با یک میلیون تومان چه پاوربانکی بخریم؟

پاوربانک-کاماپرس
لست سکند

با آنکه گوشی‌های جدید به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز شده‌اند اما این موضوع هم کاربران را از شارژ مجدد گوشی موبایل طی یک روز بی‌نیاز نمی‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ابزارها و لوازم جانبی بسیاری به سبب کاربری آسان‌تر و بهتر روانه بازار شده‌اند که یکی از آن‌ها پاوربانک یا شارژر همراه نام دارد. پاوربانک را می‌توان منبع انرژی سیاری دانست که فرد می‌تواند بدون نیاز به پریز برق گوشی خود را شارژ مجدد کند. در حال حاضر این محصول با قیمت‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شود که بسیاری افراد به‌دنبال خرید پاوربانک با بودجه یک میلیون تومان هستند.

کاماپرس در ادامه چند نمونه از پاوربانک‌هایی که می‌توان با بودجه یک میلیون تومان خریداری کرد را معرفی می‌کند؛

خرید پاوربانک کمتر از 600 هزارتومان

در این بررسی ارزان‌ترین مدل، از برند شیائومی است. این پاوربانک مدل ردمی ظرفیتی معادل 10 هزار میلی‌آمپر ساعت دارد و همراه با کابل تبدیل میکرو یواس‌بی با قیمت 448 هزارتومان به فروش می‌رسد. مدل بعدی که 495 هزارتومان قیمت دارد از برند لیتو مدل ال پی-34  است که با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعت عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

از دیگر پاوربانک‌های زیر 600 هزارتومان می‌توان مدل پی بی 9 مینی از برند یوسمز را نام برد. این پاوربانک ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپری دارد که قیمت آن 527 هزارتومان است. در حال حاضر پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعت مدل وای 101 از برند دبلیو یو دبلیو 599 هزارتومان قیمت دارد.

خرید پاوربانک بیش از 600 هزارتومان

پاروبانک شیائومی مدل ردمی با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل میکرو یواس‌بی با قیمت 659 هزارتومان عرضه می‌شود. پاوربانک دیگری از شیائومی مدل ردمی پی بی 200 ال زد ام با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر ساعت 780 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است.

شارژر همراهی از برند ای دیتا مدل پی 20000 کیو سی دی با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر ساعت 832 هزارتومان قیمت دارد. شارژر همراه اکو مدل ای 20000 در حال حاضر با قیمت 888 هزارتومان قابل خریداری است که این محصول 20 هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

در حال حاضر همچنین می‌توان با بودجه زیر یک میلیون تومان به سراغ پاوربانک برند باسئوس مدل پی پی دی ام ال-ان 01 نیز رفت. این پاوربانک با ظرفیت 30 هزار میلی‌آمپر ساعت، 912 هزارتومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز