ساخت آلاچیق چوبی و پیش ساخته را از چوبین ویلا بخواهید

آلاچیق چوبی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آلاچیق چوبی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که می‌خواهند در فضای حیاط منزل، ویلا و باغ خود، یا حتی در محوطه خارجی دفتر کار، شرکت یا … فضایی مناسب برای استراحت یا دورهمی داشته باشند. در واقع آلاچیق چوبی بهترین گزینه برای جلوه دادن به فضاهای رو باز و استفاده مداوم و بهینه از این نوع محوطه‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، آلاچیق چوبی یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین سازه‌ها است که این روزها خیلی از صاحبان خانه‌های ویلایی و باغدارها از آن استقبال می‌کنند. متریال و مواد مورد استفاده در ساخت آلاچیق‌ها به شرایط اقلیمی و جوی هر منطقه بستگی دارد. چوب یکی از متریال‌های قدیمی است که از گذشته دور برای ساخت آلاچیق‌های لوکس مورد استفاده قرار می‌گرفت. چوب به این دلیل مورد استقبال است که همیشه رنگ و لعاب خاصی به فضاهای باز می‌دهد و حس آرامش و همراهی را به اطراف منتقل می‌کند. ضمنا رنگ بندی آلاچیق‌های چوبی و مدل‌های مختلف آن بسیار متنوع‌تر از آلاچیق‌های فلزی و سنگی است و اصطلاحا روح زندگی در آن جریان دارد.

مزیت آلاچیق چوبی نسبت به دیگر سازه‌های مشابه چیست؟

معمولا آلاچیق‌های چوبی نسبت به دیگر سازه‌ها ساختار بازتری دارند. به همین دلیل افراد به راحتی این امکان را دارند انواع تجهیزات و مصالح اعم از سایبان، برق و دیگر امکانات را به این سازه‌ها اضافه کرده و سپس آن را مورد استفاده قرار دهند.

همین مسائل سبب شده تا در سال‌های گذشته انواع این نوع آلاچیق در حیاط‌ها، پشت بام‌ها و فضاهای عمومی مانند پارک‌ها زیاد به چشم بیاید. هم اکنون انواع آلاچیق چوبی اعم از پیش ساخته و ساخت در محل با انواع سبک‌ها و قیمت‌های مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند. برخی این نوع آلاچیق‌ها را می‌خواهند در مکان‌های پربارش و آبخیز به کار ببرند، بنابراین بهتر است از نوعی از آن را سفارش دهند که از چوب‌های مقاوم‌تر ساخته شده است. با توجه به این مسائل افرادی که قصد خرید و نصب آلاچیق‌های چوبی را دارند باید با اهل فن در این خصوص مشورت کنند و سپس بهترین نوع این سازه را بخرند.

چوبین ویلا ؛ باتجربه در خلق سازه‌های چوبی

چوبین ویلا یکی از این مجموعه‌ها است که در خصوص احداث واحدهای مسکونی و ویلایی و همچنین آلاچیق‌های از جنس چوب بالغ بر 10 سال تجربه دارد.

راز آسمان پایتخت

این مجموعه به منظور ساخت آلاچیق چوبی برای محوطه منزل یا باغ شما، فضا را در نظر گرفته و سپس سازه متناسب را برای شما طراحی و عرضه می‌کند. آلاچیق‌ها براساس ظرفیت می‌توانند به شکل مربع، مستطیل، شش ضلعی، هشت ضلعی و فانتزی ساخته شوند.

افرادی که طراحی و ساخت آلاچیق چوبی را به چوبین ویلا سفارش می‌دهند به دلیل نصب سریع و آسان سازه سفارشی، عدم پرتی مصالح و ضایعات و زباله بنایی در محل اجرا، قیمت مناسب سازه‌های ساخته شده در این مجموعه، ارائه سازه‌های متناسب با تکنولوژی روز دنیا و گارانتی خوب آسودگی خاطر دارند.

خدمات ویژه چوبین ویلا

این مجموعه همواره تلاش کرده تا با بهترین طراحان و مهندسان اجرایی سازه‌هایی مناسب را به مشتریان خود تحویل دهد. چوبین ویلا همواره در جهت ارائه محصولات مقاوم و متناسب با آخرین تکنولوژی روز دنیا تلاش می‌کند.

افرادی که قصد خرید انواع سازه چوبی از این مجموعه را دارند با چند کلیک می‌توانند نمونه کارهای این مجموعه را مشاهده کرده و سپس سازه مورد نظر خود را سفارش دهند. چوبین ویلا مشتریان خود را در هیچ از مراحل سفارش و خرید سازه‎‌ها تنها نمی‌گذارد. در همین راستا مشتریان می‌توانند از خدمت مشاوره رایگان چوبین ویلا استفاده کنند و سپس محصول مورد نظر خود را، اعم از آلاچیق، کلبه و … سفارش دهند. سیستم مشاوره این مجموعه کاملا رایگان بوده و افراد باید درخواست خود را برای انجام مشاوره ثبت کنند. علاوه بر این امکان ارسال ایمیل یا مراجعه حضوری نیز وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : چوبین ویلا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز