بهترین پاوربانک های بازار تا ۲ میلیون تومان

این روزها مردم بیشتر از همیشه در حال حرکت هستند و زمان کمتری را در فضایی کاملا شخصی می‌گذرانند. برای کسانی که مدام از تلفن همراه یا دیگر وسایل دیجیتال خود استفاده می‌کنند، هیچ چیز نگران کننده‌تر از دسترسی نداشتن به پریز برق نیست. اما پاوربانک‌ این مشکل را به آسانی حل می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت تکنولایف، بهترین پاوربانک‌ها را تا قیمت 2 میلیون تومان معرفی می‌کند.

1- پاوربانک شیائومی مدل  Redmi PB200LZM

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 809 هزار تومان است. ظرفیت این پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعت است؛ بنابراین اگر در طول روز بارها نیاز به شارژ کردن لوازم الکترونکی خود دارید، این پاوربانک شیائومی مناسب شما است. این پاوربانک 470 گرمی برای انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها و دستگاه‌های MP3 Player مناسب است. این مدل دو عدد پورت خارجی A) (USB- و قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت همزمان را دارد. جنس بدنه این پاوربانک پلاستیکی است.

 بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با یک میلیون تومان چه پاوربانکی بخریم؟

پرفروش ترین پاوربانک های دیجی‌کالا چند؟

پاوربانک- کاماپرس

2- پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM

قیمت این محصول مقرون به صرفه 540 هزار تومان است. ظرفیت این پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعت است و وزن 240 گرمی، حمل و نقل آن را راحت می‌کند. این پاور بانک برای انواع گوشی‌‌ها، تبلت‌‌ها، دوربین فیلم برداری و عکس برداری،GPS  و دستگاه‌های MP3 Player  مناسب است. این مدل پاوربانک دو عدد پورت خارجی و قابلیت شارژ همزمان دارد. جنس بدنه این محصولِ مقاوم در برابر ضربه، از پلاستیک ABS است.

پاوربانک- کاماپرس

3- پاوربانک انکر مدل  A1363

قیمت این پاوربانک انکر 1 میلیون و 150 هزار تومان است. این مدل ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت دارد و وزن آن 386 گرم است. این محصول کاربردی، برای شارژ کردن تمامی گوشی‌های اندروید و اپل مناسب است؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت تمام دستگاه‌های مختلف را با آن شارژ کنید. این پاور بانک انکر دو عدد پورت خارجی دارد و بدنه آن پلاستیکی است.

پاوربانک- کاماپرس

4- پاوربانک وایرلس سامسونگ مدل  EB-U1200

قیمت این پاوربانک کاربردی 1 میلیون و 300 هزار تومان است. ظرفیت این پاوربانک سامسونگ 10 هزار میلی آمپر ساعت است. وزن 234 گرمی این مدل، خیال شما را از سنگین نکردن کیفتان راحت می‌کند. این پاوربانک برای شارژ  انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت مناسب است. این پاوربانک دو عدد پورت خارجی دارد. و بدنه آن هم از جنس آلومینیوم است.

پاوربانک- کاماپرس

5- پاوربانک انکر مدل  PowerCore Select A1223

قیمت این محصول 839 هزار تومان است. وزن 175 گرمی این پاوربانک آن را برای حمل و نقل مناسب‌تر می‌کند. ظرفیت آن 10 هزار میلی آمپر ساعت است و با خیال راحت دستگاه‌های خود را شارژ کنید. همچنین این محصول برای استفاده در تمام انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و موزیک پلیرها مناسب است. این پاوربانک انکر دو عدد پورت خارجی و قابلیت شارژ همزمان دارد و بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم در برابر خط و خش است.

پاوربانک- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین پاوربانک های بازار تا ۲ میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز