بورس روز 3 دی 1401/ قرارگیری شاخص کل بالای مرز 1 میلیون و 500 هزار واحدی

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 41 هزار و 802 واحد بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 538 هزار و 3 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 10 هزار و 552 واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده 456 هزار و 274 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات بازار بورس در روز جاری 11 هزار و 287 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فولاد»، «فارس» و «فملی» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری مثبت شد و 378 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی به سهم «شتران»، شرکت پالایش نفت تهران، مربوط می‌شد. بعد از آن سهام «وپاسار» و «شپدیس» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

از منظر تحلیل تکنیکال، شاخص بورس در ادامه روند صعودی شکل گرفته توانست خود را بالای مرز 1 میلیون و 500 هزار واحدی برساند و در این محدوده تثبیت شود. برخی از فعالان و کارشناسان بازار بورس بر این باورند در صورت تداوم روند رشد، این احتمال وجود دارد با تداوم افزایش قیمت دلار و دیگر عوامل اقتصادی، شاخص بار دیگر بتواند مرز 1 میلیون و 600 هزار واحدی را در هم بشکند و باز هم رشد بیشتری را تجربه کند.

راز آسمان پایتخت

اطلاعات عمومی:

درباره سهم دروز بدانید

شرکت داروسازی روز دارو با نماد دروز در بازار دوم بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به بیشتر از هزار و 377 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های تجهیزات پزشکی و دارویی پوراطب، سرمایه گذاری دارویی پورا دارو ایرانیان و چند شخص حقیقی بیشترین سهم دروز را در اختیار دارند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : پوراطبسازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز