بهترین ساعت‌ هوشمند سال 2023

لست سکند

یک ساعت هوشمند فقط زمان را نمایش نمی‌دهد، بلکه به عنوان بخشی از پوشش‌ می‌تواند حس خوبی در فرد ایجاد کرده و بسیاری از نیازهای عملکردی کاربر را مرتفع سازد. برخی از ساعت‌های هوشمند توانایی‌هایی بیش از ردیابی تمرینات ورزشی، اندازه‌گیری ضربان قلب، ارائه اعلان‌ها و دسترسی به دستیارهای صوتی دارند که این امر نیاز دسترسی همیشگی کاربران به گوشی را بسیار کمتر می‌کند.

کاماپرس در این گزارش بهترین ‌ساعت‌های هوشمند در سال 2023 را معرفی می‌کند:

اپل واچ سری 9

این ساعت هوشمند با سیستم عامل واچ‌او‌اس، بهترین گزینه برای کاربران آیفون است و همچنین توانایی پردازش درخواست‌های سیری را دارد که این گزینه آن را سریع‌تر و خصوصی‌تر می‌کند. قدرت تراشه‌ی اس9، علاوه‌ بر طول عمر بیشتر باتری، دسترسی به اطلاعات را نیز بهبود می‌بخشد. هیجان‌انگیزترین ویژگی این ساعت که به زودی عرضه می‌شود قابلیت Double Tap است. با این قابلیت، افراد برای پذیرش یا رد تماس‌ها، پاسخ به پیام‌ها، شروع یا پایان تایمر و موارد دیگر، کافی است تنها دو انگشت خود را همزمان برعقربه ساعت بزنند.

اپل واچ سری 9 کاماپرس

سامسونگ گلکسی واچ 6

ساعت گلکسی واچ 6 گرچه برای همه‌ی کاربران اندروید مناسب است، اما قابلیت‌هایی همچون نوار قلب و هشدار ضربان نامنظم قلب را نیز داراست که تنها مختص گوشی‌های سامسونگ است. بررسی اعلان‌ها، پاسخ دادن به پیام‌ها و حتی کنترل دستگاه‌های خانگی هوشمند نیز از طریق SmartThings یا گوگل هوم بسیار ساده به نظر می‌رسد. هر مدل دارای دو سایز دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، نسخه ال‌تی‌ای با قیمت بالاتر، اتصال ثابت را حتی در صورت فاصله‌ زیاد گوشی فراهم می‌کند.

راز آسمان پایتخت

سامسونگ گلکسی واچ 6 کاماپرس

 

بیشتر بخوانید:

گوگل پیکسل واچ 2

این ساعت هوشمند که به عنوان بهترین گزینه برای کاربران اندروید شناخته می‌شود دارای قابلیت‌های خاصی است. از قابلیت‌های این ساعت می‌توان به تشخیص خودکار شروع و توقف تمرین و تشخیص سقوط و اندازه‌گیری SpO2 اشاره کرد. گوگل این بار قابلیت Safety Check را اضافه کرده که این گزینه به شما امکان می‌دهد اگر بعد از مدت زمان مشخصی به تماس پاسخ ندادید، موقعیت مکانی خود را با مخاطبین اضطراری به اشتراک بگذارید. ویژگی جدید Body Response همچنین می‌تواند استرس خوب و بد را تشخیص دهد و راه‌هایی را برای مقابله با آن مانند یک بار تنفس عمیق، ارائه دهد.

گوگل پیکسل واچ 2 کاماپرس

اپل واچ اولترا 2

این ساعت هوشمند مقاوم و مجهز به قاب تیتانیوم و صفحه‌ی یاقوت ضدخش، مناسب‌ترین گزینه برای کوهنوردان و طبیعت‌گردان است. این ساعت مجهز به میکروفون‌هایی بهتر از سری 9، آژیر 86 دسیبلی برای هشدار موقعیت و جی‌پی‌اس دقیق‌تر برای ردیابی پیاده‌روی‌ها بوده و علاوه بر این به شما کمک می‌کند راه برگشت را با ویژگی Backtrack پیدا کنید. یک دکمه یدکی قابل تنظیم به نام Action Button نیز در سمت چپ وجود دارد که می‌توانید از آن برای فعالیت مورد نظر خود استفاده کنید.

اپل واچ الترا 2 کاماپرس

گارمین ویووموو ترند

ساعت‌های تناسب اندام معمولاً به اندازه ساعت‌های هوشمند قوی‌، شیک یا ساده نیستند، اما ویووموو ترند چنین ظرافتی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت هوشمند همه‌چیزتمام است: شارژ بی‌سیم، پنج روز عمر باتری، اندازه‌گیری اکسیژن خون، ردیابی خواب، ردیابی فعالیت خودکار و الگوریتم‌های اختصاصی و عالی گارمین برای اندازه‌گیری تناسب اندام شما. هرچند کار کردن با آن کمی سخت است، اما به زودی به آن عادت خواهید کرد.

گارمین ویومو ترند کاماپرس

کاسیو پروترک پی‌آر‌دبلیو-61

این ساعت کاسیو هرچند کمتر از بقیه به ساعت‌های هوشمند شباهت دارد، با این حال بسیار شیک و راحت است.

از قابلیت‌های آن می‌‌توان به قطب‌نما و بارومتر برای پیش‌بینی هوا اشاره کرد. این ساعت هوشمند از زیست‌توده‌های پلاستیک بازیافتی ساخته شده اما به مقاومت آن شک نکنید. در‌ضمن شما هیچوقت نیاز به شارژ کردنش ندارید چراکه این ساعت کاسیو با فناوری Tough Solarخود را از طریق نور خورشید شارژ می‌کند.

کاسیو پروترک پی آر دابلیو61 کاماپرس

موبووی تیک‌واچ پرو 5

میان گزینه‌های مناسب برای کاربران اندروید، عمر باتری این ساعت هوشمند بخاطر فناوری منحصر بفرد و نمایشگر دوگانه بهترین است. یک صفحه‌ی نمایش در پایین برای استفاده‌ فعال و یک صفحه نمایش بسیار کم مصرف در بالا وجود دارد که زمان، تعداد گام‌ها و ضربان قلب را نمایش می‌دهد. تیک‌واچ در کنار قابلیت‌های سلامت‌محور دیگر ساعت‌های هوشمند، قابلیت تشخیص اکسیژن خون را نیز دارد.

موبووی تیک واچ پرو5 کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : اپلسامسونگکاسیوگوگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز