بیت کوین ۱۴ هزار دلاری شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در هیاهوی انتخابات آمریکا ارز دیجیتالی بیت کوین به صعود خود ادامه داد و ۱۴ هزار دلاری شد.
به گزارش کاماپرس، بیت کوین حالا محبوب ترین ارز دیجیتالی جهان است. در حالی که بازار طلا و دلار تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روزهای پرتنش و پرنوسانی را پشت سر می گذارد، بیت کوین با خیال راحت صعود می کند و قله های جدیدی فتح می کند. حالا بیت کوین در ادامه روند صعودی خود موفق به فتح قله ۱۴ هزار دلاری شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

معامله گران با خرید بیت کوین باعث از سرگیری روند صعودی این ارز شدند تا بدین ترتیب بازدهی هفتگی محبوب ترین ارز دیجیتالی جهان به ۷.۶۹ درصد برسد. در ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین با ثبت صعود ۳.۰۹ درصدی به ۱۴ هزار و ۹۵.۰۸۷ دلار رسید. بالاترین رکورد ثبت شده ارزش بیت کوین مربوط به روز هفدهم دسامبر سال ۲۰۱۷ بوده که در آن این ارز به قیمت ۱۹ هزار و ۷۸۳.۰۶ دلار رسید اما کمی پس از آن این ارز با ریزشی شدید حدود یک سوم ارزش خود را از دست داد.
به گزارش ایسنا برخی از نهادهای معتبر جهانی در روزهای گذشته روی خوشی به ارزهای دیجیتالی نشان داده اند تا جایی که بانک مرکزی روسیه از آغاز طرح پایلوت روبل دیجیتالی در سال آینده و بانک مرکزی چین از موفقیت تراکنش های اولیه خبر داده اند.

راز آسمان پایتخت

البته صعود قیمتها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیتکوین نبود و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر افزایشی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۵.۳۱ درصد صعود به ۴۰۱.۴۷ دلار، بیت کوین کش با ۰.۱۲ درصد کاهش به ۲۳۹.۹۰ دلار، لایت کوین با ۲.۷ درصد افزایش به ۵۴.۲۲ دلار، مونرو با ۰.۵۷ درصد جهش به ۱۱۷.۳۴ دلار، دش با ۲.۰۲ درصد صعود به ۶۴.۷۸ دلار، زدکش با ۳.۴۸ درصد افزایش به ۵۳.۸۵ دلار و میکر با ۰.۹۵ درصد صعود به ۵۲۴.۰۳ دلار رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز بازار ارز و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز