پرفروش ترین ساعت عقربه ای زنانه تا 12 میلیون تومان

buy-women-watch-کاماپرس

ساعت‌هایی که در رنج قیمتی 12 تا 13 میلیون تومان قرار می‌گیرند علاوه بر کاربرد روزمره به عنوان محصولاتی با کاربرد رسمی نیز معرفی می‌شوند. این ساعت‌ها قابلیت ضدآب مناسبی دارند و اکثرا با موتور کوارتز عرضه شده‌اند. ساعت عقربه ای زنانه که در این رنج قیمتی قرار بگیرد با رنگبندی‌های متنوعی طرفداران را به خود جذب می‌کند و در اکثر موارد با شکل صفحه گرد و قفل بند سگکی ساخته می‌شود.

کاماپرس در این گزارش محبوب ترین ساعت‌های عقربه ای زنانه با رنج قیمتی 12 تا 13 میلیون تومان را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

ساعت عقربه ای زنانه مدل GM-S110PG-1ADR

این محصول با رنگ مسی به قیمت 13 میلیون و 150 هزار تومان فروخته می‌شود و کاربردی روزمره و اسپرت دارد. این ساعت عقربه‌ای با جنس شیشه کریستال معدنی و بند رزین و رابر، با موتور کوارتز عرضه شده است و 55 گرم وزن دارد. اندازه قطر افقی این ساعت 46 میلی متر و اندازه قطر عمودی بند تا بند آن 42 میلی متر است. این محصول با بند مشکی و رنگ صفحه مسی، دارای قفل بند سگکی است و باتری آن تا 3 سال دوام خواهد داشت. این ساعت ضد آب قابلیتی شب نما و 2 چراغ LED پس تاب دارد. این محصول با رنگ خاکستری نیز طرفداران زیادی دارد.

ساعت عقربه ای زنانه مدل GM-S110PG-1ADR-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ساعت عقربه ای زنانه مدل SHE-4541G-9AUDF

این ساعت عقربه ای با قیمت 12 میلیون و 680 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با جنس بند استیل و جنس شیشه کریستال یاقوت کبود کاربردی رسمی دارد و برای خانم‌هایی که به تیپ‌های کلاسیک علاقه دارند انتخابی مناسب است. این محصول با وزن 72 گرم دارای اندازه قطر افقی 34 میلی متر و اندازه قطر عمودی بند تا بند 39.6 میلی متر بوده و محصولی ضد آب به حساب می‌آید. این محصول با رنگ بدنه طلایی و قفل بند کلیپسی ساده با موتور کوارتز عرضه شده و باتری آن دو سال دوام دارد.

ساعت عقربه ای زنانه مدل SHE-4541G-9AUDF-کاماپرس

 

ساعت عقربه ای زنانه مدل LT1086.55BL52 له تمپس

این مدل با قیمت 12 میلیون و 490 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با موتور کوارتز و جنس شیشه کریستال معدنی دارای بندی چرمی بوده و استفاده از آن هم به شکل روزمره و هم رسمی مناسب است. این محصول با قطر 34 بند تا بند عمودی صفحه‌ای به رنگ سفید صدفی و بدنه‌ای به رنگ مسی دارد. این محصول با شکل قاب گرد و جنس قاب استیل از باتری عادی استفاده کرده و برای خانم‌های شاغل انتخابی کارآمد به حساب می‌آید.

ساعت عقربه ای زنانه مدل LT1086.55BL52 له تمپس-کاماپرس

ساعت عقربه ای زنانه مدل LT1055.43BT01 له تمپس

این مدل با رنگ نقره‌ای به قیمت 12 میلیون و 160 هزار تومان به فروش می‌رسد و محصولی مناسب برای استفاده روزمره و در عین حال رسمی به حساب می‌آید. این ساعت با جنس بند استیل و جنس شیشه یاقوت دارای موتور کوارتز بوده و قطر عمودی بند تا بند آن 35 میلی متر است. این محصول با رنگ صفحه سفید و رنگ بدنه نقره‌ای، با قفل بند سگکی بسته می‌شود و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت دارد.

ساعت عقربه ای زنانه مدل LT1055.43BT01 له تمپس-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز