پرفروش ترین گوشی های مناسب عکاسی در پاییز 1402

از آن­ جایی که دوربین­ ها دیگر وسیله جانبی نبوده و یک ضرورت به­ شمار می­ آیند سازندگان تلفن همراه همواره در رقابتی دائمی برای ارائه بهترین دوربین در گوشی­ های خود هستند. سنسورهایی با وضوح بالا و عکاسی به کمک هوش مصنوعی سبب شده تا دوربین­ های گوشی از تنوع بالایی برخوردار باشند. البته تنها کیفیت دوربین برای تضمین یک عکاسی خوب کافی نیست بلکه عواملی مثل صفحه نمایش، شارژ سریع، پردازنده و حافظه در این موضوع نقش دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش ­ترین گوشی­ های مناسب عکاسی را معرفی و بررسی می­ کند:

1_گوشی موبایل آیفون مدل 13CH/A Not Active

کیفیت دوربین دوگانه این گوشی 12 مگاپیکسل و دوربین جلو 13 مگاپیکسل است که قابلیت ثبت عکس­ هایی با جزئیات زیاد و دقت رنگ عالی را دارد و مجهز به لرزش­گیر اپتیکال است. حافظه داخلی این دستگاه 128 گیگابایت و ظرفیت رم 4 گیگابایت است. این محصول دربرابر آب تا عمق 6 متر به مدت 30 دقیقه مقاومت دارد. بعلاوه این گوشی در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و پوشش سرامیکی از آن در برابر خش محافظت می­ کند. روشنایی 800 نیت صفحه­ نمایش این دستگاه باعث شده تا در زیرنور آفتاب محتوا به همان وضوح به نمایش گذاشته شود که این مزیتی برای عکاسی در محیط بیرون است. آیفون 13 سخت­ افزار قوی دارد که کارها را در سریع­ ترین حالت ممکن انجام می­ دهد.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 36 میلیون و 199 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

این گوشی دوربین سه­ گانه دارد. دوربین اصلی و فوق عریض 12 مگاپیکسل و دوربین جلو 32 مگاپیکسل است که عکس­ های بسیار واقعی را ثبت می­ کند و مجهز به لرزش­گیر اپتیکال است. حافظه داخلی 256 گیگابایت و ظرفیت رم 8 گیگابایتی این دستگاه باعث می­ شود تا تعداد زیادی عکس و فیلم در آن جای گیرد. این محصول تا عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه مقاومت می­ کند. اس21 صفحه ­نمایش 6.4 اینچ دارد و نرخ بروزرسانی 120 هرتز سبب می­ شود تا اجرا بازی و تماشا ویدیو لذت ­بخش باشد.

قیمت این محصول 20 میلیون و 499 هزارتومان است.

3_گوشی موبایل شیائومی مدل PocoX4 Pro5G

کیفیت دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسل و دوربین جلو 16 مگاپیکسل است که قابلیت ثبت عکس ­های با کیفیت را دارد. صفحه نمایش 6.67 اینچی در کنار ریت 12 هرتزی باعث شده نمایشگر از کیفیت چشمگیری برخوردار باشد. حافظه داخلی این دستگاه 256 گیگابایت و ظرفیت رم 8 گیگابایت است. این محصول دربرابر قطرات آب مقاوم است و تنها در 41 دقیقه از صفر به صددرصد شارژ می­ رسد.

قیمت این محصول 11 میلیون و 162 هزارتومان است.

4_گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note12 Pro 5G

این گوشی دوربینی سه­ گانه دارد. کیفیت دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و دوربین جلو 16 مگاپیکسل است. نوت 12، مجهز به لرزشگیر اپتیکال است که لرزش ­های دست را کاهش می­ دهد و در نتیجه عکس ­های با کیفیت­ تری را به ثبت می­ رساند. این دستگاه صفحه نمایش 6.67 اینچی دارد و از حداکثر روشنایی 900 نیت برخوردار است که سبب می­ شود در شرایط نوری متنوع وضوح تصاویر حفظ شود. این محصول در برابر قطرات آب مقاوم است و باتری قوی آن در حالت استفاده معمولی می­ تواند تا دو روز گوشی را از شارژ بی ­نیاز کند.

قیمت این محصول 11 میلیون 49 هزارتومان است.

5_گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G

کیفیت دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل و دوربین جلو 13 مگاپیکسل است که عکس ­هایی با جزئیات زیاد و داینامیک رنج مناسبی را به ثبت می­ رساند. در شب این دوربین قادر است تا با کم­ کردن نویزها تصاویر با کیفیتی را به نمایش بگذارد. حافظه داخلی این دستگاه 128 گیگابایت و ظرفیت رم 8 گیگابایت است. این گوشی در برابر گرد و غبار مقاوم است. ضدآب بودن A34 سبب می­شود تا این دستگاه 30 دقیقه در عمق یک متری آب مقاومت کند.

قیمت این محصول 10 میلیون و 600 هزارتومان است.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز