گران ترین ساعت مردانه در دیجی کالا

گران-ترین-ساعت-مردانه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساعت‌مچی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها در میان مردم است. اما ازآنجایی‌که مردان اغلب اکسسوری‌های کم‌تری به نسبت زنان استفاده می‌کنند می‌توان گفت که ساعت‌مچی برای مردان مهم‌ترین اکسسوری در یک استایل شیک و جذاب به‌حساب می‌آید. ساعت‌مچی‌های مردانه در مدل‌های متفاوت و متنوع رسمی، کلاسیک و اسپرت عرضه می‌شوند. اما شاید برایتان جالب باشد که گران‌ترین ساعت‌های مردانه را بشناسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا گران‌ترین ساعت‌مچی‌های مردانه را معرفی می‌کند:

1ـ ساعت‌مچی عقربه‌ای مردانه تگ هویر مدلCAL5111.FC6299

این ساعت با قیمت 880 میلیون تومان با اختلاف گران‌قیمت‌ترین ساعت مردانه در سایت دیجی‌کالا است. جنس شیشه این ساعت معدنی با پوشش یاقوت است. جنس بدنه آن استیل و بند آن از چرم طبیعی است. این ساعت کاربری روزمره، لوکس، فشن، رسمی و کلاسیک دارد. این ساعت سوئیسی 12 ماه گارانتی دارد، در مقابل آب مقاوم است و دارای تاریخ‌شمار و کرنوگراف است.

ساعت-مچی-تگ-هویر-مردانه-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2ـ ساعت‌مچی عقربه‌ای مردانه کوئروی سابرینوس مدل 3191.1T

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 197 میلیون تومان است. جنس شیشه این ساعت معدنی و جنس بند آن چرم و جیر است. این ساعت مچی مانند مورد اول ساخت کشور سوئیس است و در برابر آب مقاوم است. این مدل از ساعت مچی کوئری 24 ماه گارانتی دارد.

 

ساعت-مچی-مردانه-کوئری-کاماپرس

3ـ ساعت‌مچی عقربه‌ای مردانه ارنشا مدلES-0024-04

قیمت این محصول 151 میلیون و 752 هزار تومان است. جنس شیشه این ساعت از جنس یاقوت و بند آن از چرم است. این ساعت 24 ماه گارانتی دارد و کاربری آن لوکس و رسمی است. از ویژگی‌های این ساعت می‌توان به تاریخ‌شمار، روز شمار و عقربه شب‌نما و کرنوگراف اشاره کرد.

ساعت-مچی-مردانه-ارنشا-کاماپرس

4ـ ساعت‌مچی عقربه‌ای مردانه اورینت مدلRE-AY0107NooB

قیمت این ساعت 114 میلیون و 620 هزار تومان است و 24 ماه گارانتی دارد. جنس شیشه این ساعت از یاقوت و جنس بدنه آن استیل و نقره‌ای رنگ است. کاربری این ساعت روزمره، لوکس، فشن، رسمی و کلاسیک است.

ساعت-مچی-مردانه-اورینت

5ـ ساعت‌مچی عقربه‌ای مردانه سوییستار مدلSAPPHIRE

قیمت این ساعت 90 میلیون تومان است. جنس شیشه این ساعت از یاقوت، بدنه آن از تیتانیوم و رنگ بدنه این ساعت نقره‌ای است. کشور سازنده این ساعت ساخت کشور سوئیس است و جزو دسته‌بندی ساعت های لوکس به شمار می رود. برای نگهداری و حفظ کیفیت صفحه یاقوتی این ساعت بهتر است از دستمال عینک استفاده شود.

ساعت-مچی-مردانه-سوییستار-کاماپرس

انتهای پیام.

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز