شاخص کل به سرعت در حال جلو رفتن است/ بورس روز 4 دی 1401

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل 25 هزار و 563 واحد دیگر افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 563 هزار و 566 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز گذشته 6 هزار و 479 واحد رشد داشت و در محدوده 462 هزار و 753 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام 12 هزار و 891 میلیارد تومان شد. نمادهای «کگل»، «تاپیکو» و «فولاد» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس روز جاری به جا گذاشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 198 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان ورود پول حقیقی نیز به سهم «کگل»، شرکت صنعتی و معدنی گلگهر، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «غزر» و «نوری» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی از کارشناسان نسبت به تداوم وضعیت صعودی بازار امیدوار هستند و معتقدند بازار در شرایط کنونی جایی برای رشد و نمو دارد. بررسی تاریخی روند بازار نشان می‌دهد که این بخش نسبت به دیگر بازارها با اختلاف، بازدهی بهتری را ثبت کرده است. در شرایط کنونی نیز احتمال تکرار این اتفاق وجود دارد. اما این مورد به عوامل مختلفی بستگی دارد و در صورت فراهم نبودن دیگر زمینه‌ها امکان صعود دوباره دور از انتظار خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

اطلاعات عمومی:

درباره سهم ریشمک بدانید

شرکت تولید و صادرات ریشمک با نماد ریشمک در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 581 میلیارد و 100 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه سرمایه گذاری تدبیر، سرمایه گذاری پویا و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی تدبیرگران فردا بیشترین سهم ریشمک را در اختیار دارند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز