بورس 12 دی 1401/ شاخص کل دوباره به مدار صعودی بازگشت

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل 28 هزار و 909 واحد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 593 هزار و 275 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز گذشته 8 هزار و 765 واحد بالا آمد و در محدوده 473 هزار و 136 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 217 هزار و 706 واحد شد. امروز نمادهای «فملی»، «فولاد» و «فارس» بیشترین اثر را روی رشد شاخص کل بورس داشتند. پس از چند روز، ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 550 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی به سهم «خودرو» مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «خساپا» و «حکشتی» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بررسی شاخص کل بورس تهران از لحاظ روند اندیکاتور آر اس آی نشان می‌دهد که این شاخص با نزدیک شدن به خط روند آر اس آی در این روزها مورد حمایت قرار می‌گیرد. اما در صورتی که خط روند صعودی ایجاد شده در این اندیکاتور برای شاخص از بین برود، افت بازار سرمایه اتفاق خواهد افتاد. به نظر برخی از فعالان بازار سرمایه با توجه به رشد ادامه دار قیمت دلار و دیگر عوامل بنیادی، این خط به زودی شکسته نمی‌شود و روند صعودی بازار ادامه خواهد داشت.

اطلاعات عمومی:

درباره نماد قهکمت بدانید

شرکت قند هکمتان با نماد قهکمت در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 2 هزار و 395 میلیارد و 800 میلیون تومان می‌رسد. شرکت بازرگانی پویا گستر دنیا، سهامی خاص، و سه شخص حقیقی بیشترین میزان سهم قهکمت را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز