گوشی تاشو بخریم یا نه؟

اولین مدل‌های گوشی‌ تاشو مدرن از سال ۲۰۱۹، توسط برندهای سامسونگ و هواوی وارد بازار و در کمال شگفتی با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شد. رفته رفته برندهای دیگر نظیر گوگل، اوپو، وان پلاس و موتورولا نیز به خیل عظیم سازندگان گوشی‌های تاشو پیوستند و باعث شکوفایی بازار این مدل شدند. اما آیا گوشی‌های تاشو برای همه مناسب هستند؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، امسال تعداد بیشتری گوشی تاشو نسبت به سال‌های دیگر عرضه شد و فروش آن نیز بیش از ۴۳ درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید:

مهم‌ترین مساله در خرید یک تلفن همراه تاشو بودجه شماست. این مدل‌ها به طور قابل‌توجهی گران‌تر از تلفن‌های هوشمند معمولی هستند، برای مثال قیمت گلکسی زد فولد ۵ و پیکسل فولد از ۱۸۰۰ دلار شروع می‌شود و ارزان‌ترین مدل تاشوی موتورولا نیز ۷۰۰ دلار قیمت‌ دارد.

راز آسمان پایتخت

در وهله بعدی حساسیت شما در مراقبت از وسایل شخصی است. اگر به طور کلی خود را فردی حواس پرت درنظر می‌گیرید تلفن‌های تاشو مناسب شما نیستند‌. البته این مدل‌ها نسبت به گذشته با مقاومت بالاتری ساخته می‌شوند با این‌حال هنوز هم نیاز به مراقبت دارند.

نکته مهم دیگر انتظارات شما از یک تلفن همراه است، دوربین گوشی‌ تاشو معمولا به اندازه گوشی‌های معمولی قوی نیست. از سوی دیگر طراحی خاص این گوشی‌ها می‌تواند برای مشتریانی که نیاز همزمان به تبلت و گوشی دارند، مناسب باشد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز