تور جذاب قطب جنوب را با کشتی کروز تجربه کنید!

قطب جنوب-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

قطب جنوب اگرچه ممکن است یکی از سردترین مکان‌های جهان باشد، اما بدون شک فعالیت‌های سرگرم کننده زیادی در بخش برفی دنیای یخبندان در انتظار ماست؛ از پنگوئن‌های زیبا گرفته تا کایاک سواری در دریا و یخچال‌ها و کمپینگ روی برف.

به گزارش کاماپرس، افرادی که به دنبال یک ماجراجویی واقعا حماسی و جذاب هستند، قطب جنوب باید مقصد شماره یک آن‌ها باشد! در واقع، هنگام بازدید و سفر به قطب جنوب با کشتی کروز، فعالیت‌های مختلفی وجود دارد؛ هم در کشتی و هم در خارج از کشتی که این سفر را به یکی از بهترین سفرهای عمرتان تبدیل می‌کند.

کاماپرس در ادامه مطلب به معرفی دیدنی‌های جذاب قطب جنوب می‌پردازد؛

چرا از قطب جنوب دیدن کنید؟

بدون شک قطب جنوب یکی از منحصر به فردترین مکان‌های روی کره زمین است و بازدید از قطب جنوب تجربه‌ای است که مانند هیچ تجربه دیگری نیست. در قطب جنوب، می‌توانید دامنه‌های یخی را کاوش کنید، در شفاف‌ترین اقیانوس جهان شیرجه بزنید، یا حتی تا بالای یخچال‌های طبیعی پیاده‌روی کنید تا مناظر خیره‌کننده زمستان را ببینید.

هیچ چیز دیگری بر روی زمین به اندازه قطب جنوب زیبا به نظر نمی‌رسد. از رنگ‌های آبی خیره‌کننده یخچال‌های طبیعی گرفته تا چشم‌انداز باشکوه کوه‌های یخی؛ هیچ جای دیگری  شبیه آن نیست. قطب جنوب با انواع فعالیت‌های منحصر به فرد و زیبایی‌های طبیعی باورنکردنی، بهترین مقصد سفر ماجراجویی است. حتی می‌توان گفت بازدید از قطب جنوب یک ماجراجویی است و رسیدن به آنجا نیمی از لذت است! در ادامه مطلب کارهایی که می‌توانید در قطب جنوب انجام دهید بیان می‎شود؛

راز آسمان پایتخت

در میان یخ و برف پیاده روی کنید

قطب جنوب خانه برخی از زیباترین مناظر روی زمین است و هر قسمت  مجموعه‌ای از مناظر منحصر به فرد خود را به ارمغان می‌آورد. پیاده روی در میان یخ و برف احاطه شده توسط یخچال‌های طبیعی و کوه‌های یخی بلند و پنگوئن‌هایی که در سراسر قطب جنوب ظاهر می‌شوند، بهشتی برای ​​عاشقان برف به شمار می‌رود!

البته سرپرستان گروه شما قبل از رسیدن به خشکی، مسیری را مشخص می‌کنند و شما نمی‌توانید از این مسیرها خارج شوید، این کار هم به خاطر محافظت شما از شکاف‎های یخی است و هم مراقبت از محیط زیست شکننده قطبی.

قطب جنوب-کاماپرس

در میان یخچال‌های طبیعی کایاک سواری کنید

کایاک سواری در آب‌های یخی قطب جنوب یکی از باورنکردنی‌ترین تجربیاتی است که می‌توانید داشته باشید. البته قبل از شروع سفر، تمام تجهیزات ایمنی لازم  مانند جلیقه نجات و لباس ضد آب به شما داده می‌شود.

بدون شک کایاک سواری یک راه عالی برای آشنایی با یخچال‌های طبیعی، کوه‌های یخ و حیات وحش است. همانطور که در میان آب‌های یخی پارو می زنید، حتماً به افق چشم دوخته باشید زیرا نهنگ‌ها هر لحظه ممکن است ظاهر شوند!

روی برف کمپ بزنید

کمپینگ در قطب جنوب تجربه‌ای است که در طول زندگی باید حتما حداقل یک بار آن را تجربه کرد. در قطب جنوب تمام تجهیزات لازم برای کمپینگ مانند چادر، کیسه خواب و یک تشک در اختیار شما قرار می‌گیرد و حتی در کمال تعجب، سرویس بهداشتی‌هایی هم وجود دارد که توسط دیوارهای برفی مخفی شده‌اند!

شایان ذکر است که در قطب جنوب هیچ غروبی وجود ندارد و تقریباً تمام شب در آنجا روشن خواهد بود. بنابراین اگر قصد خوابیدن دارید و نور چشمانتان را اذیت می‌کند، حتما چشم بند همراه خود داشته باشید.

قطب جنوب-کاماپرس

 در میان پنگوئن‌ها گم شوید

تجربه شگفت انگیز پرسه زدن در میان پنگوئن‌ها را از دست ندهید. پنگوئن‌ها معمولاً در حین حرکت از دریا به محل لانه سازی خود، راه‌های طولانی ایجاد می‌کنند. در اینجا شما می‌توانید نماهای  بسیار شگفت انگیزی از پنگوئن‌های جذاب قطب جنوب داشته باشید.

در آب‌های اقیانوس غوطه ور شوید

می‌توان گفت غوطه ور شدن در آب‌های اقیانوس نهایت جرات است! برخی از کارشناسان می‌گویند که آب سرد قدرت شفابخشی دارد و با مشکلات ایمنی مبارزه می‌کند. البته برای این کار آب باید در دمای صفر درجه سانتیگراد یا حتی کمتر باشد. اگرچه این کار تجربه‌ای بسیار سرد و یخ خواهد بود، اما یکی از منحصر به فردترین و هیجان انگیزترین کارهایی است که می‌توان در قطب جنوب انجام داد  و بدون شک از امتحان آن پشیمان نخواهید شد!

قاره قطب جنوب-کاماپرس

تور جذاب قطب جنوب را همراه با مجموعه اسپیلت البرز تجربه کنید

افرادی که علاقمند به مشاهده مناطق منحصربفرد و شگفت انگیز قطب جنوب هستند، می‌توانند به وبسایت مجموعه معتبر اسپیلت البرز مراجعه کنند.

اسپیلت البرز مجری تخصصی برگزاری تورهای متنوع در کشورهای گوناگون ‌می‌باشد و همچنین سابقه طولانی در زمینه اجرای تورهای باکیفیت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسپیلت البرز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز