بهترین گوشی شیائومی برای فیلم برداری و تولید محتوا + قیمت

گوشی شیائومی-کاماپرس

گوشی شیائومی در سری‌های مختلف مانند پوکو و ردمی قابلیت‌های زیادی در فیلم برداری داشته و محصولاتی با کیفیت دوربین بالا ارائه داده است. این دو سری از گوشی‌های شیائومی با قیمت مناسبی عرضه شده و عموما در نمونه‌های بهتر، حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایتی دارند. در اغلب موارد این گوشی‌ها با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچ عرضه شده و قابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش بهترین گوشی‌های شیائومی برای فیلم برداری و تولید محتوا را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی شیائومی مدل Poco X4 Pro

این موبایل 5G در زمان تهیه این گزارش با قیمت 10 میلیون و 743 هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی شیائومی برای فیلم برداری و تولید محتوا مناسب بوده و سه دوربین با کیفیت‌های 108، 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت دارد. دوربین جلوی این محصول نیز با کیفیت 16 مگاپیکسل ارائه شده است. این مدل از گوشی‌های شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت عرضه شده و امکان استفاده از دو سیمکارت را فراهم می‌کند. سایز صفحه نمایش این گوشی 6.67 بوده و قابلیت شارژ سریع دارد. این محصول برای گیمینگ نیز مناسب است.

گوشی شیائومی مدل Poco X4 Pro-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی شیائومی مدل Redmi note 12 Pro

این محصول با سه دوربین 50، 8 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده و 12 میلیون و 278 هزار تومان قیمت دارد. از مشخصات مهم دوربین در این مدل می‌توان به فوکوس خودکار با تشخیص فاز لرزش گیر اپتیکال تصویر اشاره کرد. کیفیت دوربین جلو در این گوشی 16 مگاپیکسل است و کاربرد مناسبی در سلفی گرفتن ارائه می‌دهد. این موبایل با شبکه اینترنت 5G امکان تولید محتوا با کیفیت بالا را داشته و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. ظرفیت حافظه داخلی در این محصول 256 گیگابایت و ظرفیت حافظه رم 8 گیگابایت است.

گوشی شیائومی مدل Redmi note 12 Pro-کاماپرس

گوشی شیائومی مدل Poco M5s

این مدل با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایتی ارائه شده و 6 میلیون و 485 هزار تومان قیمت دارد. چهار دوربین با کیفیت‌های 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی در این محصول امکان فیلم برداری حرفه‌ای را فراهم کرده است. این گوشی با کیفیت دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی عرضه شده و امکان استفاده از دو سیمکارت را فراهم می‌کند. سایز صفحه نمایش در این گوشی 6.43 اینچ بوده و در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاومت خوبی نشان می‌دهد.

گوشی شیائومی مدل Poco M5s-کاماپرس

مدل Redmi note 12 Pro Plus از گوشی شیائومی

این موبایل با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچ عرضه شده و 16 میلیون و 799 هزار تومان قیمت دارد. کیفیت دوربین پشت در این محصول 200، 8 و 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلو دارای کیفیتی 16 مگاپیکسلی است. این محصول هشت هسته‌ای با شبکه اینترنت 5G قابلیت شارژ سریع را فراهم کرده و علاوه بر کاربرد مناسبی که در فیلم برداری دارد، انتخاب مناسبی برای گیمینگ نیز محسوب می‌شود. ظرفیت حافظه داخلی در این موبایل 256 گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن 8 گیگابایت است.

مدل Redmi note 12 Pro Plus از گوشی شیائومی-کاماپرس

گوشی شیائومی مدل Redmi note 11 Pro

این محصول با شبکه اینترنت 5G دارای ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی بوده و با قیمت 9 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی شیائومی با سه دوربین 108، 8 و 2 مگاپیکسلی، امکان فیلم برداری مناسب را فراهم کرده و با دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی به داشتن لایوهای با کیفیت کمک می‌کند. این گوشی با قابلیت شارژ سریع محصولی هشت هسته‌ای به حساب می‌آید که دارای دو سیمکارت بوده و صفحه‌ای 6.67 اینچی دارد.

گوشی شیائومی مدل Redmi note 11 Pro-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین گوشی شیائومی برای فیلم برداری و تولید محتوا + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز