بورس روز 5 دی 1401/ ادامه حرکت رو به جلوی شاخص کل

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 12 هزار و 829 واحد رشد پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 576 هزار و 396 واحدی رسید. شاخص هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 4 هزار و 300 واحد افزایش داشت و در محدوده 467 هزار و 54 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 208 هزار و 341 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «کگل»، «میدکو» و «نوری» بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس روز جاری به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری مثبت بود و 184 میلیارد تومان پول حقیقی دیگر به این بازار وارد شد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی به سهم «شپنا» اختصاص داشت. بعد از آن نمادهای «شستا» و «شبندر» بیشترین میزان ورود پول حقیقی ا تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

عرضه‌ها نتوانسته‌اند مانع از عملکرد بورس تهران در روز جاری شوند و با اینکه امروز بازار رمق چندانی نداشت، ولی بالاخره صعود پیدا کرد. امروز اعداد و ارقام بازار سرمایه مانند ارزش و حجم معاملات همگام با شاخص کل بورس بودند و حجم معاملات روز گذشته را حفظ کردند. مثبت ماندن ورود پول حقیقی به بورس، حاکی از افزایش اعتماد سرمایه گذاران به این بازار است و در صورت تداوم این وضعیت، رشد شاخص کل بیش از پیش ادامه پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

اطلاعات عمومی:

اطلاعاتی درباره سهم کاذر

شرکت فرآورده‌های نسوز آذر با نماد کاذر در بازار دوم بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 872 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری توکا فولاد، موسسه صندوق حمایت و صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و سرمایه گذاری آسمان آرمانی سهام بیشترین سهم کاذر را در اختیار دارند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز