بورس روز 11 دی 1401/ شاخص کل 26 هزار واحد دیگر کاهش پیدا کرد

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 26 هزار و 119 واحد دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 564 هزار و 375 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 4 هزار و 631 واحد کم شد و در محدوده 464 هزار و 375 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 18 هزار و 497 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فارس»، «فولاد» و «میدکو» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری باز هم منفی شد و 778 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «بوعلی» مربوط می‌شد. بعد از آن‌ نمادهای «فارس» و «فملی» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نوسان بازار سرمایه در اثر فراز و فرود قیمتی دلار بارز است و این شرایط بار هر تغییر نرخ دلار اتفاق می‌افتاد. به همین دلیل دولت سیزدهم در پی برنامه‌ای برای حمایت همه جانبه از بازار بورس بوده و در این راستا پیشنهادی ارائه داده است. دولت حاضر به منظور حمایت از بازار سهام و کاهش ضرر سهامداران خرد قصد دارد تا بخشی از سهم شرکت‌های دولتی را به صندوق تثبیت واگذار کند. خبرگزاری تسنیم ادعا کرده میزان واگذاری سهام شرکت‌های دولتی در لایحه بودجه سال 1402 تقریبا 15 هزار میلیارد تومان است.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم نطرین بدانید

شرکت عطرین نخ قم با نماد نطرین در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 473 میلیارد و 525 میلیون تومان می‌رسد. هم اکنون یک شخص حقیقی و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی پاداش بیشترین سهم از نظرین را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز