بهترین مدل های گوشی شیائومی زیر 10 میلیون

مدل های گوشی شیائومی-کاماپرس

برند چینی شیائومی در مدت کوتاهی که وارد بازار شده، توانسته توجه بسیاری از کاربران را جلب کند؛ به‌طوریکه در حال حاضر در بین سه برند برتر پرفروش در دنیا قرار دارد. همچنین براساس آمار منتشر شده، در سال 2021 گوشی شیائومی در رتبه اول پرفروش‌ترین گوشی­‌ها قرار گرفت و توانست رقبای سرسخت خود یعنی سامسونگ و اپل را کنار بزند.

به گزارش کاماپرس، شیائومی از ابتدای آوریل تا پایان ژوئن امسال، ۳۲.۹ میلیون دستگاه گوشی موبایل فروخته که درآمد حدود ۵ میلیارد دلاری برایش به ارمغان آورده است. در بازار ایران نیز این برند جزو پر‌فروش‌ها بوده است.

این گزارش به بررسی بهترین گوشی‌­های شیائومی با قیمت زیر 10 میلیون تومان ‌پرداخته است.

گوشی شیائومی مدل Poco c40

Poco c40 به عنوان یک گوشی ارزان‌قیمت، دارای طراحی و ابعاد ساده و استاندارد بوده که به‌راحتی در جیب یا کیف جای می‌گیرد. مزیت بزرگ این گوشی، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی آن است که مدتی طولانی را بدون نیاز به شارژ مجدد پشتیبانی می‌‌کند.

دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، برخی از مشخصات دیگر این دستگاه به‌شمار می‌رود. همچنین برخلاف خیلی از گوشی‌های امروزی، این مدل از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. قیمت گوشی Poco C40  برابر با 3 میلیون و 580 هزار تومان است و برای دانش آموزان و افرادی که کار سنگینی با گوشی انجام نمی‌­دهند، مناسب است.

راز آسمان پایتخت

مدل های گوشی شیائومی-کاماپرس

گوشی شیائومی مدل Poco M5s

گوشی شیائومی POCO M5s یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه بازار است که نسبت به مدل Poco C40 از قدرت پردازش بالاتر و همچنین دوربین قوی‌تری برخوردار است. دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسل است و سه لنز دیگر برای عکاسی ماکرو و عریض هم در کنارش قرار دارد. دوربین سلفی جلو هم 5 مگاپیکسلی است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پردازشگر 8 هسته‌ای و رم 4 گیگابایتی به کاربر اجازه می‌دهد که بازی‌های سبک را به‌خوبی و بدون مشکل اجرا کند.

قیمت این گوشی 5 میلیون و 650 هزار تومان است.

مدل های گوشی شیائومی-کاماپرس

گوشی شیائومی مدل Redmi 12

اگر بودجه مورد نظرتان کمی بیشتر از خرید گوشی شیائومی POCO M5s است، شیائومی Redmi 12 به طور قطع یکی از بهترین گزینه‌ها است. این گوشی علاوه بر دوربین و پردازش قوی‌تر دارای گواهی ip53 نیز بوده؛ بنابراین دربرابر گردوغبار و آب نیز مقاوم است.

شیائومی بعضی قابلیتهای نرم‌افزاری جدید روی این گوشی نصب کرده است؛ بدین صورت که می‌توان یکی از برنامه‌ها، مثلاً اپلیکیشن پیام‌رسان خود را به شکل یک پنجره کوچکتر روی صفحه دید و در عین حال در برنامه‌های دیگر هم سایر کارها را انجام داد. این کار باعث می‌شود که از تجربه مولتی‌تسکینگ بهتری در ردمی 12 برخوردار بود.

ناگفته نماند که بازی‌های نسبتاً سنگین را نیز می‌توان با گوشی ردمی 12 اجرا کرد، اما باید گرافیک آن روی سطح پایین تنظیم شود.

قیمت این گوشی 6 میلیون و 590 هزار تومان است.

مدل های گوشی شیائومی-کاماپرس

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12S

اگر می‌خواهید گوشی قوی­تری برای پردازش و اجرای برنامه های مختلف داشته باشید، ردمی نوت 12S یکی دیگر از گرینه‌­های مناسب شیائومی است. وجود تراشه قدرتمند مدیاتک Helio G96 و رم 8 گیگابایتی باعث شده که این گوشی شیائومی سرعت بالایی داشته باشد و بتواند همزمان کارهای مختلف را به صورت روان انجام دهد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردمی نوت 12S، دوربین سه تایی 108 مگاپیکسلی این گوشی است که با استفاده از آن به‌راحتی می‌توان عکس‌هایی زیبا ثبت کرد. این قابلیت‌ها در کنار باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی به شما امکان می‌دهد که بدون نگرانی درباره تخلیه سریع شارژ گوشی، از قدرت بالای آن استفاده کنید.

قیمت این گوشی 7 میلیون و 780 هزار تومان است.

مدل های گوشی شیائومی-کاماپرس

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro

آخرین گزینه پیشنهادی و احتمالا بهترین گزینه، گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro است. شیائومی از تراشه اسنپدراگون 732G در این گوشی استفاده کرده که یک پردازنده نسبتا قوی است و در بازی‌های سنگین عملکرد مناسبی دارد. همچنین حافظه گوشی در نسخه‌های 128 و 256 گیگابایتی و با رم‌های 6 و 8 گیگابایتی به بازار ارائه شده است.

لنز اصلی 108 مگاپیکسلی این برند، نسبت به قیمت آن عملکرد خوبی دارد. گوشی شیائومی نوت 12 پرو دارای باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سریع 67 وات است که می‌توان آن را به‌سرعت شارژ کرد و در کمترین زمان به استفاده مجدد از آن پرداخت.

قیمت این گوشی 9 میلیون و 960 هزار تومان است.

مدل های گوشی شیائومی-کاماپرس

اطلاع از قیمت انواع گوشی موبایل و خرید با «بای صد»

فروشگاه اینترنتی بای صد، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. علاقه­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوشی‌های فایو جی و قیمت روز موبایل و لپ‌تاپ می‌توانند به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توان با شماره تلفن همراه 09903330822 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بهترین مدل های گوشی شیائومی زیر 10 میلیون

  1. موسی حسنی گفته:

    ممنونم ازمعلومات که برای مشتریان ایرایه میکنید نوت 12پروگوشی برای استفاد ینترنیتی خیلی عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز