تولیدکننده کرم های دکتر ژیلا و شامپو بس را بشناسید

لست سکند

بسیاری از افراد و خصوصا خانم‌ها برای سلامت پوست و موی خود، اهمیت زیادی قائل می‌شوند. به همین دلیل، انتخاب محصول خوب و باکیفیت، به دغدغه اصلی‌شان تبدیل می‌شود. شرکت‌های زیادی در حوزه آرایش و بهداشت فعالیت می‌کنند که برند «دکتر ژیلا» یکی از آنهاست و رضایت مشتری، مهمترین دغدغه این برند محسوب می‌شود.

البته محصولات دکتر ژیلا توسط شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی «ایران آوندفر» تولید می‌شود؛ همچنین برندهای مطرح دیگری مانند «بس» و «ایروکس» نیز از جمله دیگر تولیدات همین شرکت هستند.

کاماپرس در ادامه به شاخص‌ترین ویژگی‌های شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی ایران آوندفر و محصولاتش می‌پردازد که مطالعه آنها برای علاقمندان به این برندهای پرطرفدار خالی از لطف نیست؛

۱. شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی ایران آوندفر، در سال ۱۳۵۹ تاسیس شد. فعالیت اصلی شرکت در سال ۱۳۶۲ با تولید دو نوع محصول شروع شد. در ابتدا این مجموعه در کارخانه‌ای به مساحت هفت هزارمتر مربع کارش را شروع و سپس به کارخانه‌ای به ابعاد ۱۵ هزار متر مربع واقع در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج، انتقال پیدا کرد. کمی بعد به دلیل افزایش حجم محصولات، انبارهای جدید به متراژ تقریبی ۲۰ هزار متر مربع به مجموعه اضافه شد.

۲. شرکت آوندفر در حال حاضر سالانه حدود ۱۲هزار تن محصول، نظیرانواع شامپو سر و بدن، مایعات شوینده ظرف و دست و … حدود ۳هزار تن انواع کرم، لوسیون، ژل موی سر و محصولات دیگر تولید می‌کند.

راز آسمان پایتخت

۳. در این مجموعه۳۴۰ نوع محصول آرایشی و بهداشتی تولید می‌شود‌. در سال 1372 شرکت آوندفر از مسئولیت محدود به سهامی خاص تبدیل شد.

۴. نادر سلطانی حسینی به عنوان مدیرعامل، به همراه بهزاد و همایون سلطانی حسینی، اعضای هیئت مدیره مجموعه ایران آوندفر را تشکیل می‌دهند. منوچهر سلطانی حسینی کارآفرین و بنیانگذار شرکت ایران آوندفر، در سال ۱۳۹۴ چشم از جهان بست.

۵. مجموع ارزهای دریافتی شرکت ایران آوند‌فر، ۲،۰۲۱،۵۱۲،۱۲۰،۸۳۱ ریال است.

۶. گروه ایران آوندفر در راستای حفظ و پایداری محیط زیست و منابع آبی، اقدام به احداث تصفیه‌خانه پساب صنعتی کرد و محصولاتی با کیفیت و برگرفته از طبیعت تولید می‌کند که به عنوان واحد صنعتی برگزیده سبز کشور نیز انتخاب شد.

۷. تصفیه‌خانه پساب شرکت به واحدهای آشغال‌گیری، حوضچه ذخیره شیمیایی، واحد متعادل‌سازی و شناور‌سازی، واحد گندزدایی و زلال سازی تقسیم‌ می‌شود. در پایان مراحل انجامِ این کار، مواد اضافه خروجی از دستگاه‌های صافی شنی و کربن اکتیو عبور می‌کند و با گرفته شدن رنگ، مزه و بو، قابلیت استفاده در بخش‌های آبیاری و کشاورزی را خواهد داشت.

۸. با راه‌اندازی سامانه پایش آنلاین، پارامترهای خروجی از تصفیه‌خانه شرکت ایران‌آوندفر، در سال 1394 با نصب پکیج آنلاین، گزارش لحظه‌ای از سیستم تصفیه‌خانه به سازمان حفاظت محیط زیست البرز داده می‌شود.

۹. شرکت ایران آوندفر محصولات متنوع خود را با برندهای بَس و بس ۲، دکتر ژیلا، آوند، ایروکس، ساین اسکین، پین رست، سی فور و ژیوانا روانه بازار می‌کند.

۱۰. یکی از معتبرترین برندهای لوازم مراقبتی پوست شرکت ایران آوندفر، برند «دکتر ژیلا» است که محصولاتش توسط متخصصین پوست طراحی شده و طبق نظر کارشناسان و پزشکان برای پیشگیری و درمان انواع مشکلات پوستی مناسب هستند.

۱۱. محصولات دکتر ژیلا در گروه‌های پاک‌کننده، ضد آفتاب، محصولات تخصصی مراقبت از پوست بدن و دست، مراقبت از دورچشم و لب، مرطوب‌کننده و نرم‌کننده دسته‌بندی می‌شود. کرم‌های ضد آفتاب دکتر ژیلا دارای جذب سریع، بافت سبک، ضد چروک، ضد التهاب و قرمزی پوست، داشتن فیلترهای ضد آفتاب و مناسب برای انواع پوست‌ است. همچنین کرم مرطوب‌کننده این برند نیز التیام بخش پوست‌های خشک و ضخیم، کاهش التهابات با استفاده از عصاره‌های گیاهی، قابل استفاده برای انواع اگزما و زبری پوست است.

۱۲. از پرفروش‌ترین محصولات برند دکتر ژیلا، می‌توان کرم نرم‌کننده و مرطوب‌کننده، شیرپاک‌کن مخصوص پوست خشک، کرم ضد آفتاب سی پی اف ۶۳ و کرم ویتامین ای را نام برد. کرم شب کاسه‌ای، کرم دورچشم پمپی، کرم ضد آفتاب رنگی سی پی اف ۵۵، از جدیدترین محصولت برند دکتر ژیلا هستند.

۱۳. برند ژیلا در سال ۱۳۸۳ به عنوان واحد نمونه آر اند بی برای تولید کرم ضد آفتاب اویل‌‌فری- بدون چربی- انتخاب شد.

۱۴. گروه ایران آوندفر محصولات آرایشی و بهداشتی خود را در حال حاضر به کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه صادر می‌کند و این اواخر مذاکراتی با چند شرکت اروپایی و کانادایی نیز برای همکاری انجام گرفت.

۱۵. برند «بس» مجموعه ایران‌آوندفر، 85 نوع محصول بهداشت خانگی دارد و دیگر تولیدات این برند در دسته بهداشت دهان و دندان، مراقبت از پوست و مو، مراقبت از مادر و کودک قرار می‌گیرد. همچنین سه محصول بهداشت خانگی با نام تجاری «پاتریس» و دو محصول کنترل‌کننده درد به نام «پینرس» توسط گروه «بس ۲» به بازار عرضه می‌شود.

۱۶. ضدعفونی‌کننده‌ها، محصولات مراقبت از پوست، دهان، دندان، مو و محافظت از مادر و کودک نیز از جمله دیگر تولیدات شرکت ایران آوندفر است که با برند ایروکس به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

۱۷. شرکت آوندفر در جهت تسهیل در امر توزیع و پخش محصولات و نیز رضایت مشتریان در سال ۱۳۹۴، به تاسیس شرکت پخش سراسری بهداشت و سلامت کرده تا با ناوگان حمل و نقل خود، محصولاتش را به تمام نقاط کشور پخش کند.

۱۸. این گروه از اواخر سال ۱۳۸۹ بر اساس نظر و توصیه پزشکان و نیاز کشور به دارو، مجوزهای مورد نیاز برای تولیدات دارویی را دریافت کرد؛ در فاز اول این پروژه، مجوز تولید فرآوده‌های دارویی از گروه نیمه‌جامدات و محلول‌ها برای این شرکت صادر شد و از اوایل سال ۹۷ پخش و توزیع محصولات دارویی ایران آوندفر در کشور آغاز شد. تولید انواع شیاف‌های رکتال و واژینال نیز در همین سال توسط گروه ایران آوندفر انجام گرفت. این مجموعه محصولات خود را زیر نظر استانداردهای بین‌المللی عملکردِ خوبِ تولید، عرضه می‌کند. اسپری بینی، ژل موضعی، کرم و محلول و لوسیون موضعی و شامپو، از دیگر محصولات دارویی شرکت ایران آوندفر هستند.

۱۹. این مجموعه امکان خرید اینترنتی را نیز برای مشتریانش در سایت رسمی خود فراهم کرده است.

۲۰. در سال ۱۳۹۶، شرکت آوندفر، گواهینامه‌‌های بین‌المللی رسیدگی به شکایات و بررسی رضایت‌مندی مشتریان را از توف‌نورد -اتحادیه بازرسی و پایش فنی- آلمان کسب کرد. در همین سال به عنوان واحد نمونه استاندارد استان البرز انتخاب شد و لوح تقدیر و تندیس برنز ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از وزارت صنعت، معدن و تجارت را نیز دریافت کرد.

۲۱. شرکت آوندفر در سال ۱۳۹۷ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار استاندارد را در دومین آیین تجلیل از برترین‌های کیفیت استان البرز دریافت کرد. همچنین در این سال لوح تقدیر و تندیس از نهمین جشنواره تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زایی کشور را گرفت.

۲۲. شرکت ایران آوند فر در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ حضور داشته است.

مرتبط با : دکتر ژیلا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز