راهنمای خرید عطر با بهترین قیمت

لست سکند

پخش بوی خوش از افراد تاثیر مثبتی بر اطرافیان می­گذارد و حتی رایحه­ آن می­تواند نشان دهنده ویژگی­های شخصیتی آنان باشد؛ به همین دلیل انتخاب و استفاده از عطر را نباید دست کم گرفت. رایحه، مهم­ترین ویژگی‌ یک عطر است، اما با توجه به تنوع فراوان رایحه‌ها، رسیدن به نتیجه‌ مطلوب‌ ممکن است کمی دشوار باشد‌.

کاماپرس در این گزارش به بررسی انواع عطر و بهترین قیمت عطر پرداخته است.

غلظت‌های متفاوت عطری

غلظت عطر، یکی از عوامل تعیین‌کننده قیمت آن است. عطرها از نظر غلظت و نسبت تركیب آب و الكل به چند دسته کلی یعنی ادوکلن، ادوتوالت، ادو‌پرفیوم، پرفیوم و اکستریت پرفیوم تقسیم می‌شوند.

ادو‌کلن: امروزه به اشتباه به عطرهای مردانه ادکلن یا ادوکلن گفته می‌شود، اما در حقیقت، ادو‌کلن رقیق‌ترین نوع عطر است که کنسانتره آن حداکثر پنج درصد حجم کلی ترکیب عطر را تشکیل می‌دهد.

ادوتوالت: غلظت ماده عطر در ادو توالت بین ۴ تا ۸ درصد است و مختصرا با EDT  نمایش داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

ادوپرفیوم: غلظت ماده عطر در ادو پرفیوم بین ۸ تا ۱۵ درصد است و مختصرا با EDP  نمایش داده می‌شود.

پرفیوم: درجه غلظت بالایی در ماده عطر است. بالاترین درصد غلظت ممکن در عطر یعنی ۱۵ تا ۲۵ درصد را دارد.

اکستریت پرفیوم: بالاترین غلظت عطر یعنی بین ۲۰ تا ۴۰ درصد است. در نتیجه قدرت بسیار بالایی در پخش و ماندگاری دارد.

خرید عطر-کاماپرس

ماندگاری عطر به چه عواملی بستگی دارد؟

ماندگاری عطر به عوامل درونی مانند فشار خون، مصرف قرص یا دارو، میزان رطوبت پوست، میزان تعریق بدن و رنگ پوست بستگی دارد. همچنین عوامل بیرونی مانند شرایط آب و هوایی، نحوه و میزان استفاده، ماهیت ترکیبات و غلظت عطر در ماندگاری آن موثر است.

نحوه صحیح استفاده از عطر

به طور کلی عطر باید روی پوست و در قسمت‌هایی از بدن که دارای نبض است؛ مانند مچ دست، گردن، قفسه سینه، شانه‌ها، داخل آرنج یا پشت زانوها زده شود.البته زیر بغل نیز جزو مناطق گرم و نبض دار است اما معمولاً برای اسپری کردن ادکلن مناسب نیست.

نحوه استفاده صحیح از ادکلن، در حالت ایده آل مردان این است که باید ادکلن را روی نقاط نبض یا گرمترین مناطق بدن خود اسپری کنند اما خانم ها باید عطر را با فاصله در فضای اطراف خود اسپری کنند و سعی کنند در آن محل راه بروند.

نحوه صحیح استفاده از عطر کمک میکند ماندگاری عطرتان بیشتر شود و افراد را مجذوب خود کنید.

 

خرید عطر-کاماپرس

ارتباط نوع عطر با فصل

غالبا عطرها دارای فصل هستند و همان‌ طور که فصل‌ها تغییر می‌کنند، عطر نیز باید تغییر کند یعنی در آب و هوایی خاص، می‌توانند بهتر و یا بدتر عمل کنند. بنابراین باید بدانید که چه عطری مناسب هر فصل  و پوست شما است.

عطرهایی را انتخاب کنید که با نوع پوست و درجه حرارت شما مطابقت مناسبی داشته باشد. الکل و محتویات روغن‌های پایه از عوامل انتخاب عطر برای هر فصلی است . در فصل‌های گرم بهتر است از عطرهای خنک و تازه استفاده کنید. همچنین در فصل‌های سرد سال از عطرهای گرم و خشک اسپری کنید. البته عطرهایی هستند که برای تمام فصول استفاده می‌شوند اما عطرهای مناسب فصل تاثیرگذاری بالاتری دارند.

آیا می‌توان ماندگاری عطر را افزایش داد؟

مهم‌ترین دلیل ماندگاری بوی عطر ، میزان غلظت اسانس آن است. معمولاً محصولات پرفیوم و ادوپرفیوم نسبت به ادوتویلت و ادکلن ماندگاری بیشتری دارند چراکه حاوی روغن بیشتر و آب و الکل کمتری هستند اما علاوه بر این موضوع می‌توان با انجام برخی راهکارها ماندگاری بو را افزایش داد.

به عنوان مثال می‌توانید ابتدا از لوسیون یا مرطوب کننده بدون رایحه برای آبرسانی پوست استفاده کنید و سپس عطر بزنید؛ چراکه عطر بر پوست خشک ماندگاری چندانی ندارد. یا اینکه عطر را روی پوست بدنتان اسپری کنید نه لباس چراکه عطر با روغن‌های طبیعی پوست ترکیب شده و علاوه بر افزایش ماندگاری، بوی بهتری خواهند داشت.

بهترین روش نگهداری عطر

بهترین روش نگهداری عطر این است که در بطری را تا زمانی که قصد استفاده آن ندارید، باز نکنید. عطر را در مکان تاریک و خشک نگهداری کنید. حمام یا سرویس بهداشتی مکان مناسبی برای نگهداری از عطر نیست. عطر را در جعبه اصلی خود قرار دهید. عطر را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید و به هیچ عنوان بطری را قبل از مصرف تکان ندهید.

خرید عطر-کاماپرس

پرفروش‌ترین عطرهای بازار

ادو پرفیوم مردانه نوید محمدزاده: یک عطر ایرانی که در سال 2020 میلادی به بازار عرضه شد. نت بالایی این عطر نخست با رایحه‌های لیمو، ریحان و برگ بنفشه آغاز شده، اما در ادامه ترکیبی از رایحه‌های جوز هندی و فلفل صورتی در نت میانی خودنمایی می‌کند و در نهایت، رایحه وتیور و نعناع هندی از نت پایه این عطر باقی می‌ماند. قیمت این ادو پرفیوم در لحظه تهیه این گزارش ۱ میلیون و ۶۸ هزار و ۸۰۰ تومان است.

ادو پرفیوم زنانه نوید محمدزاده: این عطر ایرانی نیز در سال 2020 عرضه شد. نت بالایی این عطر با ترکیبی از روایح میوه‌ای نارنج، لیمو ترش و سیب سبز آغاز می­شود و در ادامه، بوی معطر گل صدتومانی و گل رز همراه با رایحه پرالین  مشام می­رسد. نت پایه این عطر، رایحه‌های چوب سدر و مشک است. قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش ۱ میلیون و ۶۸ هزار و ۸۰۰ تومان است.

ادو پرفیوم زنانه رزگلد زیفوید: عطری از برند ایرانی است که در سال 2017 میلادی وارد بازار شد. این عطر جزو دسته عطر‌های ملایم و شیرین به حساب می‌آید که در نت بالایی آن موگه و هلو قرار گرفته، اما در نت میانی، رایحه چوب رز برزیلی، گشنیز و یاس به مشام می‌رسد و در نهایت رایحه نعناع هندی، وانیل و وتیور ماندگار خواهد شد. قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش ۱ میلیون و ۳۶۸ هزارتومان است.

ادو توالت مردانه لجند مون بلان: یک محصول آلمانی که در سال 2011 به بازار جهانی عرضه شد. این عطر دارای رایحه خنک و تلخ بوده و برای تمامی فصول سال مناسب است. نت بالایی آن با رایحه اسطوخودوس، ترنج، به لیمو و آناناس آغاز شده و در میانه، بوی سیب سرخ، گل رز، گل شمعدانی، خزه بلوط، دانه تونکا و میوه خشک به مشام می­رسد. نت پایه این عطر، ترکیبی از دانه تونکا و چوب صندل است. قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان گزارش شده است.

خرید عطر با بهترین قیمت از “سفیر”

سفیر، یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر با کیفیت و اورجینال است. این مجموعه تمامی محصولات خود را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار داده است. عطرهای بالا نیز برگرفته شده از همین سایت بوده است.

برای دریافت مشاوره‌های تخصصی آرایشی و پوستی و خرید عطر خارجی یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره تلفن ۵۷۹۵۴ – ۰۲۱ تماس گرفت یا از طریق پست الکترونیک  contact@safirchain.com  با سفیر در ارتباط بود. همچنین می‌توان برای خرید محصولات این فروشگاه به وبسایت www.safirstores.com مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز