خرید بهترین بیس و بالم لب با خاصیت درمانی

لست سکند

محصولات آرایشی و بهداشتی روز به روز گسترده‌تر شده و حتی به حوزه‌های درمانی نیز راه پیدا کرده‌اند. برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی با خاصیت درمانی و حتی با نظر پزشکان مورد استفاده قرار می‌گیرند. افرادی که بدن خشک و کم آبی دارند معمولا در فصول سرد سال با خشکیدگی پوست بدن و لب مواجه می‌شوند. در حال حاضر افرادی که با خشکی پوست لب مواجه هستند می‌توانند از بالم لب با خاصیت درمانی استفاده کنند. بیس لب نیز برای افرادی که پوست حساسی دارند و مایل به آرایش هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، همزمان با سرد شدن هوا بدن با خشکی خاصی مواجه می‌شود. همواره پزشکان توصیه می‌کنند در فصول سرد سال به میزان کافی آب بنوشند. کافی با وجود مصرف کافی آب، باز هم پوست بدن به خاطر شرایط آب و هوایی، مصرف برخی داروها و … خشک است. این خشکی به خصوص در لب بیشتر نمایان می‌شود. ترک خوردگی، خونریزی، تغییر رنگ لب و … از جمله مشکلاتی است که در اثر خشکی پوست این قسمت از بدن اتفاق می‌افتاد. در چنین شرایطی استفاده از بالم لب با خاصیت درمانی توصیه می‌شود.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که بالم لب چیست و از چه موادی تشکیل شده است؟ بالم لب ماده‌ای مومی شکل و چرب است که برای رفع خشکی پوست و مشکلاتی مانند پوسته شدن لب‌ها و ترک خوردن آن‌ها در فصل‌های سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته به نوع بالم لب خریداری شده مواد تشکیل دهنده آن متفاوت است. ولی در کل بالم لب از موادی مانند موم زنبورعسل یا کارناوب، کافور، ستیل الکل، لانولین، پارافین و پترولاطوم ساخته می‌شود.

بالم لب-کاماپرس

معمولا استفاده از این محصول آرایشی دستورالعمل خاصی ندارد و به راحتی و در هر زمان و مکانی که خشکی لب احساس شد قابل مصرف است. مگر در مواردی که لب دارای مشکل خاصی باشد و بالم لب با خاصیت درمانی با دستور پزشک داده شده باشد. در این صورت مطابق دستورالعمل ارائه شده باید عمل کرد.

راز آسمان پایتخت

ترکیب بالم لب با خاصیت درمانی گذشته از موارد مذکور، حاوی ویتامین دی، سی، ای و … است. به همین دلیل این نوع بالم لب‌ها به مراتب سریع‌تر از دیگر انواع این محصولات خشکی لب را برطرف کرده و باعث بهبود آن می‌شوند.

بیس لب نیز یک محصول مشابه بالم لب با حالت آرایشی است. در واقع این محصول یک نوع ماده نرم مانند وکس محسوب می‌شود که برای افزایش رطوبت لب‌ها و کم کردن درد، خشکی و ترک این بخش بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا این محصول به لب حجم می‌دهد و جذابیت خاصی را در صورت ایجاد می‌کند.

بالم لب-کاماپرس

خرید بیس لب و بالم از سایت سفیر

در صورتی که مایل به خرید بیس لب یا بالم لب با خاصیت درمانی و … هستید بهتر است به وبسایت معتبر مراجعه داشته باشید. سایت سفیر یک گزینه مناسب برای خریداران این نوع محصولات در ایران است.

بیس لب ارائه شده در این سایت حجم دهنده فلفلی لب آرت دکو نام دارد که دارای وزن 6 میلی‌لیتری است. این محصول گذشته از اینکه به لب‌ها حجم می‌دهد باعث فعال سازی گردش خون در لب شده و استفاده از آن طراوت خاصی را در این بخش از بدن ایجاد می‌کند.

در صورتی که مایل به خرید بالم لب با خاصیت درمانی از این درگاه هستید، انواع محصولات در این خصوص را به شما معرفی خواهد کرد. یکی از این موارد، بالم لب مدیکال بیول است که خاصیت رطوبت رسانی و نرم کنندگی دارد و غنی از مواد معدنی و طبیعی است. این محصول موم زنبورعسل، کره کاکائو و ویتامین ای دارد و خشکی لب را به خوبی برطرف می‌کند. دیگر بالم لب با خاصیت درمانی این سایت، هیدرودرم بوده که ویتامین آ و ای دارد و از روغن جوجوبا، شی باتر، ژل آلوئه ورا، کالاندولا انگور و کرچک تشکیل شده است. این محصول نیز برای رفع خشکی لب مناسب به نظر می‌رسد.

مشتریان ایرانی به منظور خرید بیس لب یا بالم کافی است به وبسایت سفیر به آدرس www.safirstores.com مراجعه کرده و روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز