پرفروش ترین ساعت هوشمند شیائومی در بازار + قیمت

smart watch-کاماپرس
لست سکند

اگر نگاهی به بازار ساعت هوشمند شیائومی بیندازیم خواهیم دید که ساعت‌های هوشمند سری میبرو (Mibro) که اغلب در رنج قیمتی 1 میلیون تومانی قرار دارند، جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند. این ساعت‌ها اغلب از سیستم عامل اندروید 5 به بالا و آی او اس 10 و بالاتر پشتیبانی کرده و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و خاک نشان می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند شیائومی در بازار را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Lite

این ساعت هوشمند با قیمت 1 میلیون و 135 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. این محصول از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و با گوشی‌های آی او اس 10 و بالاتر یا اندروید 5.0 و بالاتر سازگاری دارد. این ساعت که علاوه بر کاربرد روزمره برای ورزشکاران نیز مناسب است، بدنه‌ای با جنس فلز و پلاستیک داشته و قابلیت تعویض بند را نیز فراهم می‌کند. اندازه صفحه نمایش این ساعت 1.3 اینچ بوده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر رطوبت و گرد و خاک دارد.

ساعت هوشمند-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro T1 New 2022

این مدل با صفحه نمایش مستطیلی و داشتن قابلیت مکالمه با قیمت 1 میلیون و 720 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که با سیستم عامل‌های اندروید ورژن 4.4 به بالا و آی او اس ورژن 8.5 به بالا سازگاری دارد، می‌تواند از زبان فارسی پشتیبانی کند و سنسورهای مختلفی برای سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون و کیفیت خواب در اختیار افراد قرار می‌دهد. مقاومت این ساعت در برابر آب تا عمق 20 متری بوده و 5 تا 7 روز بازدهی باتری دارد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro T1 New 2022-کاماپرس

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C2 global

این مدل طرح اپل واچ با قیمت 700 هزار تومان در بازار موجود است. این ساعت هوشمند شیائومی با سیستم عامل‌های اندروید 5.0 به بالا و آی او اس 10 به بالا سازگاری دارد و می‌تواند تا عمق 20 متری در برابر آب مقاومت داشته باشد. این ساعت با قابلیت عوض کردن طرح صفحه و بازدهی باتری 7 روزه، با اندازه صفحه نمایش 1.69 اینچی عرضه شده و با کابل آهن ربایی شارژ می‌شود. جنس بند این ساعت سیلیکونی بوده و جنس بدنه آن پلاستیک pc است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro C2 global-کاماپرس

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro x1

این مدل با قیمت 1 میلیون و 260 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند شیائومی که با اندروید 5 به بالا و آی او اس 10 به بالا سازگاری دارد، می‌تواند تا عمق 50 متری در برابر آب مقاومت کند. اندازه صفحه نمایش این محصول 1.3 اینچ بوده و تا 14 روز بازدهی باتری در حال استفاده دارد. این محصول با قابلیت تعویض بند و طرح ساعت به سبک اسپرتی عرضه شده و امکان استفاده از 38 حالت ورزشی مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به داشتن ویبره و سنسورهای ضربان قلب و اکسیژن خون اشاره کرد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro x1-کاماپرس

ساعت هوشمند شیائومی S1 Active

این مدل با قیمت 5 میلیون و 600 هزار تومان در بازار موجود است. این ساعت هوشمند که با سیستم عامل اندروید 6.0 و بالاتر و آی او اس 10 و بالاتر سازگاری دارد، امکان مکالمه را فراهم می‌کند و با شارژر مغناطیسی اختصاصی شارژ می‌شود. این ساعت هوشمند شیائومی قابلیت‌های زیادی از جمله موزیک پلیر و وضعیت آب و هوا یا آلارم و قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین 12 تا 24 روز امکان نگه‌داری شارژ دارد. اندازه صفحه نمایش این ساعت 1.43 اینچ بوده و جنس بدنه آن پلیمر است. علاوه بر این می‌توان تا عمق 50 متری آب از آن استفاده کرد.

ساعت هوشمند شیائومی S1 Active-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز