پرفروش ترین پاوربانک در بازار زیر یک میلیون

پاوربانک-کاماپرس

طبق پژوهش انجام شده توسط دانشگاه مک‌گیل کانادا، رتبه ششم وابستگی به موبایل متعلق به کاربران ایرانی است. این وابستگی و استفاده زیاد سبب شارژشدن چندباره تلفن همراه در روز شده است. از طرفی پریز برق در همه جا قابل دسترس نیست و داشتن یک پاوربانک با کیفیت می‌تواند راهگشا باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت تکنولایف، پرفروش‌ترین پاوربانک‌ها را تا قیمت یک میلیون تومان معرفی می‌کند.

1- پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM

بهای این پاوربانک در لحظه تهیه گزارش، 829 هزار تومان است. ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپری این کالا یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن در بین کاربران است. این محصول 470 گرمی با جنس بدنه پلاستیکی برای انواع گوشی، تبلت و دستگاه‌های پخش موزیک کاربرد دارد. این محصول دارای دو پورت ورودی Micro-USB، USB-C و دو پورت خروجی USB-A است؛ از این رو دو دستگاه به صورت همزمان با آن قابلیت شارژ دارند. کاربران در مورد کیفیت، سرعت شارژ و قیمت این مدل پاوربانک اعلام رضایت کرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM

قیمت این محصول 609 هزار تومان است. این پاوربانک با توجه به ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپری آن، برای استفاده روزانه گزینه مناسبی است. این مدل پاوربانک دارای دو پورت ورودی و خروجی است که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم می‌کند. این پاوربانک 240 گرمی به راحتی در جیب جای می‌گیرد و جنس بدنه آن از پلاستیک است. پاوربانک مدل Redmi PB100LZM علاوه بر گوشی و تبلت با دوربین فیلمبرداری نیز سازگار است و در دو رنگ سفید و مشکی به فروش می‌رسد.

3- پاوربانک باسئوس مدل Bipow PPDML-J01

برند باسئوس، این مدل پاور بانک را با جدیدترین تکنولوژی دنیا به بازار عرضه کرده است. این کالا با قیمت  949 هزار تومان به فروش می‌رسد. جنس پلاستیکی بدنه آن، ضد ضربه و ضد تعریق است. 3 پورت خروجی و 2 درگاه ورودی در این پاوربانک، امکان شارژ همزمان سه دستگاه را فراهم می‌کند. ظرفیت باتری این محصول، 20 هزار میلی‌آمپر و وزن آن 452 گرم است. بخش بیرونی آن به صورت بافت‌دار طراحی شده و احتمال سرخوردگی از دست را از بین می‌برد.

4- پاوربانک ای‌دیتا مدل P20000QCD

قیمت این کالا 996 هزار تومان است. این پاوربانک دارای ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر است و توانایی شارژ سه دستگاه را به صورت همزمان دارد. کاربران این محصول 365 گرمی را از نظر سبکی و کیفیت تأیید کرده‌اند. این پاوربانک با دو پورت ورودی (یک عدد USB-C و یک عدد Micro USB ) و سه پورت خروجی (دو عدد USB-A، یک عدد USB-C) در دو رنگ سفید و سرمه‌ای عرضه شده است.

5- پاوربانک انکر مدل PowerCore Select A1223

این پاوربانک محصول یک شرکت چینی به نام« انکر» است و با قیمت 738 هزار تومان به فروش می‌رسد. اندازه و وزن مناسب، ویژگی بارز پاوربانک‌های انکر است؛ این محصول نیز با وزن 175 گرم از دسته پاوربانک‌های سبک به شمار می‌رود. بدنه پلاستیکی این کالا، در برابر خط و خش مقاوم است. یک پورت ورودی Micro-USB و دو درگاه خروجی USB Type-A روی این پاوربانک تعبیه شده و دو دستگاه را به طور همزمان شارژ می‌کند. اطلاع از میزان شارژ باقی مانده توسط چراغی که روی این پاوربانک وجود دارد، از مزایای آن محسوب می‌شود. این کالا با ظرفیت هزار میلی‌آمپر در دو رنگ سفید و مشکی موجود است و برای انواع گوشی، تبلت، دوربین عکاسی و دستگاه‌های پخش موسیقی کاربرد دارد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز