در سفر به سوئیس به کدام شهرها برویم؟

سفر به سوئیس و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن می‌تواند برای هر فردی جذاب باشد. این کشور دارای جاذبه‌های طبیعی فراوانی بوده و آثار تاریخی بیشماری را نیز در خود جای داده است. اگرچه بیشتر تورهای سوئیس، شهرهای خاصی را برای بازدید در پکیج خود قرار می‌دهند، اما به دلیل فاصله کم شهرها و امکانات بسیار خوب حمل و نقل شهری و بین شهری می‌توان از سایر شهرهای این کشور نیز در طول تور دیدن کرد.

کاماپرس در این گزارش پنج شهر زیبا و خاص سوئیس را برای بازدید در تور این کشور معرفی کرده است.

شهر زوریخ

زوریخ اگرچه پایتخت سوئیس نیست، اما پرجمعیت‌ترین شهر این کشور و قطب اقتصادی آن است. از این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی سوئیس نیز نام برده می‌شود. اگرچه در بیشتر تورهایی که برای سفر به سوئیس برنامه­ریزی می‌شود، نام شهر زوریخ به عنوان مقصد گردشگری وجود دارد، اما در غیر این صورت نیز به راحتی می‌توان در طول سفر از این شهر دیدن کرد.

زوریخ به تنهایی دارای 50 موزه و بیش از 100 گالری هنری معروف است که بازدید از همه آن‌ها می‌تواند ماه‌ها به طول انجامد. اگر فکر می‌کنید که در زوریخ با یک شهر شلوغ روبه­رو خواهید شد، اشتباه می­کنید؛ چراکه این شهر با این همه امکانات مدرن تنها دارای جمعیتی بالغ بر 500 هزار نفر بوده و تعداد گردشگران معمولا بیشتر از جمعیت خود این شهر است! زوریخ به عنوان باکیفیت‌ترین و گران‌قیمت‌ترین شهر جهان نیز شناخته می­‌شود.

شهر زوریخ

راز آسمان پایتخت

شهر ژنو

ژنو دومین شهر بزرگ سوئیس و بزرگترین شهر منطقه فرانسوی نشین این کشور است. یکی از ویژگی‌های مهم ژنو، میزبانی از بیشتر سازمان‌های بین المللی است. این شهر یک شهر توریستی و زیبا در ساحل دریاچه ژنو است و زیبایی‌های طبیعی آن می‌تواند گردشگران را شگفت زده کند. دو رودخانه پر آب، این شهر را احاطه کرده‌اند و زیبایی‌های کوه آلپ نیز از ژنو قابل مشاهده است. ژنو معمولا در تمام طول سال جشن‌ها، فستیوال‌ها، رویدادها و مسابقات زیادی را میزبانی می‌کند و به احتمال زیاد در سفر به سوئیس می­توان شاهد تعدادی از آنها بود.

ژنو سوئیس

شهر لوزان

لوزان یکی دیگر از شهرهای زیبای بخش فرانسوی سوئیس است. این شهر، نام آشنایی برای علاقه­مندان به رویدادهای ورزشی است؛ چراکه کمیته ملی المپیک در این شهر قرار دارد. لوزان یک شهر کوچک 130 هزار نفری است که امکاناتی شبیه شهرهای چند میلیونی دارد. لوزان روی سه تپه ساخته شده و به شهر فراز و نشیب معروف است. پیاده روی و گشت و گذار در این شهر در سفر به سوئیس می‌تواند جذاب باشد. لوزان هر ساله میزبان فستیوال‌های معروفی همچون بازار مکاره سوئیس غربی و کتاب‌های مصور است.

لوزان سوئیس

شهر برن

برن به نوعی پایتخت سوئیس است؛ چراکه این کشور پایتخت رسمی ندارد. برن در بخش آلمانی نشین سوئیس قرار دارد و رودخانه‌ای که از مرکز این شهر می‌گذرد، آن را به یک شهر سرزنده و زیبا تبدیل کرده است. اگر در سفر به سوئیس به برن بروید، این شهر را گنجینه‌ای از آثار تاریخی مانند کلیساهای گوتیک، برج ساعت معروف برن و آب‌نماهای خاص قدیمی آن خواهید یافت. برن، یک شهر تاریخی و قدیمی است که مدرن‌ترین امکانات شهری جهان را همزمان در خود جای داده است.

برن سوئیس

شهر بازل

در سفر به سوئیس می‌توان به شهر بازل نیز سر زد. بازل به کیفیت غذاهایش مشهور است و می‌توان بهترین غذاهای سوئیس را در این شهر تجربه کرد. بازل دارای دو قسمت جدید و قدیمی است که بیشتر گردشگران، گشت و گذار در قسمت قدیمی این شهر را ترجیح می‌دهند. این شهر دارای یک بازار زیبا به نام بازار کشاورزان است که در میدان مارکت پلاتز قرار دارد و در این بازار بیشتر غذاهای محلی سوئیس به گردشگران عرضه می‌شود. حمل و نقل عمومی در شهر بازل بسیار پیشرفته است و به گردشگران اجازه می‌دهد که به راحتی از تمام نقاط شهر و حومه آن بازدید کنند.

بازل سوئیس

دریافت ویزا و سفر به سوئیس با «قصران گشت»

آژانس مسافرتی قصران گشت، ارائه کننده تورهای لوکس بین المللی به کشورهای مختلف جهان بوده و دریافت ویزای شینگن، ویزای کانادا و پیکاپ ویزا از جمله خدمات تخصصی این آژانس است. همچنین آژانس قصران گشت از جمله آژانس‌های مسافرتی فعال در زمینه رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما در کمترین زمان ممکن است.

گردشگران برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید تور و رزرو هتل می‌توانند به وبسایت ghasrangasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188697080 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز