راهنمای خرید و نصب لوستر چوبی + قیمت

لست سکند

با وجودی که لوسترهای کریستال و چینی و همچنین فلزی، درخشش بیشتری دارند، اما هیچ کدام مانند یک لوستر چوبی نمی‌توانند حس آرامش و زیبایی اصیل طبیعت را به محیط ببخشند. ناگفته نماند که لوستر چوبی یکی از پرطرفدارترین‌ها در سراسر دنیاست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

لوستر چوبی به دلیل ظاهر طبیعی، اصالت، کیفیت و رنگ آمیزی منحصر بفرد، حسی صمیمانه و گرم در فضای اطراف ایجاد می‌کند و می‌تواند برای اکثر مکان‌ها مناسب باشد.

کاماپرس در ادامه به بررسی انواع مدل‌های لوستر چوبی و البته نحوه شناسایی بهترین محل نصب برای این نوع روشنایی می‌پردازد؛

راز آسمان پایتخت

لوستر چوبی روستیک

نورپردازی این نوع لوستر به دلیل داشتن حباب، کمی مات بوده و حال و هوای اصلی کلبه روستایی را تداعی می‌کند، بدنه این لوستر از جنس چوب خالص جنگلی است. ارتفاع لوستر به وسیله زنجیر قابل تنظیم است و با دست رنگ آمیزی می شود. از این مدل می‌توان در آشپزخانه، بالای میز ناهارخوری و اتاق خواب استفاده کرد.

لوستر چوبی خطی

این لوستر یک تیر چوبی طبیعی با چراغ های آویزان به سبک قدیمی را به نمایش می‌گذاردY قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و در راهروها و بالای میز نهار خوری قابل استفاده است.

لوستر چوبی هندسی

لوستر چوبی هندسی به سبک یک فانوس طراحی شده؛ این لوستر دارای یک صفحه مستطیل شکل است که از چوب طبیعی ساخته شده و قاب مربع عمودی با یک شمعدان ۴ شعله که در مرکز آن با هم تلاقی دارند. لامپ های این لوستر باید 60 وات باشند تا نورپردازی زیبایی را به نمایش بگذارند. می‌توان از این لوستر در آشپزخانه بر روی جزیره یا یک میز بلند استفاده کرد.

لوستر چوبی مدرن

با استفاده از لوستر مدرن سبک فضای زندگی یا کار خود را درام و روشن می‌‌کنید. قاب لوستر چوبی مدرن ساخته شده از چوب تراش خورده با روکش آنتیک است که سه شمعدان برنزی با لامپ‌های ساده به آن اضافه شده است، ارتفاع قابل تنظیم دارد و در سقف های شیبدار نیز امکان نصب آن وجود دارد.

لوستر چوبی بامبو

ظاهر شیک، پایدار و ضد حساسیت چوب بامبو به اندازه کافی همه کاره است و می‌توان از آن در فضای سنتی و مدرن استفاده کرد. نصب آسان و ایمن این لوستر و ظرافت طراحی آن دلیلی برای استقبال مردم از این طرح لوستر چوبی شده است.

چگونه سایز مناسب لوستر چوبی را میتوان انتخاب کرد؟

سایز لوستر چوبی اگر کوچک باشد، اصلا دیده نمی‌شود و اگر هم خیلی بزرگ باشد، بر فضای اتاق تسلط کامل پیدا می‌کند. قاعده کلی برای انتخاب سایز لوستر چوبی برای سالن غذاخوری و اتاق کار این است که سایز لوستر باید نصف یا دو سوم عرض میز باشد.

ارتفاع مناسب نصب لوستر چوبی

به صورت معمول برای ارتفاع دو و نیم تا سه متر، ارتفاع آخرین رشته و طبقه لوستر تا سطح میز را بین ۶۰ و ۶۵ سانتی متر برآورد می‌کنند.

لوستر چوبی دلخواه خود را سفارش دهید!

بهترین و ساده ترین کار برای خرید یک لوستر چوبی جذاب رفتن به سراغ اینترنت و سر زدن به یک پلتفرم فروش لوستر است. ایران لوستر  تولید کننده و فروشنده انواع لوستر و تجهیزات نورپردازی به صورت آنلاین است. جالب است بدانید ایران لوستر از معدود تولید کنندگانی است که لوستر را به سبک و مدل پیشنهادی خریدار تولید می‌کند. ارسال سریع، ضمانت اصالت، ضمانت کیفیت، ضمانت قیمت و امکان مرجوعی از مزایای دیگر ایران لوستر است. دوستداران لوستر چوبی برای بازدید از نمایشگاه مجازی با بیش از 4 هزار مدل لوستر و دریافت اطلاعات از شرایط فروش، نصب و خدمات بعد از فروش می‌توانند به وب سایت رسمی ایران لوستر مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لوستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز