جایزه 20 میلیونی جذاب برای همکاری اطلاعاتی با صنعت برق(جزئیات)

کشف ماینر بیت کوین
لست سکند

یک مقام مسئول در توانیر از راه اندازی سامانه ای خبر داد که در آن افراد مطلع از مکان استخراج ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین می توانند اطلاعات این مکان ها را افشا کرده و از جوایزی تا سقف 20 میلیون تومان – با حفظ گمنامی – برخوردار شوند.

به گزارش کاماپرس، ارزهای دیجیتال برای بعضی افراد ثروت آفرین بوده و معاملات رمزارزهایی مثل بیت کوین وضعیت زندگی آنها را زیر و رو کرده است. اما برخی افراد نه ریسک پذیری و نه دانش چنین کاری را ندارند ضمنا سرمایه ای هم برای ورود به دنیای معاملات پر سود – و صد البته پر زیان – ندارند.

بد نیست بدانید حتی گروه دوم نیز می توانند از رمز ارزها پول قابل توجهی به دست آورند! روش این کار البته شاید برای همه خوشایند نباشد.

جزئیات درآمدزایی 20 میلیونی از افشای مکان استخراج رمز ارزها

توضیح این روش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را محمد بهلولی خدادادی ، مجری طرح تأمین برق مراکز استخراج رمزارزها در شرکت توانیر، این گونه داده است: با اشاره به اینکه شناسایی مراکز غیرمجاز نیازمند همکاری مردم است، افراد مطلع می‌توانند اطلاعات خود را درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارز در سامانه سمات به آدرس www.tavanir.org.ir/samaat ثبت کنند تا رسیدگی شود.

راز آسمان پایتخت

این مقام مسئول در توانیر ادامه داد: گزارش‌دهندگان، پاداش‌هایی تا سقف ۲۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد. او گفت: اطلاعات هم‌وطنانی که گزارش مراکز استخراج غیرمجاز رمزارز را در این سامانه ثبت می‌کنند، کاملا محرمانه باقی خواهد ماند.

وی  افزود: استخراج یک بیت‌کوین به بیش از ۳۰۰ مگاوات ساعت برق نیاز دارد که این میزان بیشتر از برق مصرفی حدود ۳۵ هزار واحد مسکونی در یک شبانه‌روز است.

مجری طرح تأمین برق مراکز استخراج رمزارزها در شرکت توانیر با مقایسه میزان مصرف یک ماینر ( دستگاه استخراج رمز ارز) با سایر وسایل خانگی گفت: مصرف برق یک ماینر دو تا سه کیلوواتی به میزان ۳۵ پنکه یا ۱۵ یخچال‌‌وفریزر است.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جایزه 20 میلیونی جذاب برای همکاری اطلاعاتی با صنعت برق(جزئیات)

  1. کی بود گفته:

    کدام عوضی أین ماینر ها را وارد کشور کرد ، نگید یک فرد عادی بوده ، برو یقیه اون رو بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز