ساعت هوشمند زیر 3 میلیون چی بخریم؟

ساعت هوشمند-کاماپرس
لست سکند

یکی از مهم‌ترین امکانات ساعت هوشمند دسترسی به اعلان‌های موبایل است. این دستگاه معمولا مجهز به مسیریاب است و حسگرهای سلامتی متعددی دارد. از ساعت هوشمند برای مدیریت محتوای در حال پخش در گوشی نیز استفاده می‌کنند و تصاویر زمینه متعددی دارد که می‌توانید متناسب با سلیقه خود برای صفحه گوشی انتخاب کنید.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از ساعت‌های هوشمند زیر 3 میلیون تومان را با جستجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند میبرو لایت Mibro Lite 2

این ساعت که می‌توانید آن را هم به طور روزمره و هم رسمی استفاده کنید با قیمت 2 میلیون و 353 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. این ساعت دارای سنسورهای ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون و همچنین شتاب سنج بوده و با سیستم‌های اندروید و ios سازگاری دارد. این ساعت با جنس بدنه فلزی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و تا 12 روز شارژ را نگه می‌دارد که در حالت ذخیره نیرو این مدت تا 60 روز افزایش پیدا می‌کند. این محصول علاوه بر این که دارای اسپیکر و میکروفن است می‌تواند از زبان فارسی نیز پشتیبانی کند و برای کسانی که فارسی را ترجیح می‌دهند مناسب است.

ساعت هوشمند-کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

این مدل با قیمت 1 میلیون و 560 هزار تومان با سیستم اندروید نسخه 5 به بالا و ios 10 به بالا سازگار است. این مچ‌بند امکان استفاده از اعلان و پیام به زبان فارسی را دارد و بیشتر برای افرادی که ورزشکار هستند توصیه می‌شود. این محصول در صورت کاهش اکسیژن به زیر 90 درصد به شما هشدار می‌دهد تا تنفس خود را درست کنید. این مچ‌بند هوشمند نمایشگری همیشه روشن دارد و از بین بیش از 100 صفحه پیش فرض زیبا می‌توانید صفحه خود را انتخاب کنید.

مچ بند-کاماپرس

 

ساعت هوشمند میبرو مدل C2 global

این ساعت هوشمند که سنسور اندازه گیری میزان استرس را هم دارد با قیمت 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با جنس بدنه پلاستیک pc و جنس بند سیلیکونی قابلیت تغییر طرح صفحه ساعت را دارد و با یک بار شارژ می‌توان تا 7 روز از آن استفاده کرد که در صورت روشن کردن حالت ذخیره نیرو این میزان به 30 ساعت می‌رسد. این ساعت امکان پشتیبانی از زبان فارسی را داشته و کابلی آهن‌ربایی دارد.

ساعت هوشمند-کاماپرس

ساعت هوشمند شیائومی مدل Band 7 pro

این مدل با قیمت 2 میلیون و 749 هزار تومان به فروش می‌رسد و مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و گرد و خاک دارد. این ساعت از 117 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و از جمله امکانات آن می‌توان به پایش سلامت روان بانوان، تمرین تنفس، هشدار عدم تحرک، قابلیت شخصی سازی واچ فیس، پیدا کردن گوشی از طریق ساعت، اعلان‌های گوشی و تقویم، هشدار بیدار باش و استفاده به عنوان شاتر برای دوربین گوشی اشاره کرد.

ساعت هوشمند-کاماپرس

ساعت هوشمند میبرو مدل watch x1

قیمت این محصول 1 میلیون و 182 هزار و 500 تومان است و با سیستم‌های اندروید و ios سازگاری دارد. این ساعت با اندازه صفحه نمایشگر 1.3 اینچی قابلیت تغییر طرح صفحه ساعت را به شما می‌دهد و از 38 حالت مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند. این ساعت دارای امکان پیدا کردن گوشی از طریق ساعت، قدم شمار، پایش وضعیت خواب، کنترل استرس و نمایش وضعیت آب و هوا است و تا حد زیادی در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم است.

ساعت هوشمند-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز