت خودکار تسویه می‌شود. این بیمه خدمات مختلف پزشکی از بستری در بیمارستان گرفته تا جراحی و دندان‌پزشکی را تحت پوشش قرار می‌دهد. به این ترتیب دغدغه‌های مشتریان در خصوص هزینه‌های بهداشتی و درمانی کاهش می‌یابد. از دیگر مزایای این طرح می‌توان به تخفیف‌های حق بیمه اشاره کرد.

تخفیف‌های حق بیمه

دو دسته از مشتریان می‌توانند از تخفیف حق بیمه برخوردار شوند. مشتریانی که سپرده متصل به کارت‌خوان آنها قرض‌الحسنه، جاری و یا کوتاه‌مدت باشد و میانگین مانده حساب آنها حداقل 1 میلیون تومان باشد، می‌توانند از تخفیف برخودار شوند. به علاوه افرادی که حداقل 300 تراکنش با کارت‌خوان خود در ماه گذشته انجام داده باشند، مشمول تخفیف می‌شوند.

هزینه حق بیمه درمانی تکمیلی سامان

مبلغ حق بیمه ماهیانه برای هر فرد 286 هزار تومان است. این عدد برای فرد اصلی و افراد تحت تکفل یکسان است. برای افرادی که از طریق میانگین مانده حساب خود تخفیف دریافت می‌کنند، این عدد به 276 هزار تومان کاهش می‌یابد. تخفیف از طریق تعداد تراکنش نیز حق بیمه را به 266 هزار تومان می‌رساند، اما افراد تحت تکلف مشمول تخفیف نمی‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز