جان اسنک نخستین فرانچایز واقعی در ایران است

جان اسنک-کاماپرس

جان اسنک بزرگترین برند مجموعه زنجیره‌ای اسنک در ایران است که با 32 شعبه در سطح کشور فعالیت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

صنایع غذایی نقش مهمی در اقتصاد جهانی ایفا می کنند و این صنعت یکی از مقرون به صرفه‌ترین بازارها را دارا است. از آنجا که بازار فست فودها در اکثر مناطق توسعه یافته جهان اشباع شده است، این صنعت در حال حاضر از طریق توسعه بازار خود به کشورهای کمتر توسعه یافته نیز به دنبال رشد است. یکی از اتفاقاتی که باعث شد توجه بیشتر به سمت صنایع فست فود جلب شود، شیوع همه‌گیری بود.

در ابتدا شرکت‌های فست فود با درست کردن مناطق اختصاصی برای سفارشات در برنامه‌های تلفن‌های همراه و پیش بینی خودکار آن سفارشات توانستند رشد کنند و همه به این قابلیت و انعطاف فست فودها غبطه بخورند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

از جمله شرکت‌هایی که در ایران مدعی نخستین فرانچایز غذایی در کشور است، جان اسنک است. «نوآوری و رشد سریع همواره پر از ریسک است اما مساله اصلی خود ریسک نیست بلکه تمرکز و توزیع آن است. باورداریم آنچه جان اسنک را از سایر رقبا متمایز می کند توجه ویژه به شعب فرانچایز است.» این جملات بخشی از سخنان «سعید مقواساز» بنیان گذار و رئیس هیات‌مدیره هلدینگ جان‌اسنک است. این شرکت بزرگ با حدود 32 شعبه در سطح کشور فعال است و حالا با حضور در پنچمین نمایشگاه بین المللی فرانچایز می‌خواهد به معرفی انواع محصولات و خدمات این هلدینگ وسیع  بپردازد.

جان اسنک-کاماپرس

آنچه در متن پیش رو می‌آید گفت وگوی خبرنگار کاماپرس با «سعید مقواساز» بنیان گذار و رئیس هیئت مدیره جان اسنک است.

چشم انداز جان اسنک در سال‌های پیش رو

جان اسنک در نظر دارد تا در سه سال آتی حداقل 100 شعبه در سراسر ایران با تمرکز بر شهرهای استراتژیک احداث و ابعاد یک فرانچایز یکپارچه و اصولی را پیاده ساز کند. ورود به بازار جهانی با تمرکز بر کشورهای همسایه و تبدیل شدن به رهبر بازار فست فودهای زنجیره‌ای در ایران در 10 سال اینده از اهداف این شرکت است.

توسعه و چالش مدیریت ریسک

برای جان اسنک توسعه همواره می‌تواند کلید حل مشکلات شتاب‌دهنده رشد و بستر مقیاس‌پذیری کسب و کار باشد به شرطی که مدیریت ریسک اولویت‌بندی و هزینه فایده آن مشخص شود. در جان اسنک توسعه متوازن و پایدار به همراه کاهش ریسک برای همه ذینفعان در سراسر زنجیره تولید تا مصرف شامل تامین کنندگان کارخانه‌ها، شرکت‌ها، کارکنان و مشتریان همواره هدف و دغدغه اصلی مجموعه و یکی از اصول استراتژیک در کنار تمرکز بر کیفیت محصولات و رضایت مشتریان است.

عضویت بیش از 1.2 میلیون مشترک در باشگاه مشتریان، اشتغال‌زایی غیر مستقیم برای 1300 نفر، اشتغال‌زایی مستقیم برای 550 نفر، تامین‌کننده بیش از 160 خدمات برای همکاران کلیدی و بیش از 9000 سفارش روزانه غذا از جمله خدمات این شرکت گسترده در کشور است.

ماموریت جان اسنک

جان اسنک می‌خواهد با بهره‌گیری از تیمی متخصص به کارگیری تجربه و مدیریت زنجیره تامین، اسنک را به عنوان غذایی کامل و مقرون به صرفه در چرخه غذایی افراد وارد کرده و با حفظ کیفیت و حضور یکپارچه با توجه به نیاز مخاطب، تجربه ای رضایت بخش و ماندگار برای مشتریان خود رقم بزند. جان اسنک در نظر دارد تا در تعاملات سازمانی خود برای سرمایه‌گذران با بکارگیری تجربه، تخصص و زیرساخت کامل، پروسه راه اندازی را آسان کرده و با نظارت و پشتیبانی دائمی تعاملی برد- برد را رقم بزند. از سوی دیگر کارآفرینی برای جوانان، فراهم کردن محیطی سالم برای پرسنل به منظور یادگیری و پیشرفت و تعاملات برد- برد سازمان و سرمایه انسانی از دیر رسالت‌های جان اسنک است.

گفتنی است، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار با مشارکت 25 شرکت داخلی از تاریخ 9 دی تا 12دی  ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

انتهای پیام

مرتبط با : جان اسنک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز