بهترین گوشی‌ های اندرویدی در سال ۲۰۲۳

در خرید گوشی‌های هوشمند، مشتریان از میان دو سیستم عامل ای‌او‌اس یا اندروید مجبور به انتخاب یکی هستند. در صورت انتخاب مورد اول، کاربران به سمت اپل و آیفون‌هایش می‌روند اما انتخاب برای علاقمندان به اندروید سخت‌تر است. چرا که از سامسونگ گرفته تا شیائومی، گزینه‌های بی‌شماری در دنیای گوشی‌های اندرویدی وجود دارد. کاماپرس در این مطلب به معرفی بهترین گوشی‌های اندرویدی سال و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

سامسونگ گلکسی اس۲۳ اولترا

این تلفن همراه با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی و حداکثر وضوح دوربین ۲۰۰ مگاپیکسل جدیدترین پرچمدار سامسونگ به شمار می‌رود. با وجود شباهت بسیار به اس۲۲، این گوشی وضوحی تقریبا دو برابر بهتر از آن و سایر رقبا دارد. به علاوه اس۲۳ از جدیدترین چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ سامسونگ بهره‌مند شده که عملکرد روان و فوق‌العاده را به‌خصوص در حین بازی ارائه می‌دهد. در کنار یک ترابایت فضای ذخیره سازی و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی، شاهد یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو پریسکوپ با کیفیت ۸ کی و لنز سلفی ۱۲ مگاپیکسلی هستیم.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوگل پیکسل ۷ پرو

گوگل پیکسل ۷ پرو با اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچ و حداکثر وضوح دوربین ۵۰ مگاپیکسل، دارای ویژگی قابل توجه متعددی است. از جمله باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، قیمت رقابتی، چیپست اختصاصی گوگل یعنی تنسوز جی۲ و مهم‌تر از همه فناوری هوش مصنوعی داخلی است‌‌. جزیره دوربین آن شامل یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، لنز عریض ۵۰ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی بوده که از هوش مصنوعی برای اصلاح تصاویر بهره می‌گیرد.

وان پلاس ۱۱ ۵جی

وان پلاس ۱۱ ۵جی از صفحه نمایش ۶.۷ اینچ آمولد و حداکثر وضوح دوربین آن ۵۰ مگاپیکسل بهره‌مند شده که از جدیدترین چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و باتری ۵ هزار میلی آمپر قدرت می‌گیرد. جزیره دوربین شامل یک لنز زاویه باز ۵۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی کیفیت ۱۶ مگاپیکسل را ارائه می‌دهد. کیفیت فیلمبرداری ۸ کی و فضای ذخیره‌سازی تا یک ترابایت از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

اوپو فایند ایکس۵ پرو

با اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچ و حداکثر وضوح دوربین ۵۰، در همکاری با یک برند سازنده دوربین مجموعه‌ای از لنزهای مناسب برای عکاسان حرفه‌ای را ارائه کرده است. سه لنز پشتی آن شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، و یک لنز فوق عریض و یک لنز تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی بوده و کیفیت ویدیو می‌تواند حداکثر رزولوشن ۴ کی را ضبط کند. نمایشگر با توانایی تولید یک میلیارد رنگ و باتری ۴ هزار و ۵۰۰ میلی آمپری از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

شیائومی ۱۳ پرو

اندازه صفحه نمایش این تلفن همراه ۶.۷۳ اینچ بوده و حداکثر وضوح دوربین آن به ۵۰ مگاپیکسل می‌رسد. بدنه شیک، لنز تله‌فوتو شناور ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز سلفی اولتراواید ۳۲ مگاپیکسلی با کیفیت ۴ کی، پردازنده اسنپدراگون و باتری بزرگ از دلایل عمده برای جای گرفتن این گوشی در لیست بهترین‌های سال است.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز