بورس روز 7 دی 1401/ رکوردشکنی شاخص کل

امروز شاخص کل بورس نسبت به دو روز قبل 70 هزار و 917 واحد جهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 647 هزار و 314 واحدی رسید. این میزان از رشد شاخص کل، رکورد تازه‌ای برای این بازار محسوب می‌شود. شاخص هم وزن نیز در مقایسه با دوشنبه 13 هزار و 626 واحد بیشتر شد و در محدوده 480 هزار و 681 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 17 هزار و 88 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فولاد»، «فارس» و «فملی» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری مثبت شد و 867 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی روز جاری به سهام «فولاد» مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شپدیس» و «نوری» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر کارشناسان، رشد بیش از پیش قیمت دلار، باعث افزایش قابل توجه شاخص کل بورس شده است. مجتبی سلطانی، کارشناس بازار سرمایه، در گفت و گوی با فردای اقتصاد بیان کرده، در حالی بورس تهران مسیر صعودی را طی می‌کند که نرخ دلار و انتظارات تورمی وارد مرحله جدیدی شده‌اند. در حال حاضر با توجه به محدودیت‌های شکل گرفته، نرخ‌های کنونی دلار اجازه توقف به صعود قیمت سهام را نمی‌دهند. در صورتی که توقفی در بازار سرمایه اتفاق بیفتاد، زمان مناسبی برای خرید سهم است.

راز آسمان پایتخت

اطلاعات عمومی:

درباره وطوبی بدانید

شرکت سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی با نماد وطوبی در بازار اول فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 560 میلیارد و 700 میلیون تومان می‌رسد. شرکت گروه سرمایه گذاری و مدیریت مالی میلاد شهر و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی لاجورد دماوند بیشترین سهم وطوبی را در اختیار دارند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سازمان بورسشهر طوبی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز