خریداران بیت کوین چقدر سود کردند؟

لست سکند

درشرایطی که طی سه ماهه گذشته، ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین بارها طعم شکست را در افزایش قیمت چشیده بودند، بالاخره و با صعودی چشمگیر در روزهای اخیر، دارندگان ارزهای دیجیتال ۱۳ میلیارد دلار ثروتمندتر شدند.
در این میان سهم بیت کوینی ها از افزایش ۱۳ میلیارد دلاری ارزهای دیجیتال، ۲۶۸ میلیون دلار بوده است، اگرچه از مارس سال گذشته تاکنون بهای بیت کوین ۱۵۰ درصد رشد کرده اما طی سالجاری میلادی، چنین رشدی قابل توجه است.
گفته می شود خبر راه اندازی آزمایشی ارز دیجیتالی بانک مرکزی چین به صورت محدود(4شهر) در روزهای اخیر، جان تازه ای به معاملات بخشیده و به رشد قیمت ارزهای دیجیتال کمک کرده است.
بنا به اعلام ایسنا به نقل از سی ان بی سی، متیو دیب، بنیان گذار موسسه استک درباره رشد محسوس ارزهای دیجیتال طی روزهای اخیر گفت: شاهد افزایش محسوس در ورود جریان سرمایه ای جدید به بازار ارزهای دیجیتالی بوده ایم و بسیاری از بازارهای ارز دیجیتالی و پلتفرم های دیجیتالی افزایش جریانات سرمایه‌ای داشته اند.

کرونا به نفع بیت کوین عمل کرد

درواقع با شیوع کرونا و تعطیلی گسترده کسب و کارها در سطح جهان که ریزش شدید شاخص های بورسی را به همراه داشت، تمایل سرمایه گذاران به هدایت سرمایه خود به سمت ارزهای دیجیتالی افزایش یافته است و برخلاف شاخص های بورسی، بیشتر ارزهای دیجیتالی در سطح بالاتری از زمان قبل شیوع کرونا قرار دارند.
آرتور هایز، مدیرعامل موسسه” بیت مکس” هم درباره تاثیر کرونا بر ورود سرمایه جدید به سمت ارزهای دیجتال گفت: شیوع این بیماری موجب شده است که تقاضا برای ارزهای دیجیتالی به سطح بسیار بالایی برسد واکنون زمان جشن گرفتن بیت کوین است و معامله‌گران می‌توانند انتظار سود خوبی از نوسانات بازار داشته باشند.
ناگفته نماند علاوه بر بیت‌کوین، قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر هم صعودی بوده است، اتریوم با ۱.۶۶ درصد افزایش به ۲۱۴.۹۴ دلار، بیت کوین کش با ۴.۶۷ درصد افزایش به ۲۶۲.۹۷ دلار، لایت کوین با ۲.۱۵ درصد صعود به ۴۸.۲۴ دلار، دش با ۱.۳۱ درصد افزایش به ۷۹.۸۵ دلار، زدکش با ۴.۷۱ درصد افزایش به ۴۶.۰۵ دلار، مونرو با ۲.۸۱ درصد افزایش به ۶۴.۶۸ دلار، دکارد با ۱.۲۷ درصد کاهش به ۱۴.۸۹ دلار رسیده است.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز