تولید “داکت اسپلیت کانالی” در شرکت صنایع تهویه دماوند

تور لحظه آخری-کاماپرس

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع تهویه دماوند با تاکید بر تولید محصولات به روز و دارای تکنولوژی روز در این مجموعه، عنوان کرد: صفر تا صد محصولات در داخل کارخانه و با بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی تولید می‌شود.

به گزارش کاماپرس، محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت صنایع تهویه دماوند در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع با اشاره به آغاز فعالیت این شرکت از سال ۱۳۶۳در زمینه طراحی، ساخت و تولید محصولات تهویه مطبوع، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 150 نیروی ثابت با این مجموعه همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به تولید اغلب محصولات تهویه مطبوع اعم از چیلرهای هوا خنک، چیلرهای آب خنک، مینی چیلر، فن کویل، هواساز، ایرواشر، کندانسورهوایی و مدل‌های مختلف فن کوئل در این مجموعه، اضافه کرد: داکت اسپلیت کانالی از محصولات جدید شرکت است که در این نمایشگاه نیز عرضه شده است. البته محصولات قدیمی نیز هر ساله با توجه به تکنولوژی روز و نیاز بازار به روزرسانی می‌شوند.

وی کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش را مزیت رقابتی این مجموعه بیان کرد و گفت: استفاده از متریال مرغوب موجود در بازار و بهره‌گیری از مواد اولیه بهترین برندهای دنیا با هدف تولید و ساخت محصولات باکیفیت از دیگر مزایای تولیدات این شرکت محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

محمدی با اشاره به همکاری با برندهای مطرح داخل کشور، گفت: در کنار استفاده از قطعات باکیفیت برندهای دنیا، برخی قطعات خود را از محصولات باکیفیت و صادراتی قطعه‌سازان داخلی تامین می‌کنیم. همچنین جزو اولین شرکت‌های تولید کننده چیلر جذبی هستیم. البته با گذشت زمان و رشد تکنولوژی و همچنین اهمیت موضوع کم آبی در کشور، به سمت تولید چیلرهای هوا خنک که مصرف آب بالایی ندارند، حرکت کردیم.

وی در زمینه صادرات محصولات این مجموعه، گفت: صادرات محصولات شرکت مرتبط با سیاست‌های مجموعه بوده و با توجه به شرایط و اقتضای زمان تغییر می‌کند که در این راستا در حال حاضر صادراتی انجام نمی‌شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت صنایع تهویه دماوند با اشاره به نحوه جذب نمایندگی، تصریح کرد: با توجه به قدمت و سابقه و اعتماد مشتریان به محصولات تولیدی این شرکت، رزومه و عملکرد نمایندگی‌ها برای جذب اهمیت بالایی دارد. در همین رابطه یکی از اهداف حضور در نمایشگاه جذب نمایندگی فروش است. شرکت ما از اولین سال برگزاری نمایشگاه یعنی 22 دوره قبلی در این رویداد حضور داشته و نسبت به عرضه محصولات جدید و برقراری ارتباط با مشتریان اقدام کرده است.

محمدی توسعه محصول را اولویت مهم مجموعه بیان کرد و گفت: این شرکت اولین تولیدکننده چیلرهای فلادد در کشور بوده که این نوع چیلرها کاملا به روز بوده و با وجود دارا بودن ابعاد کوچک، راندمان بسیار بالایی دارد.

این فعال صنعت تهویه مطبوع با تاکید بر اینکه صفر تا ۱۰۰ دستگاه‌ها تولید خود شرکت است، گفت: تمامی محصولات داخل کارخونه تولید می‌شود و تنها برخی محصولات مانند کمپرسور که تکنولوژی ساخت آن در داخل کشور وجود ندارد، وارد می‌شود.

شرکت تهویه دماوند با بیش از ۳۵ سال سابقه در مهندسی طراحی و ساخت تجهیزات تهویه مطبوع در زمینه های تجاری، صنعتی، آزمایشگاهی، نیروگاهی، بیمارستانی و خانگی، همواره از پیشگامان صنعت تهویه در ایران محسوب می‌شود. انواع چیلر، هواساز، فن کوئل، کندانسینگ یونیت، پکیج یونیت و غیره از مهمترین تولیدات این مجموعه صنعتی است.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایرانصنایع تهویه دماوند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز