با 5 میلیون گوشی شیائومی ردمی 10A بخریم یا آنر X6 ؟

گوشی شیائومی-کاماپرس

اگرچه گوشی شیائومی نسبت به گوشی آنر طرفداران بیشتری دارد، با این حال با کمی بررسی در رده قیمتی مشابه می‌توان به گوشی ردمی 10A و آنر X6 رسید که هر دو در محدوده قیمتی 5 میلیون تومان عرضه شده‌اند. این دو محصول از نظر ظاهری شباهت‌هایی دارند، اما بیشترین تفاوت در کیفیت دوربین و میزان ظرفیت حافظه داخلی و رم آن‌هاست. در این زمینه به نظر می‌رسد که گوشی آنر با قیمت کمتر خدمات بیشتری ارائه می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و مقایسه دو گوشی 5 میلیون تومانی شیائومی ردمی 10A و آنر X6 می‌پردازد.

مقایسه دوربین و حافظه گوشی شیائومی ردمی 10A و گوشی آنر X6

گوشی ردمی 10A دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 3 گیگابایتی بوده و 8 هسته پردازشگر دارد. این در صورتی است که گوشی آنر X6 با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایت عرضه شده و همانند گوشی شیائومی پردازشگری 8 هسته‌ای دارد. گوشی ردمی 10A با کیفیت دوربین پشت 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل ارائه شده و گوشی آنر X6 دارای کیفیت دوربین 50، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و کیفیت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو است.

گوشی شیائومی ردمی 10A-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مقایسه مشخصات فنی دیگر در دو گوشی

این دو گوشی با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و نوع باتری آن‌ها لیتیوم پلیمری است. در این دو گوشی قابلیت استفاده از سنسورهای مختلفی مانند سنسور حسگر اثر انگشت، شتاب سنج و سنسور مجاورت وجود داشته و هر دو از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، در گوشی آنر از قابلیت نویزگیر استفاده شده که گوشی شیائومی فاقد آن است.

پردازنده گرافیکی به کار رفته در هر دو گوشی PowerVR GE8320 عنوان شده اما سیستم عامل دو گوشی متفاوت است. با اینکه سیستم عامل گوشی شیائومی در زمان معرفی محصول، اندروید 11 بود اما در زمان خرید امکان وجود نسخه‌های دیگر نیز وجود دارد. سیستم عامل به کار رفته در گوشی آنر اندروید 12 است.

مقایسه مشخصات ظاهری گوشی شیائومی ردمی 10A و گوشی آنر  X6

گوشی موبایل شیائومی ردمی 10A با سایز صفحه نمایش 6.53 اینچی عرضه شده و سایز صفحه نمایش گوشی آنر X6، 6.5 اینچ است. نوع صفحه نمایش به کار رفته در گوشی شیائومی IPSLCD بوده و در گوشی آنر از صفحه نمایش TFTLCD استفاده می‌شود. همچنین هر دو گوشی 194 گرم وزن دارند.

گوشی آنر X6-کاماپرس

مقایسه کاربردی دو گوشی

هر دو گوشی امکان استفاده برای تمام افراد و گروه‌ها را فراهم می‌کنند. گوشی آنر X6 با کیفیت دوربین بهتر برای علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری  مناسب‌تر به نظر می‌رسد. گوشی شیائومی 10A به دلیل کیفیت بدنه خوبی که دارد، برای افرادی که در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها کار می‌کنند، انتخاب مناسبی است.

نظرات کاربران در مورد دو گوشی

گوشی شیائومی و آنر نظرات مثبت بسیاری از طرف کاربران گرفته‌اند. اکثر افراد امکانات گوشی آنر را نسبت به کیفیتی که عرضه می‌کند، مناسب ارزیابی کرده‌اند. در مورد گوشی شیائومی نیز، کاربران فضای مجازی آن را با کیفیت بدنه عالی و نمایشگر بزرگ، برای استفاده افراد مختلف خوب دانسته‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : آنرشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “با 5 میلیون گوشی شیائومی ردمی 10A بخریم یا آنر X6 ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز