توسعه صنعت ساختمانی فرصتی بهینه برای رشد اقتصاد کشور است

فرانچایز-کاماپرس

توسعه صنعت ساختمانی نقشی مهمی در رشد اقتصاد کشور دارد و باعث افزایش تولید ناخالص داخلی و اشتغال‌زایی می‌شود. صنعت ساختمانی را می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین بخش‌های اقتصادی کشور دانست. با توجه به ارتباط ساخت ساز با بخش‌های بالادست و پایین دست خود مانند فلزات اساسی، خدمات املاک و مستغلات می توان به اهمیت جایگاه این صنعت در کشور پی برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که رشد ارزش افزوده، تحول در مهندسی سازه‌ها، تخصیص بودجه عمرانی و حضور موثر بخش خصوصی در صنعت ساختمان، می‌تواند نقش بسزایی را در رونق تولید ملی ایفا کند.

مهندس پیمان جوان‌بخت مخترعی جوان است که تاکنون چندین اختراع به نام خود ثبت کرده است. او با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار به معرفی اختراعات خود پرداخته است.

پیمان جوان‌بخت-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

به منظور آگاهی از اهداف و اهمیت این اختراع با عنوان با «پیمان جوان‌بخت» مخترع و کارشناس ساختمانی گفت و گویی انجام داده‌ ایم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

بیان اهداف اختراع

این اختراع به منظور رفع بن بست همیشگی مهندسی سازه در ارتباط با اعوجاج و پیچیدگی که باکس راه پله اصلی در سازه ایجاد می‌کند و همچنین کاهش اثرات مخرب گسستگی که خلاء آن در صلبیت سقف‌ها ایجاد می‌کند طراحی و ابداع شده است.

با توجه به این ضعف مهندسی بر آن شدم تا تعادل لازم را با بهره‌گیری از ابدعات مقتضی برقرار کرده و از اتلاف سرمایه‌های ملی و افزایش بهای تمای شده ساختمان‌ها جلوگیری کنم.

لذا تاکید می‌شود که هسته مرکزی اختراع، مقاوم سازی با مسلح کردن منشور سه پهلوی بتنی که امکان حذف بتن را از رمپ یا شاسی راه پله فراهم می‌آورد، به گونه‌ای که منشور متشکل از بتن آرمه بتوانند مستقیم بر روی شمشیری‌ها قرار گرفته و فشارها را تحمل کند و در بخش فرایندی پروفیل‌های ابداعی با انقطاعی که میان پوشش پله‌ها ایجاد می کند فرایند نصب کف پله و پیشانی را نسبت به علوم پیشین معکوس کرده یعنی از بالا به پایین اجرا می‌شود.

روش اجرایی بکارگیری اختراع

این اختراع در تمامی ساختمان‌های تجاری، مسکونی، اداری و کارگاهی و کارخانه‌ها و پارک‌ها و اختلاف سطح در کوچه و خیابان ها کاربرد موثر و مفید دارد. همچنین این اختراع در به هم رساندن دو سطح که با یکدیگر اختلاف ارتفاع دارند کاربرد دارد. به طوری که یک شخص سالم بتواند با پاهایش از آن بهره‌برداری کند. در پایان از فضایی که  بوسیله پروفیل ابداعی در زیر آبچکان برای نور مخفی پیش بینی شده بھره‌برداری کرده و پیشانی را با رنگ روغنی و یا انواع سنگ ھای تزئینی یا ھر متریال دیگری مزین می‌نماییم.

نسل جدید سرعت‌گیرهای ایمن، دیوارهای لاستیکی، تن‌پوش لاستیکی توپرزدار، بلوک ساختمانی لاستیکی و تابلو کریستالی متحرک از دیگر اختراعات پیمان جوان ‌بخت به شمار می‌رود که به ثبت رسیده‌اند.

گفتنی است، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار با مشارکت 25 شرکت داخلی از تاریخ 9 دی تا 12دی  ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز