بیت کوین گران تر شد

لست سکند

ارز دیجیتالی بیت کوین در روزهای سقوط دلاردوباره به روزهای اوج بازگشته و گران تر شده است.
به گزارش کاماپرس، روز گذشته بیت کوین با ثبت صعود ۵.۵۵ درصدی به ۱۳ هزار و ۶۰۰.۷۳ دلار رسید. این روند رشد نشان می دهد بازارهای معتبر جهانی روی این ارز دیجیتال حساب ویژه ای باز کرده اند.

بعد از صعود قیمت بیت کوین در یکی دو هفته گذشته و ادامه دار شدن این روند، بانک مرکزی روسیه از آغاز طرح پایلوت روبل دیجیتالی در سال آینده و بانک مرکزی چین از موفقیت تراکنش های اولیه خبر داده اند. حتی اتحادیه اروپا هم اعلام کرده است وارد کار قانون گذاری معاملات ارزهای دیجیتالی خواهد شد و این مساله حاکی از پذیرش نقش ارزهای دیجیتالی در آینده نظام مالی جهان خواهد بود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

البته باید دید کرونا چه بلایی سر بازارهای سرمایه می آورد. با اینکه گفته می شود در مراحل ساخت واکسن و حتی ساخت داروی مناسب برای درمان این بیماری پیشرفتهای خوبی به دست آمده اما هنوز خیلی از کارشناسان نگران بروز موج دوم همه گیری به صورت جهانی در پاییز هستند. تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۶۸ هزار نفر در سراسر جهان جان خود را بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ از دست داده اند و بیم افزایش محسوس شمار قربانیان با تشدید روند فعلی وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

به گزارش ایسنا صعود قیمتها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیتکوین نبود و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر افزایشی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۴.۷۷ درصد صعود به ۴۰۵.۷۰ دلار، بیت کوین کش با ۳.۳۲ درصد جهش به ۲۶۴.۷۷ دلار، لایت کوین با ۴.۰۱ درصد افزایش به ۵۷.۷۶ دلار، مونرو با ۲.۶۲ درصد صعود به ۱۳۳.۹۴ دلار، دش با ۲.۰۸ درصد افزایش به ۷۰.۸۸ دلار، زدکش با ۲.۲ درصد افزایش به ۶۰.۷۶ دلار و میکر با ۶.۰۶ درصد صعود به ۵۸۸.۱۳ دلار رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز