بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون تومان

خرید گوشی-کاماپرس
لست سکند

در دنیای پررونق و رقابتی تکنولوژی امروز، خرید گوشی هوشمندی که تمام نیازهای ما را برآورده کند، با توجه به بودجه مورد نظر ما اهمیت بسیاری دارد. امروزه، برندهای مختلف در همه جوانب گوشی هوشمند کار کرده و به طور خاص برند شیائومی در زمینه ارائه انواع ویژگی‌های پیشرفته نمونه‌های بسیار هوشمند و پیشرفته‌ای دارد. در این مقاله بهترین گوشی شیائومی را با قیمت حداکثر 15 میلیون تومان برای شما بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال بهترین تلفن‌های همراه برند شیائومی هستید و بودجه‌تان تا ۱۵ میلیون تومان است این مقاله را از دست ندهید.

گوشی ردمی نوت 12  پرو اسپید

در حالی که گوشی ردمی نوت 12 پرو اسپید نامی دارد که ممکن است باعث شود فکر کنید این گوشی از سرعت شارژ بیشتری نسبت به ردمی نوت  12 پرو برخوردار باشد، اما در واقع از شارژ سریع ۶۷ وات استفاده می‌کند. همچنین، این گوشی باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعت دارد. ردمی نوت12  پرو اسپید با تراشه اسنپ دراگون G778 و دوربین اصلی حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه شده است. همچنین، این گوشی دارای دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز است. صفحه نمایش این گوشی ۶٫۶۷ اینچ با وضوح تصویر Full HD+ است و نرخ تازه سازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. همچنین، صفحه نمایش OLED این گوشی از رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و دارای دوربین سلفی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی نیز است.

همچنین، این گوشی با حسگر تشخیص اثر انگشت روی لبه گوشی، پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌ متری خروجی صدا، صدای Hi-Res و دالبی پشتیبانی می‌کند. گوشیRedmi Note 12 Pro Speed  با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز عرضه می‌شود.

گوشی ردمی نوت 12 پرو پلاس

این گوشی صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی اولد با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل دارد که شرکت شیائومی نیز برای مدل پرو پلاس از همین پنل استفاده کرده است. نمایشگر نوت ۱۲ پرو پلاس با قابلیت‌های برتری نظیر HDR10+، Dolby Vision، نرخ تازه‌ سازی ۱۲۰ هرتز و ۱ میلیارد رنگ، تجربه بسیار خوبی از مشاهده تصاویر و فیلم و سریال را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین، این صفحه نمایش با لایه Corning Gorilla Glass 5 محافظت شده و از حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت برخوردار است. پردازنده MediaTek Dimensity 1080  قدرت این تلفن را تامین می‌کند. واحد پردازش گرافیکی این گوشی نیز از Mali-G68 MC4 استفاده می‌کند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های گوشی Redmi Note 12 Pro Plus، دوربین اصلی آن است که با لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f/1.7 و قابلیت‌های PDAF و OIS، برتری آن را نسبت به برادران کوچکترش جلوه می‌دهد. این گوشی هوشمند اقتصادی از دوربین سه‌گانه با حسگرهای ۸ مگاپیکسل فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسل ماکروسنج بهره برده است و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل نیز در بالای صفحه نمایش قرار دارد. با استفاده از دوربین اصلی، می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت K4 و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه ضبط کنید. ردمی نوت 12 پرو پلاس از سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 پشتیبانی می‌کند و با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سیمی ۱۲۰ وات، از پشتیبانی عالی برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

گوشی ردمی نوت 12s

صفحه نمایش گوشی هوشمندی با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز که دارای اندازه ۶.۴۳ اینچی AMOLED است، به لذت بردن از سطح بهتری از روشنایی و کنتراست کمک می‌کند. شیائومی ردمی نوت 12S با پردازنده Mediatek Helio G96 و پردازنده گرافیکی Mali G57MC2 مجهز شده است. همچنین، دوربین پشتی آن دارای سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسل و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. در حالی که دوربین سلفی آن دارای یک فلاش LED و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است. هر دو دوربین اصلی و سلفی می‌توانند ویدیوهای با کیفیت P1080 ضبط کنند. همچنین، نمایشگر دارای حداکثر میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت است که واقعاً چشم‌گیر به نظر می‌رسد. در نتیجه، تصویر دارای اشباع و شفافیت است. در کل، ردمی نوت S12 شیائومی با قیمت مناسب خود، دارای دوربین خوب و صفحه نمایش با کیفیت است.

خرید گوشی-کاماپرس

گوشی Redmi Note 12S با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 عرضه شده است. این گوشی از باتری غیرقابل‌تعویض با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که در بازار دستگاه‌های خیلی کمی وجود دارند که باتری قابل‌تعویض دارند. با استفاده متوسط، می‌توانید حدود یک تا دو روز، روی شارژ گوشی خود استفاده کنید. همچنین، شرکت چینی شیائومی قابلیت شارژ ۳۳ واتی را نیز در این گوشی ارائه کرده است.

گوشی ردمی نوت 12

یکی از ویژگی‌های برجسته شیائومی نوت 12، صفحه نمایش با کیفیت بالا است. این گوشی دارای نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED است که می‌تواند تا 1200 نیت روشنایی تولید کند. صفحه نمایش با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل (+FHD)، با نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز، این گوشی را به یکی از بهترین گوشی‌های میان‌ رده در زمینه صفحه نمایش تبدیل کرده است. همچنین، پوشش گوریلاگلس ۳ باعث محافظت از صفحه نمایش در برابر خط و خش و ضربات احتمالی می‌شود. پردازنده مرکزی این گوشی، اسنپدراگون 685 است و برای اجرای بازی‌های سنگین با نرخ فریم بالا مناسب است.

گوشی Redmi Note 12 4G از شرکت شیائومی با سیستم عامل اندروید (نسخه 13) و رابط کاربری MIUI 14 عرضه شده است. این گوشی با امکانات بسیار زیاد، گرافیک جذاب و شخصی ‌سازی در بخش‌های مختلف، توانسته است جایگاه خود را در بازار پیدا کند. همچنین، شیائومی تضمین کرده است که این گوشی حداقل دو یا سه سال تمامی آپدیت‌ها را دریافت خواهد کرد. دوربین اصلی این گوشی دارای سه لنز است که شامل لنز اصلی با دقت 50 مگاپیکسل، لنز فوق عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسل و لنز ماکرو با دقت 2 مگاپیکسل می‌شود. باتری لیتیوم یونی 5000 میلی ‌آمپر ساعتی این گوشی تقریبا بیش از یک روز کامل را برای شما شارژدهی می‌کند. همچنین، شیائومی برای شارژ سریع این باتری، آداپتور 33 وات را درون جعبه قرار داده است که می‌تواند در طی 30 دقیقه، حدود 50 درصد شارژ شود.

گوشی ردمی نوت 11 pro plus

این گوشی طراحی بدنه دو تیکه‌ای از جنس شیشه‌ دارد و همچنین از استاندارد IP53 پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش‌ این گوشی 6.67 اینچی بوده و نرخ تازه سازی 120 هرتز دارد. این صفحه نمایش همچنین HDR10 و 1200 نیت روشنایی را نیز پشتیبانی می‌کند. باتری‌ این تلفن با ظرفیت 4500 میلی ‌آمپری در 15 دقیقه از نصف تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. از نظر عملکردی، این تلفن همراه تراشه مدیاتک دایمنسیتی 920 دارد و هیچ زمانی هنگ نمی‌کند بنابراین می‌توانید برای انجام کارهای روزانه و بازی روی آن حساب کنید.

تراشه گرافیکی این تلفن نیز Mali-G68 MC4 است. همچنین از نظر حافظه ذخیره‌ سازی هم نسخه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی و نسخه رم هم ۶ یا ۸ گیگابایتی دارد. در قسمت دوربین، گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس از حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، حسگر فوق‌ عریض ۸ مگاپیکسلی، حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر سلفی نیز ۱۶ استفاده می‌کند.

گوشی ردمی نوت 12 پرو

این مدل خاص از گوشی تلفن، طراحی شیشه‌ای کلاسیکی دارد و یکی از ویژگی‌های آن استاندارد IP53 است. صفحه نمایش با سایز 6.67 اینچ و تکنولوژی OLED در این تلفن، به کیفیت هر چه بهتر تصویر کمک می‌کند. این صفحه نمایش همچنین از حالت دالبی ‌ویژن، 1 میلیارد رنگ و نرخ تازه ‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. باتری با ظرفیت 5000 میلی ‌آمپر ساعت نیز باعث شده تا این گوشی شما را در همه‌ فعالیت‌های روزانه‌تان همراهی ‌کند. قابلیت شارژ سریع 67 وات نیز یکی از ویژگی‌های این گوشی است. در قسمت سخت‌افزار، ردمی نوت 12 پرو از تراشه دایمنسیتی 1080 مدیاتک استفاده کرده است که عملکرد بسیار قوی و پایداری خوبی دارد.

خرید گوشی-کاماپرس

پردازنده گرافیکی نیز از نوع Mali-G68 MC4 است. همچنین، حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی و حافظه RAM 6 یا 8 یا 12 گیگابایتی در این گوشی وجود دارد. اما ویژگی جالب‌تر این گوشی، دوربین‌های با کیفیت بالا است که برای عکاسی و فیلمبرداری عالی عمل می‌کنند. دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید با رزولوشن 8 مگاپیکسل، دوربین ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل و دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسل در این تلفن همراه موجود هستند.

گوشی پوکوx5 پرو

شیائومی پوکو x5 پرو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 2400 در 1080 است. تراکم پیکسلی این نمایشگر 395 پیکسل بر هر اینچ است و از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین این صفحه با گوریلاگلس 5 محافظت می‌شود. در حالت حداکثر، نمایشگر می‌تواند تا 900 نیت روشنایی تولید کند که بسیار خوب است و امکان مشاهده محتوا در محیط‌های باز را فراهم می‌کند. گوشی پوکو x5 پرو از تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 778 و پردازنده گرافیکی Adreno 642L قدرت می‌گیرد. این چیپست به شما اجازه می‌دهد تا بازی کنید، اما باید به خاطر داشته باشید که در این بازه قیمتی گزینه‌های بهتری برای بازی وجود دارند.

خرید گوشی-کاماپرس

شرکت پوکو در بخش باتری از باتری 5000 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 108 مگاپیکسلی است و در کنار آن دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسل نیز در این گوشی وجود دارد. تصاویر گرفته شده با این دوربین کنتراست بالا، دقت رنگ مناسب و داینامیک رنج وسیعی دارند و حاوی نویز کمی هستند.

گوشی پوکو m5s

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۴۳ اینچی از نوع امولد است. با در نظر گرفتن نسبت نمایشگر به بدنه ۸۳٫۵ درصد، حاشیه‌های کمی در اطراف آن وجود دارد. از جمله ویژگی‌های دیگر Poco M5s می‌توان به حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیت و وضوح تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اشاره کرد. شیائومی از Gorilla Glass 3 برای حفاظت از صفحه نمایش این گوشی استفاده کرده است. قدرت پردازش Poco M5s توسط تراشه Helio G95 از شرکت مدیاتک فراهم می‌شود. برای کارهای گرافیکی، شیائومی از پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 استفاده کرده است. Poco M5s برای استفاده روزمره و تجربه بازی‌های موبایل مناسب است و هیچ مشکلی ندارد.

 

هوشمند پوکو M5s از ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برد. این ماژول شامل حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی واید، لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این گوشی قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 2160P و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه است. همچنین برای دوربین جلو از لنز ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است و می‌توان با آن ویدیو با کیفیت 1080P و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه ضبط کرد. گوشی پوکو M5s از سیستم عامل اندروید ۱۲ بهره می‌برد و با رابط کاربری MIUI 13 ارائه می‌شود. باتری این گوشی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر بر ساعت و تکنولوژی لیتیوم پلیمری، قابلیت شارژ سریع ۳۳ وات را دارا است. این مدل از شرکت شیائومی بوده و باتری آن غیر قابل تعویض است.

سخن پایانی

در انتخاب بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون تومان، می‌توانیم بر اساس قابلیت‌های پیشرفته، طراحی شیک و جذاب، دوربین قدرتمند و سرعت اجرا به تصمیم گیری بپردازیم. با گوشی‌های معرفی شده در این مقاله، شما می‌توانید از تجربه‌ حرفه‌ایی از تلفن همراه خود لذت ببرید و به راحتی تمام نیازهای خود را برآورده کنید. مهم نیست که شما یک عکاس حرفه‌ای هستید، یک عاشق بازی یا یک کاربر معمولی، این مدل‌ها قطعاً به شما نیازهایتان را برآورده خواهند کرد. در پایان لازم است به این نکته اشاره کنیم که اگر قصد خرید یا مشاهده قیمت گوشی شیائومی را دارید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فرنا مراجعه کنید. در فرنا مدل‌های مختلفی از تلفن همراه با قیمت‌های به روز وجود دارد تا شما بسته به بودجه مورد نظر خود بتوانید انتخاب راحتی داشته باشید.

مرتبط با : فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز