گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را ببینید (ویدیو)

لست سکند

پیشتر شنیده بودیم که گویی قرار است شرکت سامسونگ گوشی گلکسی اس 23 اولترا را به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز کند و اطلاعات جدیدی که به دست آمده ظاهراً این مورد را تأیید می کنند. این اگر امر واقعیت داشته باشد، شرکت سامسونگ بار دیگر به بازی با اعداد دست زده است و قصد رقابت با گوشی هایی مانند موتورولا ایکس 30 پرو و شیائومی 12 تی پرو را در سر دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، گوشی جدید گلکسی اس 23 اولترا آمیزه ای است فوق العاده از زیبایی و کاربردی بودن. این گوشی با صفحه نمایشگر 6.8 اینچی به بازار عرضه خواهد شد و وضوح آن 1440 × 3200 پیکسل خواهد بود. حافظه داخلی این گوشی نیز 128 پیگابایت است که می توانید بدون نگران بودن در مورد ظرفیت حافظه، آهنگ، فیلم و بازی های زیادی را روی آن ذخیره کنید.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا از سیستم عامل اندروید وی 11 استفاده می کند و باتری 5000 میلی آمپری آن به کاربران اجازه می دهد برای ساعت های طولانی گیم بازی کنند، موسیقی گوش کنند و یا فیلم های مورد علاقه شان را تماشا کنند. علاوه بر این شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و دماسنج نیز بر روی این گوشی نصب شده است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز