بورس روز 13 دی 1401/ عقب نشینی هزار واحدی شاخص کل در روز جاری

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل هزار و 910 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 591 هزار و 373 واحدی رسید. اما شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز قبل 2 هزار و 281 واحد بیشتر شد و در محدوده 475 هزار و 417 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 14 هزار و 846 میلیارد تومان شد. امروز نماد «کگل»، «فملی» و «نوری» بیشترین اثر را روی افت شاخص کل بورس داشت. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری باز هم منفی شد و 243 میلیارد تومان پول از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «فولاد» اختصاص داشت. بعد از آن نمادهای بورسی «فملی» و «خگستر» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این روزها حضور انواع محصولات خودرویی در بازار بورس کالا سبب شده تا اندکی بازار سرمایه رونق بگیرد و شرایط آن اندکی بهبود پیدا کند. هدف دولت از ارائه انواع خودرو در بورس کالا کوتاه کردن دست دلالان از این محصولات و مدیریت قیمت این قبیل کالاهای مصرفی است. البته برخی بر این باورند که ورود خودرو به بورس کالا چندان روی کاهش قیمت این محصولات اثرگذار نخواهد بود و تنها باعث دخالت بیشتر دولت در این بازار و شاید وخامت اوضاع شود.

اطلاعات عمومی:

سهم شرکت پخش هجرت را بشناسید

شرکت پخش هجرت با نماد هجرت در بازار دوم فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 4 هزار و 448 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های داروسازی فارابی، داروسازی تهران شیمی، سرمایه گذاری دارویی تامین، پارس دارو و سرمایه گذاری توسعه نوردنا بیشترین سهم هجرت را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز