تحلیل بایننس کوین و بررسی شرایط آن

تور لحظه آخری-کاماپرس

رشد بایننس کوین بعد از یک روند نزولی بلندمدت، از دی ماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد. قیمت بایننس کوین بعد از غلبه بر ناحیه مقاومت به مرز 338 دلاری رسید و شاخص قدرت نسبی آن بالای 50 قرار گرفت. به نظر فعالان و معامله گران، اگر زیان بیت کوین تشدید نشود، قیمت این رمزارز در کنار آر اس ای همچنان صعود خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، عملکرد بایننس کوین نسبتا پایدار بوده و نسبت به دیگر آلت کوین‌ها افت متوسطی دارد. یکی از دلایل افزایش سرعت رشد قیمت بایننس کوین، کارمزدهای پایین تراکنش آن است. این مورد به همراه رشد مداوم آن سبب شده تا بایننس کوین در روز میانگین 3.74 میلیون تراکنش داشته باشد.

در حال حاضر معامله گران فعال بازار بایننس کوین در تلاش برای شکستن مقاومت و سوق دادن بیشتر این رمزارز به مرزهای بالاتر قیمتی هستند.

طبق نظریه موج الیوت، پنج موج حرکتی برای بایننس تعریف شده که اکنون این رمزارز در موج چهارم قرار دارد. هم اکنون موج چهارم یک مثلث متقارن را شکل داده و احتمالا دارای شکست است. در صورتی که شکست به سمت بالا اتفاق بیفتاد، این رمزارز محدوده قیمتی 360 دلاری را آزمایش خواهد کرد. غیر از این، ریزش قیمتی بایننس کوین تا پایین محدوده 300 دلاری و حتی عقب نشینی به سمت مرز 280 دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

منبع: /https://blog.sarafi.io/bnb-price-analysis-and-forecast-on-01-23-2024

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز