بهترین گوشی آنر از نگاه کاربران + قیمت

آنر-کاماپرس

گوشی‌های پرفروش آنر اغلب کیفیت دوربین بالایی دارند و استفاده از آن‌ها برای فضای مجازی مناسب است. این گوشی‌ها که دو سیمکارته هستند و صفحه نمایش 6.7 اینچی دارند، عموما حافظه داخلی و رم بالایی ارائه می‌دهند و نسبت به قیمتی که دارند باکیفیت هستند. اگر به فکر خرید گوشی آنر هستید بهتر است به این نکته توجه کنید که این محصول در مدل‌های جدیدتر فروش بیشتری داشته است.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از بهترین گوشی‌های آنر از نگاه کاربران را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی آنر مدل X8a

این گوشی با ظرفیت 128 گیگابایتی حافظه داخلی و 8 گیگابایتی حافظه رم با قیمت 7 میلیون و 639 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با صفحه نمایشگر 6.7 اینچی ارائه شده و محصولی دو سیمکارته است. دوربین‌های این گوشی با کیفیت‌های 100، 5 و 2 مگاپیکسلی جزو دوربین‌های با کیفیت بالا در بازار به حساب می‌آیند و دوربین جلو با کیفیت 16 مگاپیکسلی می‌تواند تجربه خوبی از فیلمبرداری سلفی را در اختیار مخاطب قرار دهد. این موبایل هشت هسته‌ای با سیستم عامل اندروید 12 کار می‌کند و گوشی جدیدی است که در 8 فوریه 2023 معرفی شده و در صدر گوشی‌های آنر قرار دارد.

گوشی آنر مدل X8a-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی آنر مدل X9a

این مدل با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی با قیمت 12 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول صفحه نمایش 6.67 اینچی دارد و قابلیت استفاده از سه دوربین با کیفیت‌های 64، 5 و 2 مگاپیکسلی را فراهم می‌کند. این گوشی امکان کاربرد با دو سیمکارت هیبریدی را داشته و از سیستم عامل اندروید 12 پشتیبانی می‌کند. دوربین جلوی این موبایل 16 مگاپیکسل قدرت دارد و می‌تواند خدمات استفاده از اینترنت 5G را ارائه دهد.

گوشی آنر مدل X9a-کاماپرس

گوشی آنر مدل Lite 90

این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی عرضه شده و 9 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد. این محصول که با حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت عرضه شده است دارای سه دوربین پشت با کیفیت‌های 100، 5 و 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی دارد. این محصول دو سیمکارته از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند و امکان به کار بردن سنسورهای مختلفی مانند اثرانگشت، قطب نما، شتاب سنج و حسگر مجاورت را فراهم کرده است.

گوشی آنر مدل Lite 90-کاماپرس

گوشی آنر مدل X7a

این مدل با ظرفیت 128 گیگابایتی حافظه داخلی و 6 گیگابایتی حافظه رم با قیمت 5 میلیون و 909 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مدل از گوشی آنر دارای 6.75 اینچ سایز صفحه نمایش بوده و پردازنده‌ای هشت هسته‌ای دارد. این محصول با چهار دوربین 50، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو ارائه شده و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. این محصول با امکان شارژ سریع می‌تواند از دو سیمکارت به طور همزمان استفاده کند.

گوشی آنر مدل X7a-کاماپرس

 

گوشی آنر مدل 9O

این مدل با ظرفیت 256 گیگابایتی حافظه داخلی و 8 گیگابایتی حافظه رم ارائه شده و قیمت آن 18 میلیون و 349 هزار تومان است. این محصول که برای فیلمبرداری و عکس برداری گزینه مناسبی به حساب می‌آید دارای دوربین‌هایی با کیفیت 200، 12 و 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی آن 50 مگاپیکسلی است که از این جهت برای استفاده در لایوها کاربرد زیادی دارد. این محصول از دو سیمکارت استفاده کرده و از نسخه بلوتوث 5.2 استفاده می‌کند.

گوشی آنر مدل 9O-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آنرتکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “بهترین گوشی آنر از نگاه کاربران + قیمت

  1. روح اله گفته:

    من شخصا خودم همیشه از گوشی های هانر استفاده میکنم و به نظر من کمتر گوشی از لحاظ نگه داشتن شارژ باطری به پای هانر میرسه در ضمن سایت شما خیلی توضیحات رو ساده و کامل و روان به کاربرها انتقال میده خیلی ممنون.

  2. وطن پرست گفته:

    گوشی من انر y9sدوربین متحرک هست سه ساله دارمش قبلش هم گوشی انر داشتم ازش راضی هستم بی نظیره

  3. ترکزاده گفته:

    سلام من انرx8a دارم که الان سه ماه دارمش و واقعا ازش راضیم هشت سال پیش با هو آ وی مدل انر 6 اشنا شدم هنوز چشمم دنبال همون آنر6 هسته چون از دستم افتاد رفت زیر ماشین در حال حرکت و تکه تکه شد اونموقع فروشنده گفت اگه تو ويترين مغازه ای تو ایران یک آنر6 دیدی یک آنر6 دیگه‌ای بهت جایزه میدم من و دوتا پسرم کل کرمان(محل زندگیم) را گشتیم، بندر، زاهدان، مشهد را هم اضافه کنید دریغ از یه دونه گوشی آنر6. آخه آنزمان باید سفارش میدادی برات میاورد بعداز چند روز. چرا؟ چون تو بازار نبود. تو هوا میزدنش. آنر بعدا برای خودش برندی شد اول مدل گوشی بود. خلاصه این دلیله آشنایی من با آنر شد. واقعا چیز خوبیه دم باعث و بانیش گرم. واسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز