همکاری شرکت چینی اچ پی با قطعه سازان ایرانی / اکسپو 1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر
مدیرعامل شرکت اچ پی تکنولوژی که در راس هیاتی از نمایشگاه ایران اکسپو بازدید کرد، از آمادگی این شرکت برای انتقال تکنولوژی به قطعه ساز ایرانی خبر داد.
جوانگ مدیرعامل شرکت اچ پی تکنولوژی در حاشیه نمایشگاه اکسپو 1403 در گفت‌وگو با کاماپرس، گفت: در نمایشگاه ایران اکسپو حضور پیدا کرده‌ایم تا در صورتی‌که شرکت‌های ایرانی نیاز به ارتقای تکنولوژی داشته باشند با آنها همکاری کنیم.
وی با بیان اینکه شرکت اچ پی تکنولوژی، لوازم الکترونیکی خودرو را تولید می‌کند، افزود: با کمک مرکز تجاری ایران در جنوب چین، هیاتی چینی به ایران اکسپو اعزام شده است. امیدواریم این سفر برای هر دو طرف پربار باشد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت
وی با تاکید بر اینکه ایران در صنعت موقعیت خوبی در منطقه دارد، اظهار کرد: در شرایط کنونی فرصت همکاری بین شرکت‌های چینی و ایرانی وجود دارد. در همین راستا، در نمایشگاه با برخی از شرکت‌های ایرانی مذاکرات خوبی داشته‌ایم.
مدیرعامل شرکت اچ پی تکنولوژی با بیان اینکه برای دومین بار است که به ایران سفر می‌کند، اظهار کرد: شرکت اچ پی تکنولوژی از حدود 10 سال پیش با برخی شرکت‌های ایرانی همچون سایپا و زامیاد همکاری می‌کند.
جوانگ با بیان اینکه در حال حاضر قطعاتی مانند جی پی اس، کیلومتر شمار و … به بازار ایران عرضه می‌کنیم، گفت: هم‌اکنون برای ماشین‌های راه‌سازی قصد داریم با شرکت‌های ایرانی همکاری داشته باشیم. به همین دلیل دستاوردهای خود را در این بخش در مذاکره با شرکت‌های ایرانی ارائه کرده‌ایم.
مدیرعامل شرکت اچ پی تکنولوژی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال این هستیم که همکاری پایداری با شرکت‌های ایرانی داشته باشیم. از این رو قصد داریم در نمایشگاه‌های بعدی ایران نیز حضور پیدا کنیم.
گفتنی است، نمایشگاه ایران اکسپو 1403 از روز شنبه 8 اردیبهشت آغاز شده و برگزاری آن تا چهارشنبه 12 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد.
انتهای پیام
مرتبط با : زامیادسایپا
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
کرمان موتور شیراز