گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا را از کجا ارزان تر بخریم؟

با وجود تنوع بسیار زیاد گوشی‌های هوشمند اندرویدی، کاربران و متخصصان بسیاری عقیده دارند که گوشی کهکشانی اس 22 اولترا غول فناوری کره‌ای، بهترین گوشی اندرویدی حال حاضر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اس ۲۲ اولترا سامسونگ که یکی از گران‌ترین گوشی‌های بازار پس از آیفون‌های اپل و گوشی‌های تاشوی خود سامسونگ است، مانند تمام کالاهای دیگر بازار با نوسانات نرخ ارز دچار تغییر قیمت و در برخی موارد، کمیابی آن شده است. اما حالا ظاهراً با آرام‌گرفتن بازار، شاهد ثبات نسبی قیمت این گوشی هستیم.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

ظرفیت‌های ۵۱۲ و ۲۵۶ این گوشی با رم ۱۲ گیگابایتی در دیجی‌کالا با قیمت ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان (برای رنگ سبز نسخه ۲۵۶ گیگابایتی) تا ۵۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان (برای رنگ قرمز تیره نسخه ۵۱۲ گیگابایتی) به فروش می‌رسد. رنگ‌های موجود در دیجی‌کالا بسته به ظرفیت، مشکی، سفید، سبز و قرمز تیره است و گارانتی‌های ۱۸ماهه این محصول نیز از شرکت‌هایی مانند داریا همراه پایتخت، دیجی سرویس با بیمه ایران، همراه سرویس خاورمیانه و سامتل هستند و بیمه تجهیزات دیجیتال بیمه پارسیان نیز با پرداخت هزینه اضافی حدوداً یک و نیم میلیون تومانی قابل انتخاب است.

فروشگاه اینترنتی تکنولایف نسخه ویتنامی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی را در سه رنگ سبز، شرابی و مشکی با قیمت ۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تا ۴۳ میلیون تومان، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی بدون  ذکر کشور سازنده در دو رنگ مشکی و سبز با قیمت ۴۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تا ۴۳ و ۱۰۰ هزار تومان و در نهایت ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی را تنها در رنگ سبز با قیمت ۵۲ میلیون تومان با گارانتی ۱۸ماهه داریا همراه پایتخت به فروش می‌رساند. بیمه یک‌ساله سامان نیز با قیمت حدوداً ۹۰۰ هزار تومانی قابل افزودن است.

وب‌سایت کالاتیک ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی را در رنگ‌های سبز و زرشکی با قیمت ۴۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و رنگ مشکی را با قیمت ۴۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان با گارانتی ۱۸ماهه داریا همراه پایتخت یا هما تلکام به فروش می‌رساند. همچنین نسخه ۵۱۲ گیگابایتی اس ۲۲ الترا در چهار رنگ سفید، مشکی، زرشکی و سبز، همگی با قیمت ۵۱ میلیون تومانی با گارانتی ۱۸ماهه داریا همراه پایتخت قابل خرید است.

تنها نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی در فروشگاه اینترنتی دی‌جی‌لند موجود است که در رنگ مشکی و با گارانتی ۱۸ماهه لوکا با قیمت ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در رنگ‌های مشکی، قرمز و سبز با گارانتی ۱۸ماهه دیجی سرویس و بیمه ۱۲ماهه ایران با قیمت ۴۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید، به وب‌سایت فروشگاه‌های اینترنتی ذکر شده مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادی‌جی‌لندسامسونگکالاتیک
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز