پرفروش ترین گوشی پوکو با کیفیت دوربین بالا + قیمت

گوشی موبایل پوکو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی پوکو از جمله گوشی‌های شیائومی است که کاربرد گیمینگ دارد و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود. گوشی‌های پوکو پرفروش، اغلب کیفیت دوربین 108 و 64 مگاپیکسلی داشته و سایز صفحه نمایش آن‌ها 6.67 است. این محصولات امکان استفاده از اینترنت 5G و 4.5G را ممکن ساخته و محصولاتی دو سیم‌کارته هستند. رده قیمتی در این محصولات بین 5 تا 15 میلیون تومان قرار دارد.

کاماپرس در این گزارش 5 گوشی پرفروش پوکو با کیفیت دوربین بالا را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی پوکو با مدل X5 Pro

این محصول با سه دوربین با کیفیت‌های 108، 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین با کیفیت 16 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 13 تا 15 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی دارای حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی بوده و محصولی 8 هسته‌ای است. سایز صفحه نمایش این مدل 6.67 اینچ عنوان شده و مقاومت مناسبی در برابر گرد و خاک و رطوبت نشان می‌دهد. این محصول با امکان شارژی معکوس و شارژی سریع، از اینترنت 5G پشتیبانی کرده و گوشی دو سیمکارته است.

گوشی موبایل پوکو با مدل X5 Pro-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی پوکو با مدل X4 Pro

این گوشی دارای سه دوربین با کیفیت‌های 108، 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو بوده و با قیمت حدودی 10 تا 11 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این مدل با صفحه نمایشگر 6.67 اینچ عرضه شده و ساختار بدنه آن بر خلاف مدل قبل جلو و پشت شیشه‌ای با فریم پلاستیکی است. این مدل با قابلیت نویزگیر وارد بازار شده و حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی دارد.

گوشی موبایل پوکو با مدل X4 Pro-کاماپرس

گوشی موبایل پوکو مدل F5

این مدل با کیفیت دوربین 64، 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و 16 مگاپیکسلی در جلو ارائه شده و با قیمت حدودی 17 میلیون تومان به فروش می‌رسد. گوشی F5 با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی قابل استفاده بوده و در آن هشت هسته پردازشگر وجود دارد. این گوشی پوکو با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی ارائه شده و محصولی دو سیمکارته است.

گوشی موبایل پوکو مدل F5-کاماپرس

گوشی پوکو مدل M5s

این محصول با قیمت حدودی 6 تا 7 میلیون تومان، دارای دوربین‌های پشت با کیفیت 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی با کیفیت 13 مگاپیکسل دارد. گوشی M5s دارای پردازشگری هشت هسته‌ای بوده و از دو سیمکارت استفاده می‌کند. این محصول با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی کار کرده و قابلیت استفاده از شبکه اینترنت 4.5G را فراهم می‌کند.

گوشی موبایل پوکو مدل M5s-کاماپرس

 

گوشی پوکو مدل M5

این مدل دارای سه دوربین با کیفیت‌های 50، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بوده و با قیمت حدودی 5 تا 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی است. سایز صفحه نمایش در این محصول 6.58 اینچ بوده و 8 هسته پردازشگر دارد.

گوشی موبایل پوکو مدل M5-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز