راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون تومان + قیمت روز موبایل

قیمت روز موبایل-کاماپرس

قیمت روز موبایل در سال جاری بین 20 تا 30 درصد افزایش یافته و به همین دلیل بسیاری از افراد به سوی خرید گوشی‌های هوشمند مقرون به‌صرفه و ارزان‌تر سوق پیدا کرده­‌اند. این روزها برند شیائومی با تولید گوشی‌های پیشرفته اقتصادی محبوبیت بسیار زیادی در بازار جهانی پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، این برند چینی در سه ماهه دوم سال 2021 با کسب 17 درصد از فروش بازار موبایل، برند اپل را پشت سر گذاشت و با اختلاف کمی از برند کره‌ای سامسونگ در جایگاه دوم قرار گرفت. یکی از دلایل محبوبیت برند شیائومی، تولید محصولات پیشرفته و هوشمند، اما ارزان قیمت و اقتصادی است. در واقع برند شیائومی به دنبال آن است که با کسب سود کم‌تر، میزان فروش خود را افزایش دهد و سهم بیشتری از بازار جهانی را از آن خود کند.

در این گزارش، بهترین گوشی‌های برند شیائومی تا 7 میلیون تومان به همراه قیمت روز موبایل بررسی شده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A2 Plus

شیائومی در ماه مارس سال 2023 از Redmi A2 Plus در بازار جهانی رونمایی کرد و به سرعت در میان افرادی که به دنبال خرید گوشی اقتصادی بودند، محبوب شد. وزن شیائومی ردمی A2 پلاس 191 گرم بوده و پنل پشتی آن از جنس پلاستیک با طرح چرم است؛ به همین دلیل به راحتی لیز نمی‌خورد و احساس سنگینی به کاربر منتقل نمی‌کند. صفحه نمایش 6.52 اینچی این گوشی به IPS LCD مجهز بوده و هرگونه محتوایی را با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و حداکثر روشنایی 400 نیت به نمایش می‌گذارد.

باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپری بوده و قادر است با شارژر 10 واتی حداکثر در 2 ساعت و 30 دقیقه به ظرفیت کامل برسد. شیائومی ردمی A2 Plus از سه گیگابایت حافظه‌ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده است و از درگاه کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند فضای ذخیره‌سازی را تا حداکثر 512 گیگابایت افزایش دهند. این گوشی به افرادی که به دنبال اجرای بازی‌های سنگین برای گیم هستند، پیشنهاد نمی‌شود؛ چرا که لگ (افت سرعت نمایش فریم‌ها) و کندی در بازی برای آنان آزاردهنده خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز موبایل شیائومی مدل Redmi A2 Plus در پاییز 1402 برابر با 3 میلیون و 900 هزار تومان است.

گوشی شیائومی-کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5S

سری گوشی‌های پوکو برند شیائومی در سال گذشته با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. از مزیت‌های این گوشی می‌توان به گواهی IP53 اشاره کرد که آن را در برابر پاشش قطره‌های آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم کرده است.

وجود صفحه نمایش OLED با یک لایه گوریلا گلس3، مقاومت این گوشی میان‌رده را تا میزان بسیار بالایی افزایش داده است. در پشت گوشی پوکو ام5، یک دوربین چهار گانه با دوربین اصلی حسگر 64 مگاپیکسلی، دوربین هشت  مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق و دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو به همراه فلش LED قرار دارد. با دوربین اصلی پوکو می‌توان ویدیوهایی با وضوح تصویر 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه ثبت کرد.

در صورت شارژ کامل باتری 5000 میلی‌آمپری پوکو می‌توان به 36 ساعت و 33 دقیقه تماس تلفنی، 16 ساعت وب‌گردی و 16 ساعت و 45 دقیقه تماشای ویدیو پرداخت. برای شارژ کامل باتری پوکو به 84 دقیقه زمان نیاز است.

برند شیائومی، مدل پوکو را به یک تراشه گیمینگ مجهز کرده است که می‌توان از آن برای اجرای بازی‌های جدید با نرخ فریم مناسب و کیفیت گرافیکی بالا استفاده کرد. عملکرد گوشی در زمان اجرای بازی‌های سنگین همچون کال‌آف‌دیوتی بسیار مناسب بوده و با لگ و کندی بسیار پایینی همراه است.

قیمت روز موبایل شیائومی مدل Poco M5S برابر با 6 میلیون و 300 هزار تومان است.

گوشی شیائومی-کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5

این مدل گوشی شیائومی با وزن 200 گرم از صفحه نمایش 6.85 اینچی IPS LCD و قاب پشتی پلاستیکی با طراحی چرم‌گونه تشکیل شده است. شیائومی، این مدل را به باتری 5000 میلی‌آمپری مجهز کرده است. کاربران در صورت شارژ کامل باتری این محصول می‌توانند 18 ساعت و 35 دقیقه وب‌گردی و 15 ساعت و پنج دقیقه ویدیو تماشا کنند. این مدل همراه با یک شارژر سریع 18 واتی به بازار عرضه شده و برای شارژ کامل آن به حدود دو ساعت و 20 دقیقه زمان نیاز است.

این گوشی چهار گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و در صورتی که کاربران به حافظه بیشتر برای ذخیره‌سازی فایل‌های خود نیاز داشته باشند، می‌توانند حافظه گوشی را به وسیله کارت حافظه تا 512 گیگابایت ارتقا دهند. با دوربین این محصول می­توان فیلم‌هایی با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه ثبت کرد.

گوشی پوکو M5 در میان گوشی‌هایی که در این بازه قیمتی راهی بازار شده­اند، از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند برای گیمرها نیز مناسب باشد. این محصول قادر است که بازی‌های گرافیکی سنگینی مانند کال‌آف‌دیوتی را با تنظیمات متوسط و نرخ فریم مناسب اجرا کند.

قیمت روز موبایل شیائومی مدل Poco M5، 6 میلیون و 400 هزار تومان است.

گوشی شیائومی-کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12

ردمی نوت 12 از جمله گوشی‌های اقتصادی شیائومی است که در 11 ژانویه سال 2023 به بازار تلفن همراه عرضه شد و توانست در مدت زمانی کوتاه محبوبیت زیادی پیدا کند. ردمی نوت 12 فقط 183 گرم وزن دارد و با پنل پشتی پلاستیکی مات خود، حس خوبی را به کاربران منتقل می‌کند.

این محصول دارای گواهی IP53 بوده و در برابر پاشش قطره‌های آب و نفوذ گرد و غبار مقاومت بالایی دارد. البته باید توجه داشت که این گوشی ضد آب نیست و نباید آن را در جریان مستقیم آب قرار داد. با استفاده از باتری 5000 میلی‌آمپری ردمی نوت 12 می‌توان حدود 13 ساعت به وب‌گردی و 30 ساعت تماشای ویدیو پرداخت. با استفاده از شارژر 33 واتی این محصول می‌توان آن را در مدت یک ساعت به شارژ کامل رساند.

ردمی نوت 12 از هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده است و کاربران می‌توانند در صورت نیاز، با استفاده از کارت‌های SD، حافظه آن را افزایش دهند. از ردمی نوت 12 می‌توان برای گیمینگ و اجرای بازی‌های سنگین نیز استفاده کرد. این محصول هنگام اجرای بازی‌ها با نرخ فریم مناسب و گرافیک متوسط، بیش از حد گرم نمی‌شود و ثبات بسیار بالایی دارد.

قیمت روز موبایل شیائومی Redmi Note 12 برابر با 7 میلیون و 400 هزار تومان است.

گوشی شیائومی-کاماپرس

اطلاع از قیمت روز موبایل با «بای صد»

فروشگاه اینترنتی بای صد، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است و به همراه محصولات خود گارانتی 18 ماهه ارائه می‌دهد. متقاضیان برای کسب اطلاع از قیمت روز موبایل و لپ تاپ و همچنین مقایسه آنها می‌توانند به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://buy100.ir مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توان با شماره تلفن همراه 09903330822 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 7 میلیون تومان + قیمت روز موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز