تعطیلات خانوادگی بی نظیر با تور تایلند و پوکت نوروز 1402

لست سکند

شاید بسیاری افراد تصور کنند تور تایلند و پوکت بیشتر برای سفرهای مجردی و زوج‌ها مناسب است؛ اما مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و تجربیات شگفت‌انگیز در کشور تایلند وجود دارد که می‌توان هنگام کاوش‌های خانوادگی در این کشور، در کنار بچه‌ها از آنها لذت برد. در واقع تایلند همه چیز دارد؛ از جنگل‌های سرسبز سواحل درخشان و معابد باستانی گرفته تا شهرهای پر جنب و جوش و غذاهای لذیذ.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با هزاران جزیره پراکنده در سراسر اقیانوس هند و خلیج تایلند، هیچ کمبودی برای فعالیت وتفریح برای گردشگران وجود ندارد. دلایل بسیار خوبی برای خرید تور تایلند و پوکت ، هم برای زوج‌ها و هم برای والدین و بچه‌ها وجود دارد که در ادامه برخی از آنها معرفی می‌شوند؛

جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر در تور تایلند

گردشگران می‌توانند از جزیره‌ای به جزیره دیگر با قایق سفر کنند و تالاب‌های پنهان، غارهای عرفانی و صخره‌های آهکی مرتفع را ببینند. کودکان نیز می‌توانند در تمام طول روز در سواحل شنی Ao Nang و Railay بازی کنند.

شهر بانکوک پربازدیدترین شهر جهان است که سالانه میلیون‌ها نفر گردشگر را میزبانی می‌کند. گردشگران می‌توانند فهرست بی‌پایانی از مکان‌های توریستی در تور تایلند و پوکت را برای بازدید رزرو کنند؛ از تفریحات مدرن گرفته تا مکان‌های فرهنگی و …

راز آسمان پایتخت

از جمله دیدنی‌های بانکوک می‌توان به سافاری ورلد، دریم ورلد و البته آکواریوم زندگی دریایی بانکوک اشاره کرد.

تجربه هم‌زمان آرامش و هیجان با تور تایلند

شهر چیانگ‌مای که پایتخت تایلند شمالی لقب گرفته، امکان فرار از فضای شلوغ بانکوک را فراهم می‌کند. گردشگران در تور تایلند می‌توانند در تورهای محلی شرکت کرده و در حالی که به مناظر شگفت‌انگیز کوه خیره می‌شوند، گیاهان و جانوران منحصر به فرد را تماشا کنند. توریست‌های ماجراجو هم می‌توانند در رودخانه عظیم چیانگ مای به زیپ‌لاینینگ، کایاک سواری و قایقرانی بپردازند.

منطقه کانچانابوری در تایلند نیز میزبان برخی از بهترین مناظر طبیعی در تایلند است که آن را به مقصد نهایی توریست‌های عاشق طبیعت تبدیل می‌کند. برای ارتقای سطح تجربه، می‌توان از غارهای کانچانابوری دیدن کرد که میزبان سازه‌های سنگی خارق‌العاده استالاکتیت و استالاگمیت هستند.

قایق سواری یا شنا با جانوران رنگارنگ اقیانوس؟

استان ترات که در امتداد خلیج تایلند قرار دارد، یکی از بهترین تفریحات در تور تایلند محسوب می‌شود. این منطقه در واقع مجمع‌الجزایری است که هر بخش آن ویژگی‌های خیره‌کننده و منحصر به فردی دارد.

گردشگران می‌توانند سوار بر یک قایق، از جزیره‌ای به جزیره دیگر بروند و سواحل و تالاب‌های پنهان را کشف کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند غواصی انجام دهند تا از مناظر بی‌بدیل زیر آب ترات با مرجان‌های رنگارنگ و ماهی‌های بزرگ لذت ببرند.

والدین همچنین می‌توانند بچه های خود را به پارک آبی «اسپلش جانگل» ببرند تا بدون نگرانی، در شن و ماسه دریا از آب لذت ببرند.

ناخون راچاسیما، بزرگترین استان تایلند و اولین پارک ملی این کشور است که کوه‌هایی سر به فلک کشیده، جنگل‌هایی وسیع و پناهگاه‌هایی حیاتی برای بسیاری از گونه‌های در معرض خطر، از جمله خرس‌ها و فیل‌ها دارد و گشت‌زنی در آن، برای دوستداران طبیعت، لطف زیادی دارد.

تور پوکت ؛ تجربه زندگی در رویا!

پوکت بزرگترین جزیره تایلند است و مجموعه وسیعی از تفریحات  باورنکردنی را برای گردشگران ارائه می‌دهد. در تور پوکت می‌توان در غارهای آهکی اطراف خلیج فانگ نگا سرک کشید و با یک قایق پارویی کوچک سفر کرد؛ توریست‌ها می‌توانند در غارهای معروف «هانگ» زندگی‌ها و جذابیت‌های پنهان بی‌شماری را کشف کنند.

جزیره معروف «جیمز باند» نیز در امتداد همین جزیره قرار دارد. همچنین با قایق‌رانی می‌توان به جزیره عجیب تالو رفت و غارهای شگفت‌انگیز استالاکتیت را مشاهده کرد.

دقیقا در سواحل پوکت 2 جزیره باشکوه به نام‌های «خای نوی» و «خای نوک» وجود دارد؛ این مکان زیبا از سواحل ماسه‌ای سفید و صخره‌های پوشیده از درخت تشکیل‌شده که با آب زلال و فیروزه‌ای احاطه شده‌اند.

از دیگر جذابیت‌های تور پوکت، می‌توان جزایر زیبا و باشکوه راچا و مرجان اشاره کرد که فرصت غواصی برای تماشای آبزیان زیبا و البته استراحت در سواحل شنی سفید را زیر آفتاب بعد از ظهر برای توریست‌ها فراهم می‌کند. تماشای ساحلی بکر و پوشیده از ماسه سفید یا انجام ورزش‌های دریایی مانند غواصی ساحلی، پاراسلینگ و قایق‌سواری همگی از جذابیت‌های سفر به پوکت هستند.

ماجراجویی پرسرعت در تور پوکت!

زیپ لاین «فلاینگ هانومان» یک ماجراجویی پرسرعت و البته منحصر بفرد است که به هیچ تفریح دیگری شباهت ندارد! افراد با سرعت یک پرنده از بالای درختان به میان جنگلی متراکم با دامنه‌های پوشیده از دار و درخت هدایت می‌شوند و مدام آدرنالین بیشتری در خون‌شان ترشح می‌شود!

یک مکان هیجان‌انگیز دیگر در تور پوکت ، آکواریوم و پارک پرندگان است که برای همه سنین توصیه می‌شود.

تور تایلند و پوکت با مجموعه آرزوی سفر پارسیان

آژانس مسافرتی آرزوی سفر به ارائه خدماتی چون: برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی، امکان خرید اقساطی تورها، رزرو هتل، خدمات اخذ ویزا و … می‌پردازد.

گردشگران می‌توانند برای رزرو آنلاین تورها همراه با امکان خرید اقساطی، به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و برای رزرو تورها اقدام فرمایند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : آرزوی سفر پارسیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز