داستان برند هلو؛ روایت میوه‌ای که از درختش جدا شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

داستان پا گرفتن شرکت نرم‌افزاری هلو همچون سرگذشت یک دانه است؛ دانه‌ای که هر لحظه از آن مراقبت شده تا در خاک ریشه بدواند و به یک درخت تنومند تبدیل شود. اولین جوانه‌های این درخت در سال 1377 سبز شد؛ زمانی که سه دوست دانشجو به نام‌های شهرام شکوری، حمیدرضا صدیقیان راد و اکبر رنجبری تصمیم گرفتند تا این گروه را با هدف تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری تاسیس کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در طول این سال‌ها درخت تنومند هلو شاخ و برگ‌های زیادی داده و حالا میوه‌های آن به بار نشسته است. وقت آن رسیده است تا میوه‌های آن چیده شود و فصل جدیدی از زندگی‌اش را آغاز کند. هلو تصمیم گرفته است تا پس از گذشت 25 سال پر فراز و نشیب، فراتر از همیشه ظاهر شود. تبدیل شدن به گروه فناوری اطلاعات هلو همان نقطه ایده‌آلی است که درخت پربار ما را برای همیشه جاودان می‌کند.

هلو: نماد زندگی و استمرار

برند هلو در طول سال‌ها فعالیت خود توانست با ارائه نرم‌افزارهای تخصصی اصناف هلو به یکی از بازوهای مدیریت کسب و کار کشور تبدیل شود. این موفقیت، نتیجه تلاش خالقان و متخصصان مجرب شرکت هلو است؛ تلاشی که باعث شده تا بیش از یک میلیون کاربر از ثمرات شیرین این درخت استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

هلو در نهایت توانست عنوان اولین نرم‌افزار تخصصی برای اصناف را به دست بیاورد و خالق چیزی باشد که زندگی را برای دیگران راحت‌تر کنند. حالا برای اینکه هلو بتواند به عنوان نماد قدرت، ترقی، استمرار و زندگی نمایان شود، باید در مسیر جدیدی قدم بگذارد. داستان ری‌برندینگ هلو از همین جا آغاز می‌شود.

شروع فصل جدید هلو

هر چند که هلو فصل جدیدش را آغاز کرده اما میل به بقا دارد. به همین دلیل، نماد همیشگی آن همان میوه‌ای است که در سخت‌ترین شرایط به بار نشسته است. این میوه، نمادی از جامعه‌ای است که می‌خواهد با توانایی‌های منحصر به فردش روز به روز پیشرفت کند.

گروه فناوری اطلاعات هلو، گروهی است که قصد دارد با کمک فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی فارغ از امور مربوط به مدیریت کسب و کارها خیال کاربران را از چالش‌های پیش‌رو راحت کند. با کمک این ابزارها فرآیندهای مختلفی چون انبارداری، تولید، خرید، فروش و ارتباط با مشتریان با سهولت بیشتری مدیریت می‌شود.

این هدف با راه‌اندازی مجموعه «کسب و کارت را زندگی کن» تحقق پیدا می‌کند. در لوگوی جدید هلو، سه مفهوم قدرت، سرعت و فناوری نمایان است. غالب بودن رنگ قرمز نیز نشان می‌دهد که میوه به پختگی کامل رسیده و قصد دارد تا شور، اشتیاق و قدرتش را به همه نشان بدهد.

باور به هویت زنانه برند نکته مهمی است که برای این تغییر باید در نظر گرفته شود. هلو از همان ابتدا زنانه بود؛ دانه‌ای بود که کاشته شد، ریشه داد، بارور شد و به ثمر نشست. هویت زنانه آن باعث شد تا به نماد زندگی بدل شود. هلو در فصل جدید نیز به این هویت زنانه باز می‌گردد و بر آرکی‌تایپ خودش یعنی «ملکه» تمرکز می‌کند. زنانگی، تمایز و یکپارچگی در لوگوی جدید هلو نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : مهندسی هلو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “داستان برند هلو؛ روایت میوه‌ای که از درختش جدا شد

  1. Emadmohamadi گفته:

    هلو نرم افزار خیلی راحتیه برای یادگیری و کار کرد من بدون کلاس تونستم کار کردن با هلو رو یادبگیرم و الان صندوق دار یک فروشگاه هستم که از نرم افزار هلو استفاده درش استفاده میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز