پرفروش ترین گوشی ضدآب در بازار + قیمت

گوشی ضدآب-کاماپرس
لست سکند

اغلب گوشی‌های ضدآب توسط کمپانی‌های سونی، سامسونگ و اپل تولید می‌شوند. این گوشی‌ها علاوه بر ضدآب بودن، قابلیت مقاومت در برابر گرد و خاک را نیز دارند، بنابراین بهترین گزینه برای علاقمندان به طبیعت و ماجراجویی است. با این حال ویژگی ضدآب بودن این گوشی‌ها با توجه به عمق و مدت زمان حضور در آب متفاوت است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ ترین گوشی‌ ضدآب موجود در بازار را با جستجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

روش تشخیص کیفیت گوشی ضدآب

برای تشخیص میزان ضدآب بودن محصول عددی دو رقمی با عنوان IP به آن اختصاص پیدا می‌کند.  رقم اول نشان‌دهنده میزان مقاومت در برابر گرد و خاک و عدد دوم نشان‌دهنده میزان مقاومت در برابر آب است. این اعداد از صفر تا هشت در نظر گرفته شده که عدد بزرگ‌تر نشانگر مقاومت بیشتر است.

گوشی ضدآب-کاماپرس

گوشی ضدآب سامسونگ گلکسی S23 Ultra 5G

این محصول با IP قابل توجه 68، در زمان تهیه این گزارش با قیمت 49 میلیون و 699 هزار تومان در بازار موجود است. این موبایل با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایت دو سیم کارته است و امکان پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم Qi و PMA را نیز دارد. این گوشی ضدآب با صفحه نمایش نسبتا بزرگ 6.8 اینچی، برای افرادی که به عکاسی به خصوص در طبیعت اهمیت می‌دهند، مناسب است. گوشی مذکور 4 دوربین با کیفیت‌های 200، 12، 10 و 10 مگاپیکسلی داشته و  در جدول پرفروش ترین گوشی ضدآب جزو اولین‌ها است.

راز آسمان پایتخت

S23-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

گوشی ضدآب سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

این موبایل با قیمت 19 میلیون و 699 هزار تومان از جمله موبایل‌هایی است که برای گیمینگ پیشنهاد می‌شود. این مدل با شش هسته، دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم است. دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو دارد و می‌توانید با دو سیم کارت آن را استفاده کنید. این گوشی دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب بوده که تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه معرفی شده است.

S21-کاماپرس

پرفروش ترین گوشی ضدآب بازار کدام است؟

گوشی ضدآب اپل مدل iPhone 13 CH/A Not Active جزو پرفروش ترین گوشی های ضدآب موجود در بازار است. این گوشی 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه رم دارد. این مدل دارای دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو است که برای عکس و فیلم سلفی بسیار کاراست. نوع درگاه شارژ آن Lightning بوده و با شش هسته و عملکرد باتری عالی قابلیت استفاده برای گیمینگ را نیز دارد. این مدل با رنگبندی متنوعی که دارد برای سلیقه‌های مختلف جذاب است. قیمت این مدل گوشی 36 میلیون و 399 هزار تومان تعیین شده است.

Iphone13 ch-کاماپرس

گوشی ضدآب سامسونگ گلکسی A34 5G (SM-A346E/DSN) ویتنام

این گوشی با قیمت 10 میلیون و 137 هزار تومان از جمله گوشی‌های ضدآبی است که 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم دارد. این مدل با 6.6 اینج سایز صفحه و دوربین سه گانه با کیفیت‌های 48، 8 و 5 مگاپیکسل می‌تواند برای افرادی که در فضای مجازی فعالیت زیادی دارند، مفید باشد. این مدل از جمله گوشی‌های ضدآب مناسب برای فیلمبرداری در هنگام شنا به حساب می‌آید. این گوشی 8 هسته پردازشگر دارد و دارای قابلیت زوم دیجیتال است.

A34-کاماپرس

گوشی ضدآب اپل مدل iPhone 13 Pro Max ZA/A Not Active

این مدل گوشی با قیمت 107 میلیون و 800 هزارتومان و تنها با رنگ سبز در بازار موجود است. گوشی اپل 256 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم دارد. این موبایل دارای چهار دوربین با کیفیت‌های 12 مگاپیکسلی است و پردازشگر شش هسته‌ای دارد. مدل یاد شده با اندازه صفحه 6.7 اینچ و دو سیم کارت از جمله گوشی‌های بسیار بادوام و ضدآبی است که برای استفاده در محیط‌های کاری پرخطر مناسب محسوب می‌شود. این مدل نیز در جدول پرفروش ترین گوشی ضدآب رتبه بالایی دارد.

IPhone 13 pro-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اپلتکنولایفسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز